Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Hvilken diett var din første?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-09, 21:21   #26
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken diett var din første?

Cambridge-kuren, jeg var 19 år. Klarte det en uke, og jeg gikk ned og la deretter på meg det dobbelte av det jeg hadde tatt av

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:22   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Siden jeg ble sammen med mannen i august 2001 har jeg lagt på meg 60kg! Totalt vannvittig, men mannen elsker meg gjennom t*kt og t*nt

Sambo ble sammen med meg da jeg nesten var på mitt verste (3 kg under toppnotering), så alt jeg går ned er bare postive overraskelser for han

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:22   #28
Fuffe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 143
Fuffe er på en erverdig vei

Sv: Hvilken diett var din første?

Lot være å spise :P
Gikk ned masse. Helt til det ble oppdaga og jeg måtte begynne å spise igjen
Dette var i 9. klasse

Fuffe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a la Atkins Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:41   #29
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken diett var din første?

Jeg ble vegetarianer og gikk sakte, men sikkert opp i vekt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:47   #30
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg gikk ned 10kg på noka dietten ( og ja, shakene var sjuk gode, jeg savner smaken av sjokoshaken enda) for 5 år siden, og da visste jeg at lavkarbo var greia, men jeg ante ikke hvordan jeg skulle komme i gang... Men så ble jeg gravid, gikk opp 16kg i svangerskapet, og gikk de opp igjen i ammeperioden fordi jeg hadde ikke tid til å lage skikkelig mat og det gikk m*e i is, pomes frites eller annen mat som stekte i stekeovn, jeg hadde seriøst IKKE tid til å hente meg et glass vann de første 6månedene, jenta hang i puppen konstant uten opphold.
Jeg meldte meg inn her og prøvde å komme i gang med noe, men fikk ikke tak i noen bok og egenkomponert fungerer som kjent ikke alltid like bra og for meg funka det ikke Kiloene la seg på sakte, men sikkert..
Så ble jenta litt større og litt mindre krevende og mars 2006 satte jeg i gang med lavkarbo og gikk ned 10kg, ble brått og uventet gravid og klarte å spise sånn ca lavkarbo i hvaerdagen og gikk opp totalt 5kg.
Men så ble jenta født og vi endte opp på sjukehus fordi hun hadde et s*ndrom, trengte ekstra oks*gen og fikk mat på sonde mm. Og på sjukehus er det ikke lett å få tak i lavkarbomat, og lettere blir det ikke når man lever i et vakum av ukjente ting, leger som ikke oppl*ser osv... Så jeg la på meg nesten 11kg på 2måneder, og da pumpet jeg 7dl mjølk i døgnet til jenta og åt ikke så vannvittig m*e sjokolade, selv om det ble noe.. Og siden rant kiloene på.
Nå håper jeg det er lavkarbo for resten av livet og at jeg går ned mine 60kg overvekt.

Siden jeg ble sammen med mannen i august 2001 har jeg lagt på meg 60kg! Totalt vannvittig, men mannen elsker meg gjennom t*kt og t*nt


w o w.. ?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:28   #31
Sostråle
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 77
Sostråle er på en erverdig vei

Sv: Hvilken diett var din første?

Hei

Jeg gikk første året på vg.skole og hadde lagt på meg veldig mye første halvdel. Etter jul begynte jeg å trene, ut å løpe hver morgen, styrketrening 3 g/u samt gym og svømming på skolen. I tillegg kuttet jeg ut alt som het snop, kunne spise sukkerfritt, drikke light brus og saft is. Ikke junk food og ikke sauser til middag, ikke desserter og kaker/boller.

Jeg gikk ned en masse, vet ikke hvor mange kg for jeg hadde ingen vekt. Men det var sånn at folk trodde jeg var blitt anorektisk, noe som ikke stemte

Jeg holdt vekta i flere år fordi jeg trente og ikke spiste så mye snop

__________________
Siv

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:33   #32
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Hvilken diett var din første?

Min mor var overvektig og det vil si at jeg er oppvokst på slanke mat uten fett men masse karbohydrater...Det var først som 12-13 åring at overvekt ble et problem for meg. Har siden da gått ned og opp i vekt, 10 kg variasjon i året var ganske normalt... Har da testet mange kurer som overspising og sulting annenhver dag...Kinesisk te 3-ganger om dagen (skulle trekke 45 min den var stærkere en krutt)... Rikshospitalets kur fra tidlig 70 tallet... Pulverkur via legen og Ingrid Espelid... Sultekurer spisevegring... Cambridge kuren... Ananaskuren... Karbblokker tab... Norgeskuren...Grethe Roede...m.m
Mye virker faktisk men problemet er jo at en kan ikke leve på en kur resten av livet og da faller en tilbake til gamle synder... Har absolutt tro på lavkarbo som livsstil...

