Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-10, 16:39   #101
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

grattis grotingeling! sist jeg hadde en skikkelig søtsugdag, endte jeg opp med å spise selleri (noe jeg ikke liker men prøver å lære meg å like for det ser jo ganske godt ut..) lurer på om det var den ekle smaken eller hva, men søtsuget forsvant faktisk, så dette er gjerne verd å prøve ut flere ganger! Jeg endte også opp med å ha mareritt samme natt om at jeg hadde skeiet ut skikkelig. da var det deilig å våkne

jeg DRØMMER om mat også. det er helt ille.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 19:38   #102
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Oida som dere skravler her inne!
Jeg er på siste uka mi i fase 3 nå...tida går jammen meg fort!
Neste uke skal jeg tilbake til fase 1 i en ukes tid, før det blir fase 2 i en periode framover.
Jeg går ned i fase 3 også jeg da...det hadde jeg ikke forventet...
På snart en måned i fase 3 har jeg kvittet meg med 4 kilo!! Håper på ihvertfall et halvkilo til denne uken...

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:44   #103
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

jeg DRØMMER om mat også. det er helt ille.


He, he måtte le av kommentaren din...jeg drømte jeg drakk en halv liter øl i natt...så tenkte jeg: "i alle dager hvorfor gjorde jeg det?" ,forferdelig ekkel drøm....men veldig enig, da er det godt å våkne!!!!!

Er glad jeg gikk inn her nå, idag er jeg SULTEN og går og snuser på en bar til...men nei...skal heller gå å lage meg en kopp te og tenke på alle dere som har hatt det mye verre en meg i det siste
...idag orker jeg bare ikke mer grønnsaker noen ganger blir det bare nok...
Imorgen er det veietid for meg...så derfor ennå viktigere å være nøkteren ikveld! ...jeg MÅ huske: jeg velger dette helt selv...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 23:25   #104
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei
Smile

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

YES! Jeg kom meg helskinnet (eller kanskje usprukket passer bedre...) gjennom kvelden i går, men det var nære på må jeg si
Selleri mot søtsug har jeg aldri hørt om, men det er jo verdt et forsøk - skal tro om det er selleristang eller -rot, kanskje begge deler funker?
Men nå er det ny dag, nye muligheter og jeg har akkurat inntatt frokost som i dag ble sjokoladefrokostblanding


Så bra Grotingeling ! Kjempeflink !! Nå har du ikke dårlig samvittighet for deg selv,...kan være stolt i stedet .
Selleristang tror jeg det var forresten. Jeg fikk tipset av ei venninne som leser alt hun kan komme over av mat og forskning . Var visstnok noen stoffer som motvirket søtsuget...Men, som sagt jeg har jo aldri prøvd det ut -men Mille har jo det ser det ut som. Ellers har jeg også hørt et kjerringråd at å suge på en sitron skal virke... Det kan jo mer være smaken enn annet ? Jaja

Ja koselig å prate her inne kikkin Å drømme om mat....er jo noe...men jeg TENKER jo bare mat...tror jeg blir kokko jeg..hehe. Usunt...psykiatri neste..?? jaja jeg trøster meg med at det går vel over

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 09:01   #105
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja man blir unormalt opptatt av både vekt og mat. Men det er en kjempe omveltning i livet, så hvorfor skulle vi ikke være fokusert på oss selv?!?!
YES!!!! Ned 1,2 kg.idag!!!! Jeg er så glad og førnøyd. Det går ned i fase 2 også !

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 10:54   #106
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

gratulerer monica flott vekttap

og selv har jeg gått ned 4.9 kilo på 13 dager ,de sisste dagene har vekta flyttet seg nedover nesten hver dag,,jippy

jeg beundrer dere som har familie som dere må lage mat til,,jeg bor alene og tror jeg hadde hatt store problemer med å følge dietten om jeg skulle sørge for dem også
jeg sliter i grunn nok de gangene de er hjemme på middag mine sønner ,nå kommer de neste helg så jeg hoder på å syke meg opp så ikke jeg faller for fristelsen,og spiser noe jeg ikke skal ha ,,lager jo mat som jeg også kan spise ,men blir jo litt i tillegg til dem..men det skal gå bra

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 12:39   #107
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Veiedag ette 5 uker her , ikke noe så imponerende som flere andre(sånn har det alltid vært med meg, går tregest ned)-kun gått ned de 500 gr som kom på da jeg startet med fase 2 og med å tilføre salt-MEN så har jeg ikke hodepine og ligger "dauschuk"(=veldig syk på trøndersk)på sofaen heller lengre, kroppen trengte salt gitt.
Så-fremdeles 4,9 i nedgang da, nå på 5 uker.

