Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Noen som kjøper Atkins prod.?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-04, 23:19   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Noen som kjøper Atkins prod.?

Hei !
Er totalt umotivert...trenger inspirasjon for å klare å "ta fatt"!
Var inne på siden til Atkins og så alle de flotte prod. de har å tilby! Tenk om vi kunne gått i butikken og handlet det her...
Det jeg lurer litt på er om noen har erfaring med å handle på Atkins-siden?
Og hvordan er det, smaker det godt? Tenkte litt på muffins..-kjekt å kunne ta det til frokost eller lunsj.
(Nå håper jeg at det ikke kommer 3 innlegg fra meg, for jeg "rota" så fælt...)

cathrine

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 08-02-04, 01:20   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Hei !
Er totalt umotivert...trenger inspirasjon for å klare å "ta fatt"!
Var inne på siden til Atkins og så alle de flotte prod. de har å tilby! Tenk om vi kunne gått i butikken og handlet det her...
Det jeg lurer litt på er om noen har erfaring med å handle på Atkins-siden?
Og hvordan er det, smaker det godt? Tenkte litt på muffins..-kjekt å kunne ta det til frokost eller lunsj.
(Nå håper jeg at det ikke kommer 3 innlegg fra meg, for jeg "rota" så fælt...)

cathrine

for det første vil jeg anbefale deg å være motivert før du begynner
se ikke på alt som ser fint og flott ut på atkins sidene,ikke alt smaker like godt som det ser ut.
Muffins kan du lage selv,oppskrifter både på slankenett og bak i boka.
Du må rett og slett lese boka og forberede deg på 14 dager uten hvetemel ,poteter,ris ,pasta og resten av livet uten sukker.
De 2 første dagene er verst,men er du ikke motivert til å begynne en ny livsstil,og da mener jeg livsstil, burde du ta tida til hjelp og komme tilbake til det

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 09-02-04, 20:36   #3
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har handlet. Har enda ikke mottatt noe tollkrav derfor har jeg ikke skrevet noe enda.

Jevneren er genial. Muffins har jeg ikke prøvd enda man har dem i skapet. Advantage bars er gode og inneholder nesten 20 gram protein. Supre måltider når en er på farten. Jeg kommer definitivt til å bestille mere.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 15:45   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Jeg har handlet. Har enda ikke mottatt noe tollkrav derfor har jeg ikke skrevet noe enda.

Jeg kommer definitivt til å bestille mere.

Jeg har mottatt katalog i posten i dag - og lurer litt på; bestilte du på nettet eller? Hva måtte du betale i frakt, og hvor lang tid tok det før du fikk varene fra du bestilte? Det er jo helt klart noe "småtteri" i denne katalogen som ser fristende ut - men alt kommer jo an på pris....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 16:24   #5
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Jeg bestilte på nettet. Mest Bars og jevneren. Kjøpte også noe "potetgull" og noen sauser. Capuccinoen var grusom om noen vil ha den så er det bare å si fra.

Atkins sine bars smaker 10000 ganger bedre enn de fra proteinfabrikken. Jeg kommer utvilsomt til å bestille mere snart. Bars er kanskje ikke ideelt men jeg som er mye ute med barnevogn så er det genialt å ha med seg.

Husker ikke fraktprisen men den finner du på nettet, fikk aldri noe tollkrav. Varene kom med FedEx på døren her innen en uke.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 16:29   #6
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Reglene for fortolling av varer.

Kjøper du for under 200 er det ikke toll på varene.
Fra 200-1000 kr. koster det nå 70kr og blir betalt når du henter varene på postkontoret(før kr.150)

Over 1000 kr er det 24% i toll og der gjorde jeg en blunder.
Så det anbefales for privatpersoner å holde seg under 1000 kr.
Fikk nemlig brev om dette fra tollvesenet i går.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 16:30   #7
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Sjekket og prisen er $39.95 uavhengig av mengde på dagens kurs er det NOK 277. Egentlig burde man ha slått seg sammen og bestilt masse men jeg orker ikke å bestille, pakke om og styre Om noen trødere skal ha så si fra.

Prisene i Norge er slik at selv på små kvanta tjener du inn frakten.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 21:55   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nå har jeg bestilt!

- sånn litt av hvert omtrent. Bestilte barer og splenda - siden dere snakker så varmt om dette "Splenda-styret". Får jo teste. Skal gi tilbakemelding om hva jeg syns om produktene når jeg har fått smattet en stund på varene....Syns det er spennende, jeg

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 22:02   #9
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Reglene for fortolling av varer.

