Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-08, 18:11   #1
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

våknet isted fra en liten dupp.. å da er det så typisk at jeg blir ekstremt fnysen på noe godt.. skikkelig sug.....

Hva kan være godt å han i hus når det blir sånn?

snakker ikke om ting å spise vær dag ... finnes det noe lovlig godis., ikke mat....

håper dette suget går over snart..

*tviholder på vannflaska mi og tenker " jeg er ikke godtesyk"*

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 18:15   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: åh jeg er så sugen på noe godt.. bee strong

Det pleier å hjelpe litt å spise noe med litt fett i....En tskje cocosa feks.
Eller vann og omega 3 kosttilskudd

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 18:31   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Du kan jo kjøpe sånn bacongull (svinesvor), eller Store IFA, eller lage cocosasjoko...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 18:49   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Fett, fett, fett. Får alltid bort godissuget hos meg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 18:53   #5
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Store Ifa og creme cherie kirsebærost..

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 18:53   #6
klementin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 40
klementin er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

www.mindresukker.com

klementin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:01   #7
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.


*tviholder på vannflaska mi og tenker " jeg er ikke godtesyk"*

Har bare et tips til å manipulere hjernen din, jeg...

Hvis du sier at "jeg er ikke godtesyk" så blir du det... Hjernen har en lei tendens til å ta bort ordet ikke, og det du sitter igjen med er tanke på at du har godtesyke...

Prøv å bytte ut setningen din med noe annet. Noe som er positivt ladet...

Jeg pleide å bytte ut "jeg er ikke sulten" med setningen "jeg er mett" - som et eksempel...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:16   #8
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Jeg er ganske fersk på ketolysen foreløbig, så jeg har ikke begynt med noe godis, er litt redd for jeg ikke skal greie å stoppe
Men om du har plass på karbohydrat grensa så kan du jo spise noen frosne bringbær med krem eller litt nøtter, valnøtter f.eks. Dette er jo mat da, det var ikke det du spurte om
Jeg spiser litt paprika og ost når jeg er fysen jeg...

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:43   #9
Madamim
Medlem
 
Madamim sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 45
Innlegg: 124
Madamim er ny på veien

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18601

Her var ymse sjokkiser som er lovlige

Madamim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 20:34   #10
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

jeg klarte og holde meg

bøtta ned med vann og sa til meg selv at jeg ikke var godtesyk...

funka greit det

jeg blir alltid sånn vis jeg dupper av på ettermiddagen
våkner med det sugen etter et eller annet godt..
er vel blodsukkeret kansje?`

skal spare bacon gull tipse og cocosa sjokoladen til lørdager..

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:01   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

jeg blir alltid sånn vis jeg dupper av på ettermiddagen
våkner med det sugen etter et eller annet godt..
er vel blodsukkeret kansje?`

Er nok blodsukkeret ja, som er litt lavt. Jeg var også sånn når jeg var på det gamle kostholdet mitt, men nå, hvis jeg en sjelden gang har behov for å sove "middag", så er det helt anderledes.

Har jo egentlig ikke behov for noen dupp lenger, men så har jeg ikke små barn heller lenger

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:04   #12
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Nå har ikke jeg begynt 100% på ketolyse enda (har ikke fått pakken fra ketolyse.no enda, så spiser bare random lavkarbo sålenge), men når søtsuget melder seg hos meg, spiser jeg de derre dropsene fra apoteket.. fribol eller noe sånn? Dere får korrigere meg om det er feil, men de er vel "lov"?

Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:19   #13
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Er nok blodsukkeret ja, som er litt lavt. Jeg var også sånn når jeg var på det gamle kostholdet mitt, men nå, hvis jeg en sjelden gang har behov for å sove "middag", så er det helt anderledes.

Har jo egentlig ikke behov for noen dupp lenger, men så har jeg ikke små barn heller lenger


Har vært "flink" å ikke duppe noe den siste mnd.. men ble tvert litt søvning når jeg bynte på ketolyse.. var vist vanlig i starten,så satser på at det går over...

har alltid hatt den sånn,at når jeg våkner så er jeg syyykt fnysen på noe digg... håper det vil forandre seg nå med lavkarbo kosthold

til nød får jeg at med litt CC med kanel og splenda.. det tilfredstiller søtsugen veldig godt

synes jeg spiser så himla mye mat, at det er rart jeg er så godtesugen .. spiser godt med fett å, mener jeg selv vertfall..men jeg er jo så fersk i dette..

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:31   #14
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

synes jeg spiser så himla mye mat, at det er rart jeg er så godtesugen .. spiser godt med fett å, mener jeg selv vertfall..men jeg er jo så fersk i dette..

Kanskje hjernen prøver å lure deg til å spise noe "skummelt" av gammel vane?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:45   #15
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg er så sugen på noe godt ... Bee strong

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Kanskje hjernen prøver å lure deg til å spise noe "skummelt" av gammel vane?


garantert

første jeg gjorde når jeg stod opp før var å hive i meg noe snadder fra skapet, sjokkis, brus, rester fra en usunn middag .. så det er nåkk en gammel vane.. men istede for å duppe, har jeg funnet ut at å komme seg ut dørståkkmila og dra på sats fungere veldig bra.. da blir tenker jeg ikke på søtsaker på kvelden, og er så sliten at jeg legger med med engang jeg kommer hjem istede for å sette meg foran tvn og spise noe digg...

men har ikke tid til å trene vær kveld men baby i hus da.. men har får til 3 dager på spinning i uka, samt noen turer oxo babysvømming da..(det er jo noe det oxo)

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no