Arkine-ja det er kjempevanskelig å fungere i en familie med et såpass spesielt kosthold som dette, men begynner å bli godt vandt til det selv føler jeg.

Ha en god dag alle sammen!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:42   #108
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for det!

Til deg streber, før jeg gikk ned 1,2 kg idag. så veide jeg plutselig en kilo mer her for en drøy uke siden!! Derfor ventet jeg åtte dager med å veie meg og det ble en positiv overraskelse. OG...jeg er sikker på det er noen i verden som går saktere ned enn deg...he,he,he...(håper du tok dette som en oppmuntring)...sånn tenker jeg hvis jeg er i dårlig humør...sikkert noen som har det verre en meg!!??!?!?

Det er jo nå det er utfordrende å holde ut også når vi er godt igang! Jeg skal i 10 års bryllupsdag på lørdag, da har jeg fått beskjed om å bake OREO kake...den er bare sinnsykt god! Men har bestemt meg for å ta med en ekstra bar den kvelden og kose meg med den når det går ut i de sene natte timer og de andre mesker seg med kaker. Fredag kommer mamsen fra Oslo og jeg skal lage pizza til mange, og hver dag lager jeg middag til familien....MEN, MEN, MEN det går faktisk greit når jeg vil,jeg vil,jeg vil bli tynnere. Gjør jeg det ikke nå skjer det nok aldri!!!!!!!!!!
For meg er det bare ikke et alternativ og friste meg til noe annet...dette her er jo dyrt også!

ER JEG SKIKKELIG PÅ BÆRTUR EN DAG HAR JEG JO DERE. IGÅR VAR FORUMET REDNINGEN FOR MEG!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 15:52   #109
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann Monica du er kjempeflink og godt motivertKjempebra. Dyrt ja,jøsses! 950 kr var det for å snakke med legen på tlf, man kan undres på at det er lov å ta seg så godt betaltSikkert noen som går ned saktere enn meg i verden ja...et eller annet sted

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 18:51   #110
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer Monica og gratulerer Streber - nedgang er nedgang. Synes dere er kjempeflinke
Jeg klarte ikke å la være å gå på vekten i dag...men da var jeg gått en kilo opp...så det var nok ingen lur ide jaja...jeg får bare smøre meg med tolmodighet og så tenker jeg laaaangt frem...bare jeg når delmålet mitt snart blirr jeg fornøyd, så kan resten av kiloene bare ta sin tid

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 20:35   #111
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Valkerut! Må bare få si at forumet har vært til stor støtte for meg dette året jeg har levd lavkarbo, og nå er jeg veldig glad jeg har "truffet" flere som går på ED, det hjelper å utveksle erfaringer!!!


Et par tips: jeg synes browniesen var lite søt, puttet kanel i den i dag og det ble DIGG mmmm sier jegEgg i de rettene som er minst mettende er også genialt

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 22:42   #112
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med flotte resultater streber, arkine og monica
Og en klem til grotingeling for å overleve søtsuget, det er kjempebra!

Har ikke så mye nytt å melde for tiden, men jeg er innom og leser hver dag Jeg spiser vanlig mat nå og det går bra sålangt. Koser meg med måltidene, selv om jeg merker at det er litt mer krevende å lage mat nå uten ED produktene. Tror det er en del av prosessen å bli vant med å lage en salat istedet for brødskiver. Heldigvis har ED ukene gitt meg en god bakgrunn
Enig med at det er så fint å ha andre å prate med når vi er i denne situasjonen

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 23:20   #113
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Takk Valkerut... og nå er jeg veldig glad jeg har "truffet" flere som går på ED, det hjelper å utveksle erfaringer!!!


Et par tips: jeg synes browniesen var lite søt, puttet kanel i den i dag og det ble DIGG mmmm sier jegEgg i de rettene som er minst mettende er også genialt

De browniesene blir jeg aldri helt klok på, enten er de altfor stekt eller nesten rå. Hvor stor form steker du de i? Kanel skal jeg virkelig prøve...

