Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Når man ikke går ned i vekt ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-09, 12:12   #26
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Meiersmør finnes i butikken i bordpakninger på 250 g eller vanlige pakker som melange i 500 g.

Du mente sikkert at smør selges i lignende pakker som melange, men det kunne tolkes som at melange et eksempel på smør... så for sikkerhets skyld: Melange er margarin. Smør er smør.

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:16   #27
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

var nok det eg mente ja

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:22   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

Smør:

http://www.tine.no/page?id=26&key=6148&cat=638

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 17:32   #29
Like_a_virgen
Juniormedlem
 
Like_a_virgen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 25
Like_a_virgen er på en erverdig vei

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

*på letejakt etter smør i butikken*

... i dag havnet jeg på jobb uten matpakke, og ingen pause lang nok til å løpe på butikken... det anbefales ikke... kroppen føles helt grusom ut når man ikke har spist på mange timer, og blir bare kvalm når jeg spiser eggerøra mi nå.. Tror ikke det er sånn jeg får i gang vektreduksjonen min igjen så FY MEG! Tilbake til god planlegging og alltid matpakke i veska

Like_a_virgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 17:46   #30
algratt
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 9
algratt er på en erverdig vei

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

Ser ut som du kanskje får i deg for lite fett og for lite mat. Jeg er på samme sted, de siste fem kiloene sitter syykt hardt...
leste foressten en undersøkelse for en stund siden, der de hadde testet det med visualisering. Den delen av gruppen som hadde trent og samtidig hatt et bilde av seg selv i idealstørrelsen gikk ned mer og nådde målet fortere enn de som ikke visualiserte- høres kanskje litt merkelig ut- men jeg skal prøve det også

__________________


algratt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:40   #31
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

Melkeprodukter inneholder proteiner som kraftig øker insulinproduksjon (har samtidig lav GI og anses derfor som trygge). Dermed vil disse stagge vektnedgang. For folk som står stille vil jeg anbefale andre fettkilder enn meieriprodukter. Noen er fri for dette proteinet, andre ikke. Kanskje noen på forumet gidder lage en liste.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 10:36   #32
Nutteliten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 14
Nutteliten er på en erverdig vei

Sv: Når man ikke går ned i vekt ...

Jeg har samme problem som trådstarter... Eller har gått ned bitte litt, men det må jo skyldes mindre mat generelt, og ikke ketolyse. Gått ned 400 gram den sistenuka, og det er bare andre uka....
Jeg spiser
2 egg, 1/2 avokado til frokost, kaffe
Lunch: isbergssalat, med skinke, mozarella, 1 egg. Eller omelett med litt fløte, ost, skinke og purre.
Middag: kjøtt/kylling/kjøttdeig med blomkålpure, soppstuing i fløte, eller salat. Kjøttdeigen blir gjerne gratinert med ost. I tillegg kan jeg bruke litt seterrømme til middag.
Noen forslag, råd og tips?? Dere er gode å ha ;-)

Nutteliten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 21:09
Jeg går bare ikke ned HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 04-02-06 10:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no