Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Speiltrix for å se slank ut ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-08, 20:08   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Speiltrix for å se slank ut ...

Leste dette på et amerikansk forum, men får ikke helt oversatt så det gir mening. Men det er noe man gjør med speilet for å se slank ut. Kjempeglad hvis noen vil oversette så det er til å forstå. Takk!

"A fun trick is to pull out the bottom of your full length mirror- you will look thinner! hehehe Who cares if it is an optical illusion!"

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:11   #2
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Speiltrix for å se slank ut...

Oversettelsen blir vel:

Tra ut bunnen på et hel lengde speil og du vil se tynnere ut. Hvem bryr seg om at det er en illusjon.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:17   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Speiltrix for å se slank ut...

Takk Helene

Det fikk jeg det også til, men hvordan i alle dager drar man bunnen ut av et speil???????? Det er det jeg ikke forstår.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:27   #4
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Speiltrix for å se slank ut...

I usa tror jeg de bruker mye speil som står på hjul og er festet mitt på. Sånn som man har i butikker. Hjemme så må det bli å ha et løst speil som man setter opp mot en vegg med kansje 10cm fra veggen i bunnen.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 07:38   #5
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Speiltrix for å se slank ut...

Slike speil finnes jo i de fleste klesbutikker. De henger speilene så man ser slankere ut, slik at man synes at alle klær man kjøper sitter supert på en smekker kropp, og handler masse.

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:43   #6
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Speiltrix for å se slank ut...

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Slike speil finnes jo i de fleste klesbutikker. De henger speilene så man ser slankere ut, slik at man synes at alle klær man kjøper sitter supert på en smekker kropp, og handler masse.

Flere og flere butikker har forminskings-speilene, men jeg har faktisk vært i noen butikker som enten har realistiske speil, eller forstørrende speil. Kjøper aldri noe der. Ser jo knallfeit ut jo!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 10:25   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Jeg for min del lurer på å starte facebookgruppe "for skikkelig belysning i prøverom". Jeg mener; det er jo et elendig salgstriks å ha downlights. Jeg tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som tar seg bra ut under dem. I tillegg hjelper det ikke om lyset er grelt, prøverommet for lite, og speilet for smalt til å se noe i det. :sluttet å kjøpe klær:

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 11:07   #8
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Takk alle sammen, men er ikke stort klokere. Jeg har et stort speil hengende på veggen hjemme hvor jeg ser hele kroppen (hvis jeg går litt tilbake). Det er vel ca 15 over hovedhøyde, og nederste kant er ca 30 cm over gulvet. Hva skal jeg gjøre med det for å få den effekten som det er tale om her?

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 11:44   #9
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Da tar du bunnen av speilet ca 15 cm ut fra veggen

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:26   #10
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Da tar du bunnen av speilet ca 15 cm ut fra veggen

OK nåååå tror jeg det klinger litt her. Det skal jeg prøve, takk Max!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:18   #11
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

OK nåååå tror jeg det klinger litt her. Det skal jeg prøve, takk Max!

Ser dette er en gammel tråd, men fikk lyst til å si at det er også mulig å jukse litt på bilder... Tar du bilde av deg selv i høyden, blir du smalere i ansiktet enn om du at med bredden om du skjønner

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:30   #12
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Photoshop er også en lur oppfinnelse

Et simpelt "fotograftriks" er å strekke ut bildet 5% ekstra i høyden, da ser personen på bildet noen kilo slankere ut uten at det sees at bildet er redigert

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:34   #13
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Photoshop er også en lur oppfinnelse

Et simpelt "fotograftriks" er å strekke ut bildet 5% ekstra i høyden, da ser personen på bildet noen kilo slankere ut uten at det sees at bildet er redigert

Mener du rett og slett og beskjære bildet slik at det blir smalere?

Ps, Jeg har alltid i de siste årene tatt bildene av meg selv fra himmelen... For å slippe den dobbelhaka. Men etter at jeg nå har gått ned litt, så er ansiktet smalere, og derfor kan jeg slippe dette. Tar nå bildet fra vanlig vinkel, men skyter frem panna litt, noe som også gjør ansiktet tynnere... Værre er det med de stygge bildene ANDRE tar av MEG!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:34   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Det beste trikset er jo bare å ikke bli tatt bilde av... Har praktisert det med hell i årevis!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:45   #15
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det beste trikset er jo bare å ikke bli tatt bilde av... Har praktisert det med hell i årevis!

hehe... Jeg selv elsker å ta bilder av andre, og har tatt mange av meg selv, for å kunne finne noen fine om du skjønner. Men hater om andre kommer med linsa foran meg. Da blir jeg helt stressa. Har ofte bedt pent om venner og familie kan slette bilder av meg. Hater når blitzen lyser opp alle lag, hehe. Men gleder meg til å kunne poserer med et stort smil igjen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:47   #16
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Mener du rett og slett og beskjære bildet slik at det blir smalere?

Ps, Jeg har alltid i de siste årene tatt bildene av meg selv fra himmelen... For å slippe den dobbelhaka. Men etter at jeg nå har gått ned litt, så er ansiktet smalere, og derfor kan jeg slippe dette. Tar nå bildet fra vanlig vinkel, men skyter frem panna litt, noe som også gjør ansiktet tynnere... Værre er det med de stygge bildene ANDRE tar av MEG!

Nei, mener å dra det ut i høyda liksom. Ikke beskjære. Hvis du har engelsk Photoshop går du inn på Image -> Canvas size, lar "relative" boksen stå blank, og stiller inn sånn at det står 5% på "height".

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 23:51   #17
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Nei, mener å dra det ut i høyda liksom. Ikke beskjære. Hvis du har engelsk Photoshop går du inn på Image -> Canvas size, lar "relative" boksen stå blank, og stiller inn sånn at det står 5% på "height".

ok, skjønner Har ikke photoshop... Men har lavkarbo hehehehe

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 00:45   #18
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Speiltrix for å se slank ut ...

Sånne slankespeil har de på elixia (colloseum ihvertfall)også. Teit. Jeg kan bli fristet til å stå å fasinres over hvor tynn jeg er, og å bli skremt av tynnheten pga lysets vinkel som viser alle ben.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Thor Foseid - spis deg slank uten sult Trolljenta Spørsmål og svar 10 10-02-18 15:55
Charles Clark, -Slank uten å sulte... Borealis Lavkarbobøker 2 09-06-06 00:45
'Kokeboken naturlig slank' - Fedon Lindberg guro Lavkarbobøker 0 29-09-05 15:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no