Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jente, ketose og styrketrening

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-12, 16:30   #1
Crisp
Juniormedlem
 
Crisp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Alder: 35
Innlegg: 38
Crisp er på en erverdig vei

Jente, ketose og styrketrening

Jeg er i ketose (endelig!) og har ikke trent på en stund. Jeg har mest lyst til å få orden på beina mine, og armene, i første omgang. Frem til for et par uker siden trente jeg en del, dvs både kondisjon og litt styrke.

Jeg kommer til å fortsette å trene kondisjon og fettforbrennende program på tredemølle, men spørsmålet mitt gjelder grevinnehenget på overarmene.. Jeg har, som jenter flest, en iboende skrekk for store muskler. Jeg vil ha litt styrke i kroppen, selvfølgelig, men jeg vil ikke ha store, tydelige muskler.

Hvor mye og hvor tunge vekter kan jeg trene for å styrke armene, uten at jeg får tydelige muskler? Og hvilken treningsform vil dere anbefale meg for å få bort grevinnehenget raskest mulig? Ihvertfall slik at jeg kan se jevne resultater i riktig retning?

__________________
Nåværende vekt; 91,9kg.
Startvekt; 93kg.
Målvekt; 63kg.
Crisp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 17:48   #2
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Jente, ketose og styrketrening

Å stramme opp armene kan du fint gjøre kun med manualer, men å trene med lette "jentevekter" du greier å løfte omså hvor mange ganger er bare bortkastet tid. Løft f.eks. 8-12 x 3 med så tunge vekter du greier, det siste løftet i hvert sett skal du bare så vidt klare. Du trenger ikke være redd for at du plutselig skal få store muskler av å trene med tunge vekter, de kommer ikke over natta, akkurat.. Når du syns en muskel er stor nok eller definert nok, trapper du bare ned på treninga av den muskelen, verre er det ikke

Nå er jo grevinneheng hovedsaklig løs hud som ikke kan trenes bort, men ved å trene armmusklene vil jo armene se strammere og mer veltrente ut uansett. Her er en fin øvelse: http://www.ibodz.com/exercise/french...-with-dumbells

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 18:37   #3
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Jeg ikke fatte og begripe hvorfor jenter er så utrolig redde for å "få store" muskler? Det er veldig vanskelig og krevende på alle mulige måter å bygge muskler og spesielt for jenter. Det krever målbevisst trening og kosthold (DISIPLIN) og er ikke enkelt.

Jeg pumper tunge vekter (ligger nesten på maks) minst en gang i uka, i tillegg til kondis og lettere styrke. Har ennå ikke fått store muskler, men begynner å få litt definisjon. Det er bare å gi jernet bokstavelig talt og ikke bekymre deg for "store muskler".

Stryke i triceps kan trenes med ulike øvelser (dips, triceps-pushup, diverse frivektøvelser) men husk at det nytter ikke med styrketrening alene, spesielt ikke dersom du har noen kilo for mye, polstringen må nemlig også bort

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 18:54   #4
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Styrke, kardio OG kosthold er komboen for å stramme opp. Du kan kjøre på med temmelig tunge vekter før du begynner å nærme deg antydning til store muskler. For å stramme opp det du snakker om, og egentlig uansett, så må du ta i for at det skal monne. Øvelsene nevnt over er supre til dette. Sjekk også www.fitnessbloggen.no, masse gode artikler om dette der

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 20:26   #5
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av Crisp, her.

Jeg er i ketose (endelig!) og har ikke trent på en stund. Jeg har mest lyst til å få orden på beina mine, og armene, i første omgang. Frem til for et par uker siden trente jeg en del, dvs både kondisjon og litt styrke.

Jeg kommer til å fortsette å trene kondisjon og fettforbrennende program på tredemølle, men spørsmålet mitt gjelder grevinnehenget på overarmene.. Jeg har, som jenter flest, en iboende skrekk for store muskler. Jeg vil ha litt styrke i kroppen, selvfølgelig, men jeg vil ikke ha store, tydelige muskler.

Hvor mye og hvor tunge vekter kan jeg trene for å styrke armene, uten at jeg får tydelige muskler? Og hvilken treningsform vil dere anbefale meg for å få bort grevinnehenget raskest mulig? Ihvertfall slik at jeg kan se jevne resultater i riktig retning?