Ja tuddelu, enig i at det tar tid å lage annerledes mat enn bare slenge i en brødskive med noe pålegg. Dette er vel en innkjøringsfase i å spise mye mer grønt og lære seg å tilberede det istedenfor annet. Merker jeg må planlegge godt til det måltidet med kjøtt...så det krever nok litt å lage alt selv. Men så digg å slippe ed-produkter også!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 00:08   #114
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

lurer på om vi kan bruke midagsrettene til spis deg slank ,,

jeg har noen i frysa ,men er ikke sikker på om jeg tør å bruke dem når jeg kommer i fase to,
er jo ikke meningen å bruke dem hver dag ,men i nøden

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 00:11   #115
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg steker brownies i små muffinsformer, steker dem i 16-17 minutter og da blir de bra Får 3 små muffinsbrownie av èn pose ED, synes de er så gode varme med en kopp kaffe til

Du har helt rett Monica, det krever litt planlegging. Og der er ED genialt i og med at vi får masse trening i forkant, så gode rutiner kan sette seg i ryggmargen Og planlegging er ordet, da slipper man å bruke så mye tenketid på maten - hva skal jeg spise idag osv.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 00:16   #116
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

lurer på om vi kan bruke midagsrettene til spis deg slank ,,

jeg har noen i frysa ,men er ikke sikker på om jeg tør å bruke dem når jeg kommer i fase to,
er jo ikke meningen å bruke dem hver dag ,men i nøden

Vet ikke svaret her arkine, men kan svare hva jeg selv ville gjort - jeg ville holdt meg til ED produktene og ikke blandet inn spis deg slank rettene. Selv om spis deg slank og ED begge er lavkarbo, så kan innholdet være forskjellig og balansen av ingredienser kanskje ikke er ED vennlig.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 12:17   #117
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for brownies tips! Hadde nesten gitt de opp! Skal finne muffinsformene mine....
...skal prøve det imorgen kveld med streber sitt forslag om litt kanel i...kaffe hørtes også veldig bra ut!

Tuddelu: er det motiverende nok å ha nådd målet, er det "lett" å spise riktig for å bli der nede eller.....?!?!?!? Jeg lurer sånn bare...gleder meg så sinnsykt, at jeg ikke kan skrive det mange nok ganger, at JEG skal bli så tynn jeg kan bli....er veldig uvirkelig sånn fysisk sett nå, selv om det har skjedd gode forandringer. Føler meg fremdeles lik, bare litt mindre overalt.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 16:50   #118
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Angående Brownies- det var vel titti som ga meg verdens beste brownies tips. Putt røren i en form, jeg bruker en tykk kaffekopp, sett den i mikroen i 1 min hvis du vil det skal være bittelitt mykt inni, 1 1/2 min om du vil ha den helt stekt- jeg foretrekker 1 min! OG kanel er godt oppi, som jeg nevnte.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 17:15   #119
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Angående Brownies- det var vel titti som ga meg verdens beste brownies tips. Putt røren i en form, jeg bruker en tykk kaffekopp, sett den i mikroen i 1 min hvis du vil det skal være bittelitt mykt inni, 1 1/2 min om du vil ha den helt stekt- jeg foretrekker 1 min! OG kanel er godt oppi, som jeg nevnte.

det samme gjør jeg , smaker veldig godt , spises med skje

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:28   #120
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Ja man blir unormalt opptatt av både vekt og mat. Men det er en kjempe omveltning i livet, så hvorfor skulle vi ikke være fokusert på oss selv?!?!
YES!!!! Ned 1,2 kg.idag!!!! Jeg er så glad og førnøyd. Det går ned i fase 2 også !

Så bra, grattis

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Veiedag ette 5 uker her , ikke noe så imponerende som flere andre(sånn har det alltid vært med meg, går tregest ned)-kun gått ned de 500 gr som kom på da jeg startet med fase 2 og med å tilføre salt-MEN så har jeg ikke hodepine og ligger "dauschuk"(=veldig syk på trøndersk)på sofaen heller lengre, kroppen trengte salt gitt.
Så-fremdeles 4,9 i nedgang da, nå på 5 uker.

Arkine-ja det er kjempevanskelig å fungere i en familie med et såpass spesielt kosthold som dette, men begynner å bli godt vandt til det selv føler jeg.