Kjøper du for under 200 er det ikke toll på varene.
Fra 200-1000 kr. koster det nå 70kr og blir betalt når du henter varene på postkontoret(før kr.150)

Over 1000 kr er det 24% i toll og der gjorde jeg en blunder.
Så det anbefales for privatpersoner å holde seg under 1000 kr.
Fikk nemlig brev om dette fra tollvesenet i går.

Oisan det var skremmende. Varene fra Atkins kommer med Fedex og er forskuddsfortollet. Jeg har enda ikke motatt noen faktura så kanskje det er glemt?

Får prøve å holde meg under kr 1000 + frakt neste gang Tollforskjellen blir jo større en fraktprisen

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 22:16   #10
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg skal straks bestille også, kommer til å holde meg under 1000kr pga tollen...

277 kr i porto er jo egentlig knallbillig om en tar i betraktning hvor det er sendtfra, og regner med at prisene der er MYE lavere en på noe sammenlignbare produkter her...

Om en bestiller for mer enn $100 får en også 20% avslag så den skal jeg ha med!

Hva anbefaler du Maz? (Bortsett fra bakemix og jevneren - som jeg ikke har tenkt å bestille i denne omgang... )

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 22:21   #11
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Bars bars og mere bars. De er geniale. Jeg er mye på farten og da er dette genialt slipper å skeie ut og slipper å gå sulten eller for lenge uten mat. Advantage barene hadde vel 2 g karbo og 20 gram protein. "potetgullet" synes jeg ikke var verd det. Bakemix bestilte jeg en av og den står uåpnet.

Det finnes en rekke sauser men jeg synes ikke de var spesielt gode.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 14-03-04, 22:42   #12
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har du prøvd endulge, og de dere morgen barene?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 15-03-04, 00:15   #13
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Har du prøvd endulge, og de dere morgen barene?

.... jeg kan i hvert fall gi deg tilbakemelding på hvordan morgen-barene og "juicene" smaker når jeg har mottatt mine varer...

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-03-04, 08:03   #14
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Godt begge to. Endulge smaker veldig sgodt men er ikke så høye i proteiner som advantage. Advantage er et måltid (ikke fullt så god) Endulge er en følelse av snavel... Mannen min stjal mange av disse.

Endulge barene er godt under halvparten i størrelse av Advantage.

Frokostbarene synes jeg var gode men litt unestemmelige. De med kanel smakte veldig mye kanel osv. Gode de også. Husker ikke næringsinnholdet.

Alt er mange ganger bedre enn Proteinfabrikken sine bars. (Fysj)

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 15-03-04, 08:44   #15
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Godt begge to. Endulge smaker veldig sgodt men er ikke så høye i proteiner som advantage. Advantage er et måltid (ikke fullt så god) Endulge er en følelse av snavel... Mannen min stjal mange av disse.

Endulge barene er godt under halvparten i størrelse av Advantage.

Frokostbarene synes jeg var gode men litt unestemmelige. De med kanel smakte veldig mye kanel osv. Gode de også. Husker ikke næringsinnholdet.

Alt er mange ganger bedre enn Proteinfabrikken sine bars. (Fysj)

Så jeg som syns barene til Proteinfabrikken er kjempegode kan bare glede meg skjønner jeg.......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-03-04, 14:24   #16
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Varene mine har kommet!

Hentet dem på posten i dag, og var selvfølgelig kjempespent!

Har handlet Splenda, Barbeque-sause, vaffelmix, frokost-juice, frokost-barer, sjokoladebarer (husker ikke hva de heter) og noen sjokoladebiter med peanøtt-smør (Peanutbutter cup).

1 stk frokostbar er nå fortært - og den smakte IKKE noe godt. Putt nesa i en boks med proteinpulver - og da lukter du den smaken du får. Syns jeg! Jeg hadde bestilt med blåbær.

1 stk peanutbutter cup er også fortært (jeg var jo SULTEN JO!!!) og det var yammi-yammi : Kommer til å måtte konsentrere meg for ikke å kaste meg over resten.

Mer har jeg ikke rukket å teste - men gir tilbakemelding når det skjer.

HP: Nå er det egentlig to tråder om Atkins-produkter. Kan de slås sammen på noe vis? Har du fått varene dine enda eller? Venter spent på hva du syns om de forskjellige produktene.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra Medscape om Atkins og fett Maz Lavkarbo generelt 4 21-02-05 16:03
noen som vet? ayliah Induksjonen 11 03-05-04 17:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no