Jeg tror IKKE du kommer til å få store muskler og ikke kommer du til å få spesielt tydelige muskler heller.
Kanskje om 4-5 år med beinhard tung jernløfting etter et sinnsykt treningsregime og kosthold hver eneste dag i 5 år til kan du ta opp tråden igjen, men inntil da så bør du slutte med saltrening og zumba og annet tull. Hive deg over på ordentlige vekter og droppe de rosa skivene/manualene. Kjøre tunge basisøvelser med frivekter gjerne under instruksjon. Skal du trene kardio så er intervallspinning, løping, crosstrainer gode alternativer.
Og ja, ikke bedrive "kukerundt trening" og delta på zumba, dumba og dets like. Det får du IKKE fin kropp av.

Les gjerne denne artikkelen. Den burde være obligatorisk lesning for alle som har som uttalt mål å få strammere kropp, slankere kropp og komme i bedre form. http://fitnessbloggen.no/jenter-derf...dietten-deres/

  Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 20:28   #6
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg ikke fatte og begripe hvorfor jenter er så utrolig redde for å "få store" muskler? Det er veldig vanskelig og krevende på alle mulige måter å bygge muskler og spesielt for jenter. Det krever målbevisst trening og kosthold (DISIPLIN) og er ikke enkelt.

Jeg pumper tunge vekter (ligger nesten på maks) minst en gang i uka, i tillegg til kondis og lettere styrke. Har ennå ikke fått store muskler, men begynner å få litt definisjon. Det er bare å gi jernet bokstavelig talt og ikke bekymre deg for "store muskler".

Stryke i triceps kan trenes med ulike øvelser (dips, triceps-pushup, diverse frivektøvelser) men husk at det nytter ikke med styrketrening alene, spesielt ikke dersom du har noen kilo for mye, polstringen må nemlig også bort

Faen ja, det tar lang tid ja, jeg er mann og har trent målrettet i snart 9 mnd og har enda ikke fått særlig med muskler. Mindre fett, ja, men musklene er vel de samme som har vært godt gjemt der inne ;-)
Jeg trener dog ikke tung styrke, men kun basis styrke 3 ganger pr uke som del av løpe/sykkeltrening.

  Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 23:02   #7
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Nå er jo grevinneheng hovedsaklig løs hud som ikke kan trenes bort, men ved å trene armmusklene vil jo armene se strammere og mer veltrente ut uansett. Her er en fin øvelse: http://www.ibodz.com/exercise/french...-with-dumbells

HVA??? Går ikke grevinnehenget bort?? Uansett?? Neiognei - det er jo hovedmotivasjonen min for de ulidelig kjedellig bodypump- timene

Vel - støtter de andre her; store muskler krever en ekstrem innsats!!
Har trent mye, hele livet, og selv i tynn alder fikk jeg ikke Madonnamuskler. Fatter ikke hva muskeldamer spiser eller hvor mange timer de må trene per dag, men det er nok MYE

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 23:25   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Ikke no jentevekter! Kjør på med så tungt du klarer i 8 repitisjoner ganger 3. Men det kan være lurt å starte pent, hvis du er helt ny i ketose.. Anbefales ikke å starte opp med nye treningstriks før den verste overgangsperioden er unnagjort.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 23:50   #9
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

HVA??? Går ikke grevinnehenget bort?? Uansett?? Neiognei - det er jo hovedmotivasjonen min for de ulidelig kjedellig bodypump- timene

Vel - støtter de andre her; store muskler krever en ekstrem innsats!!
Har trent mye, hele livet, og selv i tynn alder fikk jeg ikke Madonnamuskler. Fatter ikke hva muskeldamer spiser eller hvor mange timer de må trene per dag, men det er nok MYE

Hehe, spørs vel hvordan man definerer grevinneheng.. Har alltid tenkt at det var løshud, men ser nå at TS kanskje tenkte på overflødig fett på armene som henger ned? Det vil jo bli mindre når man får mindre fett på kroppen generelt. Også en god grunn til å ta vektnedgangen sakte og rolig hvis man er overvektig, så slipper man kanskje å få ekte grevinneheng som aldri går bort. Hvis det er løs hud pga. av vekttap eller aldring er det nok ikke så mye man kan gjøre med det, annet enn operasjon. God styrketrening vil jo uansett hjelpe på helhetsinntrykket, når folk legger merke til hvor veltrente armer du har istedet for "grevinnehengene"

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 23:57   #10
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