Ha en god dag alle sammen!

Itjnå haupin og itj dausjuk e jo absolutt å foretrækk, sjøl om d da kankje tar længer ti å gå ne i vækt (bare mått ta d på dialekt )
For meg så er nedgangen i fase 2 myyyyye mindre enn i fase 1, men det tasser da sakte men sikkert i riktig retning - men det var denne tålmodigheten da...

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:06   #121
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Brownies/muffins med kardemomme er også godt dere
Ellers så må jeg si det er herlig med så mye aktivitet i tråden - stå på, her henter jeg motivasjon hver dag
For selv om jeg ikke har vært særlig aktiv her de siste dagene, så har jeg leste innleggene.
Uka tok helt av på tirsdag, med mange møter, overtid (igjen..... - ikke bra ), dagstur til Stavanger i går samt sosiale sammenkomster både tirsdag og onsdag.
Merker at jeg ikke egentlig er i form til dette aktivitetsnivået, og har planer om å gjøre ingenting i helga

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:15   #122
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Angående Brownies- det var vel titti som ga meg verdens beste brownies tips. Putt røren i en form, jeg bruker en tykk kaffekopp, sett den i mikroen i 1 min hvis du vil det skal være bittelitt mykt inni, 1 1/2 min om du vil ha den helt stekt- jeg foretrekker 1 min! OG kanel er godt oppi, som jeg nevnte.

Da får jeg sende en tanke til Titti også, vet ikke hvordn det er med dere, men blir så godt humør av det kallenavnet og bildet! Du er en solstråle

Her skal jeg ha det med teskje altså...men hvor mye kanel/kardemomme har dere i røren?

Ellers er jeg veldig enig i at det er viktig å gå sakte ned i vekt. Har en kunde av meg som nå er straks i mål på ED (hun fikk meg til å begynne) og hun sier det går saktere og saktere jo nærmere målet hun kommer! Men så mye energi hun har og ser så utrolig forandret og bra ut!

Bruker mye tid på å innstille meg på mindre delmål, så jeg ikke blir skuffet! Men ikke alltid like lett....
...denne tråden her i forumet er vireklig et av DAGENS HØYDEPUNKT!!!!
Jeg har ikke alltid tid å kommentere, men herlig å lese andres

....jeg VIL og SKAL trives i bikini neste sommer...dermed BASTA

...SITTER Å NYTER ET GLASS VIN.....mmmm...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:18   #123
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

lagde nammenamm til middag idag. pasta, med god tomatsaus fra hermetiske tomater, masse stekt sopp. toppet med ruccola. mmm
i tillegg kommenterte en venninne at hun kunne se på ansiktet mitt at jeg hadde gått ned. Har ikke veid meg ennå, 10 dagen på fase en, men tydelig at det går riktig veien. Tjohei!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:28   #124
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg bare tømmer oppi litt kanel jeg, ikke målt/veid. Og JA Titti har en strålende profilbilde
Så BRA med slike tilbakemeldinger Mille

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 22:50   #125
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

lagde nammenamm til middag idag. pasta, med god tomatsaus fra hermetiske tomater, masse stekt sopp. toppet med ruccola. mmm
i tillegg kommenterte en venninne at hun kunne se på ansiktet mitt at jeg hadde gått ned. Har ikke veid meg ennå, 10 dagen på fase en, men tydelig at det går riktig veien. Tjohei!

Så herlig å få kommentarer...det er jo bensin på vektreduksjonen
Bare nyt det! Jeg stoppet opp i beg og slutten av fase 1 pga mensen, men klarte i overkant 8 kilo likevel. Nå er jeg 600gr. unna å gå ned ti kilo, da er jeg bare i kategori "overvektig", godt med slike mål underveis!
Ønsker deg masse lykke til Mille89

Streber: jeg skal hive oppi kanel! Må bare se hvordan det blir....prøver det ut imorgen til mellommåltid/lunsj! Skal bake oreo-kake imorgen, foccassia-brød og mange pizzabunner. Da må jeg ha noe å kose meg med jeg også! Skal i bryllupsdag på lørdag....må ringe å undersøke hva de skal servere...ja ja....imorgen er det helg!
....snart en uke videre i fase 2...skal starte helgen med bozu på Elixia imorgen, badstue og salat etterpå

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no