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:08   #33
sykavsukker
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 134
sykavsukker er på en erverdig vei

Sv: Hvilken diett var din første?

Grete Roede

__________________


Hilsen ei som blir syk av sukker uten å ha diabetes
Hjemmeside: http://www.myaloevera.no/trinedahloanes/hjem
sykavsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo -søker den rette Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:19   #34
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken diett var din første?

1. gang var det noe som het punktkuren, funka bra for meg som trengte å ta av ca 2 kg. Så gikk det mange år med normal vekt, tenkte faktisk ikke på hvordan jeg så ut, før graviditeter gjorde sitt med vekta. Legg til stress, sliten, mye alene, dårlig forhold til kjæresten osv så får du en vei som fører til Cambridge(fyttikattasan), Grete Roede(sveltihjæl), Steinalderkuren(suksess! men ødelagt av ny graviditet), Montignac(Suksess! men trøstespising var da blitt en uvane) litt pulver igjen(UGH!) før jeg har endt her. Håpet er at dette skal lære meg å spise passe og finne på noe annet enn mat når jeg er trøtt/sliten/lei/stressa/glad og alt mulig annet som er brukt for unnskyldninger.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:19   #35
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Hvilken diett var din første?

Tja... sulting innimellom, noka, herbalife, blodtypedietten, supper...

Men det første som virkelig funka, det var grete roede sammen med muskelsimulator (eller hva det heter) og bein hard trening på senteret. Men var sykt sulten heletiden.
Ble en mega sprekk ved første graviditet. Og siden har jeg bare gått en vei- OPP.

Lavkarbo= funker

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:20   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Husker mamma gikk på en kur som man skulle drikke noe avsil fra en sopp som ble oppbevart i fryseren Lignet mistenkelig på cottage cheese....

Også har jeg drukket ingefær avkok.... FUnket ikke i det hele tatt. Og eplecidereddik, funket enda dårligere. og spist ulovlig importerte slankepiller fra polen eller et annet lugubert østblokkland. Funket som fy, ble helt duracell. Til jeg fikk allergisk reaksjon, og nesten havnet på sykehuset....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:28   #37
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Spis deg Glad. Vegetarisk og bare frukt frem til klokken 12. Skulle være godt for helsen. :grøss:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:31   #38
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Hvilken diett var din første?

Regulering var min første slankekur, hehe - Mistet 5 kg da Levde etter det stort sett på 3-4 brødskiver om dagen, og de tok jeg til kvelds før jeg la meg...
Slet litt med noen kg for mye etter barnefødsler, og prøvde cambridgekuren... Husker ikke hvor lenge jeg gikk på det, eller hvor mange kg jeg mistet (noen var det da..), men jeg måtte ha mat etter hvert så jeg sluttet på den.
Gått opp mye siste 1-2 årene, og ketolyse fungerer fint for meg nå

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 00:27   #39
Mercudia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 63
Mercudia er på en erverdig vei

Sv: Hvilken diett var din første?

"Suppekuren" basert på kål og tomater. Jeg var ca 16 år og helt normalvektig Sørgelig å tenke på i dag...... og fortsatt klarer jeg ikke kål... blir kvalm bare av lukten!

Mercudia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 01:07   #40
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Øldietten. Fungerte dritbra. Opp 20kg fett og tilsvarende (ok, mulig jeg overdriver litt nå) ned i muskelmasse. Anbefales.



Den beste jeg har hørt var selvsagt en vits:

bruk zalo i dusjen, den fjerner fettet

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 01:42   #41
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Jeg har vel når sant skal sies bare gått på en diett før jeg la om til lavkarbo for tre år siden, og den var det ikke jeg selv som satte meg på en gang.
Jeg ble satt på diett som tolvåring av legen etter å ha lagt på meg over tredve kg på bare noen måneder -skummamelk, ikke smør på brødskiva, frukt i stedet for godteri, magre pålegger etc.
Kiloene gikk av igjen like fort som de kom på, uten at jeg tror at det hadde det minste med den dustete (og frustrerende) dietten å gjøre, og har tenkt mye på det i ettertid, at det må ha vært hormonelt. Ingen unger som plutselig legger på seg typ ti kg i månedern fordi de spiser for mye mat og godtieri, liksom. Det eneste den dietten hjalp til med var oppfinnsomheten. Jeg lærte meg både å smugspise, stikke fingeren i halsen og ta laksativ. Hurra!

Siden har jeg fått anfall av frøkenhet og sulta meg selv nå og da så lenge jeg kan huske. Er man tjukk, så burde man ikke spise nemlig. Men i andre anfall av selvtillit så hendte det at jeg spiste også. Særlig etter at jeg fikk en kjæreste som syntes jeg var deilig uansett. Hups! Opp maange kg ... Og så kom lavkarboen inn i livet mitt and the rest is history ...
Dessverre er dette med sulting noe jeg fortsatt driver med, om enn ikke direkte bevisst.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 02:05   #42
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Hvilken diett var din første?