HVA??? Går ikke grevinnehenget bort?? Uansett?? Neiognei - det er jo hovedmotivasjonen min for de ulidelig kjedellig bodypump- timene

Vel - støtter de andre her; store muskler krever en ekstrem innsats!!
Har trent mye, hele livet, og selv i tynn alder fikk jeg ikke Madonnamuskler. Fatter ikke hva muskeldamer spiser eller hvor mange timer de må trene per dag, men det er nok MYE

Vel, min antydning til grevinneheng er borte, trener tung styrke 6 dager i uka

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 01:28   #11
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

HVA??? Går ikke grevinnehenget bort?? Uansett?? Neiognei - det er jo hovedmotivasjonen min for de ulidelig kjedellig bodypump- timene

Vel - støtter de andre her; store muskler krever en ekstrem innsats!!
Har trent mye, hele livet, og selv i tynn alder fikk jeg ikke Madonnamuskler. Fatter ikke hva muskeldamer spiser eller hvor mange timer de må trene per dag, men det er nok MYE

Vel, har du sett noen som har blitt veltrent.....ever...av å trene body pump corebar og dets like? Altså fått formet kroppen sin? Nope, det er beinhard tung vekttrening i basisøvelser kombo med en sinnsyk diett tilpasset det styrkeprogrammet.
Jeg har da aldri noe imot saltrening, men kosemosetrening blir du hverken i god form av eller får formet kroppen din noe særlig. Det eneste som blor formet er at lommeboka di blir mer og mer slunken ;-) Satt på spissen dette innlegget, men aktivjente: du trener feil om du har trent i alle år med det for øye å forme og bygge kroppen din.....

  Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 01:34   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Vel, min antydning til grevinneheng er borte, trener tung styrke 6 dager i uka

Det er fordi du trener riktig det langaard....ikke fordi du trener mye.... Mange her inne tror de trener mye. Har sagt det før og kan si det igjen, det er ikke kvantiteten men kvaliteten som gir resultater når det kommer til å forme kroppen mot Kristine Webers typeliknende kropp...

Mange tror jo at body pump, corebar, rumpe/lår og spinning i bøtter og spann er kvalitetstrening??? Ja sågar Zumba!!! Omg, i beste fall er det et hyggelig supplement og fin avveksling til den tunge, harde vekttreningen som må til for å forme kroppen.

  Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 09:05   #13
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 33
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Re: Jente, ketose og styrketrening

Var med ei venninne og trente overkropp i går, hu er perfection i kroppen. Slank, ingenting overflødig fett, trent.. Rekorden hennes er 42 kg benkpress, og i går tok hun 35. Det er ganske tungt, med tanke på at jeg som ikke har trent benkpress før ikke klarte mer enn 25.

Poenget er: hun er lita. Ingen store muskler, bare definerte og slanke overarmer. Finnes ikke pumpa på noe som helst vis.

Så det er bare å trene styrke, det skal MYE til før du ser pumpa ut..

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 09:07   #14
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 33
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Re: Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Det er fordi du trener riktig det langaard....ikke fordi du trener mye.... Mange her inne tror de trener mye. Har sagt det før og kan si det igjen, det er ikke kvantiteten men kvaliteten som gir resultater når det kommer til å forme kroppen mot Kristine Webers typeliknende kropp...

Mange tror jo at body pump, corebar, rumpe/lår og spinning i bøtter og spann er kvalitetstrening??? Ja sågar Zumba!!! Omg, i beste fall er det et hyggelig supplement og fin avveksling til den tunge, harde vekttreningen som må til for å forme kroppen.

Når i all verden ble spinning en dårlig form for trening? Ypperlig fettforbrenning, og å miste kropsfett er da vitterlig en måte å forme kroppen på det og.

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-04-12, 09:50   #15
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Re: Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Når i all verden ble spinning en dårlig form for trening? Ypperlig fettforbrenning, og å miste kropsfett er da vitterlig en måte å forme kroppen på det og.

Overhodet ikke dårlig trening. Du leser meg feil...men skal du forme kroppen så er spinning ikke egnet. Du må lese konteksten....
Skal du brenne fett så er en 2-3 timers langtur på sykkel, gåtur eller tilsv med lav puls ypperlig fettforbrenning.

  Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 11:52   #16
Crisp
Juniormedlem
 
Crisp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Alder: 35
Innlegg: 38
Crisp er på en erverdig vei

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Da har jeg satt opp et treningsprogram jeg synes høres bra ut..
Mandag: 20min kondisjon, 30 min styrke ben.
Onsdag: 20 min kondisjon, 30 min styrke overkropp.
Fredag: 20 min kondisjon, 30 min styrke mage og rygg.
Søndag: 45 min kondisjon.

Virker ikke det greit, da?

__________________
Nåværende vekt; 91,9kg.
Startvekt; 93kg.
Målvekt; 63kg.
Crisp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 12:11   #17
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Jente, ketose og styrketrening

I utgangspunktet ser jo dette ok ut. Jeg ville dog satt styrketreningen før kardio. Og hvilke styrkeøvelser har du valgt deg ut?
Da er det bare å hive seg på de månedlige treningstrådene her inne på tredningsdelen!


Sist redigert av gamlebyen : 23-04-12 kl 12:28.
gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 00:24   #18
Crisp
Juniormedlem
 
Crisp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Alder: 35
Innlegg: 38
Crisp er på en erverdig vei

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Hvorfor styrke før kardio?

Hovedsaklig styrke på apparater, men også pushups, pullups, knebøy, osv.. kan ikke navnet på alle øvelsene men er sånne øvelser jeg fint kan gjøre hjemme dersom jeg av en eller annen grunn ikke kommer meg til elixia en gang, ved hjelp av for eksempel fylte vannflasker eller lignende

__________________
Nåværende vekt; 91,9kg.
Startvekt; 93kg.
Målvekt; 63kg.
Crisp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 08:58   #19
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Her er en artikkel om dette

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 01:17   #20
Crisp
Juniormedlem
 
Crisp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Alder: 35
Innlegg: 38
Crisp er på en erverdig vei

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Da gjør jeg som artikkelen sier!

__________________
Nåværende vekt; 91,9kg.
Startvekt; 93kg.
Målvekt; 63kg.
Crisp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:48   #21
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Re: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Mange tror jo at body pump, corebar, rumpe/lår og spinning i bøtter og spann er kvalitetstrening??? Ja sågar Zumba!!! Omg, i beste fall er det et hyggelig supplement og fin avveksling til den tunge, harde vekttreningen som må til for å forme kroppen.

Jeg trodde at bodypump var kvalitetstrening lenge, fordi jeg gikk til en instruktør som skjønte styrketrening. Det ble med andre ord kvalitetstrening. Vi løftet tunge vekter, hun sa vi ikke skulle klare mer enn 8 repetisjoner - og hun la opp til at vi jobba i par slik at vi kunne hjelpe hverandre med å få vektstanga opp på skuldrene. Så forsvant hun... Og nå er bodypump redusert til en time med irriterende musikk, hvor man tar en million repetisjoner av hver øvelse, med lite vekter. Så jeg slutta.

Nå har jeg forresten endelig forstått hvordan jeg skal bruke "stativene" på treningssenteret, slik at jeg kan ta skikkelige knebøy selv uten treningspartner

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 17:49   #22
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av Crisp, her.

Da gjør jeg som artikkelen sier!

Bare skummet gjennom artikkelen jeg, så litt kjedelig ut. Så det kan hende dette ble nevnt, men en annen logisk grunn til å ta styrke før cardio er at du burde være frisk i hodet og ha god kontroll på musklene når du trener med vekter. Spesielt benøvelser som knebøy og markløft er utrolig viktig å ta riktig. Når folk blir slitt ut i bena før styrke har de tendensen til å bruke ryggen for mye.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 20:14   #23
Crisp
Juniormedlem
 
Crisp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Alder: 35
Innlegg: 38
Crisp er på en erverdig vei

Sv: Jente, ketose og styrketrening

Det har jeg heller aldri tenkt på, men det er jo et veldig godt poeng. Håper det nye treningsopplegget gir gode resultater

__________________
Nåværende vekt; 91,9kg.
Startvekt; 93kg.
Målvekt; 63kg.
Crisp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jente 15 år Trec Barns kosthold 80 09-11-11 23:40
Styrketrening (i ketose) Torleiv Trening 6 17-03-09 00:23
Styrketrening i ketose ... Cherie Trening 3 15-02-08 17:56
Ketose og styrketrening energibunten Trening 1 18-01-08 12:33
Styrketrening og ketose Elisabeth Trening 1 03-04-05 19:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no