Eneste "dietten" jeg har vært på er snop, brød, brus...osv altså høykarbokosthold, så har lagt på meg jevnt i mange, mange år.

Endte 3 uker på sykehus, skikkelig syk, for ca 4 år siden. Spiste ca ikke på de ukene (utenom intravenøst da) og mistet MANGE kilo. Akkurat hvor mange vet jeg ikke, veide meg ikke på den tiden.

Men etter det ble jeg etterhvert kronisk syk og hadde et par operasjoner som tvang meg til å holde meg helt i ro for et par perioder, og med det kom alle kiloene tilbake igjen (og endel ekstra tror jeg).

Så eneste skikkelige slankekuren (jeg liker ikke å kalle det noen kur, det er en livsstil) er lavkarbo som jeg er på nå ! Og den er jo vanvittig bra

__________________



Sist redigert av Tutte : 13-08-09 kl 02:07. Årsak: En skrivefeil gitt ;)
Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 08:58   #43
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Hvilken diett var din første?

Åh.. da må jeg grave i mange kurer og dårlige erfaringer. Den første var nok en ukebladkur, ned 8 kilo på 14 dager. Det eneste jeg husker er at jeg ikke gikk ned mer enn 2 kilo og var sulten støtt. Kanonsulten, skjelven og svimmel.
Etterpå kan man nevne i fleng: Sitronsaftkur, Cambridge, Grete Roede, Rikshospitalet sin kur, flere ukebladdietter, på ungdomsskolen spiste vi bare tørt brød og drakk vann 3 dager i uken, alskens egenkomponerte sultekurer og dårlig samvittighet. Alt for mange år med gnagende dårlig skikkelig selvdestruktiv svart samvittighet.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:10   #44
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Mercudia, her.

"Suppekuren" basert på kål og tomater.

Åja! Jeg sliter med tomatsaus etter det, var ikke spesielt glad i tomater i utgangspunktet Og det værste var at suppa gjæret på slutten!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:15   #45
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Åja! Jeg sliter med tomatsaus etter det, var ikke spesielt glad i tomater i utgangspunktet Og det værste var at suppa gjæret på slutten!

Hehe, jeg har ikke vært på denne kuren, men mine kjære kolleger. Det luktet gjø og fyse i dagesvis her på jobben! Og så bleke de var og så snakket de bare om mat. Hele tiden.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:25   #46
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Hvilken diett var din første?

mener du sykehusdietten? den ekle suppa du skal spise samt frukt og den siste dagen biff?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:34   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

mener du sykehusdietten? den ekle suppa du skal spise samt frukt og den siste dagen biff?


Vi bodde på hybelhus og fikk MYE klager fra de andre på lukta
Ei veninne droppa av første dagen, så hun gjorde alt hun kunne for å ødelegge for oss to andre som holdt ut. Møtte opp til frokost med is og sånn

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:38   #48
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Vi bodde på hybelhus og fikk MYE klager fra de andre på lukta
Ei veninne droppa av første dagen, så hun gjorde alt hun kunne for å ødelegge for oss to andre som holdt ut. Møtte opp til frokost med is og sånn

var veninna de overvektig ?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 09:41   #49
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett var din første?

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

var veninna de overvektig ?

Nei, hun hadde kanskje 4-5kg for mye. Eller 15 som vi tenkte på den tida...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 10:24   #50
sykavsukker
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 134
sykavsukker er på en erverdig vei

Sv: Hvilken diett var din første?

Jeg har også slitt med spiseforstyrrelser og ser at mange her inne har det.
Lavkarbo er i mine øyne en fin kur mot bulimi, for suget går bort og du bruker mye av tiden du brukte på å spise og spy til å tilberede og planlegge sunne måltider.
Trist å lese hvordan du har hatt det Photobscura.

__________________


Hilsen ei som blir syk av sukker uten å ha diabetes
Hjemmeside: http://www.myaloevera.no/trinedahloanes/hjem
sykavsukker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo -søker den rette Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken diett ved aktiv trening? Smiline Spørsmål og svar 8 04-03-08 20:20
Hvilken diett passer best for PCOSere? Bjella Spørsmål og svar 8 17-02-08 18:48
Hvilken diett skal jeg velge? rsnblaa Spørsmål og svar 3 04-08-07 23:18
Hvilken diett går du på? Snikende Saccosekk Livets lyse side 15 08-02-07 06:52
hvilken diett? Lilja82 Lavkarbo generelt 7 30-01-05 12:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no