Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Hjelp meg er dere snille

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-09-11, 21:43   #1
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei

Hjelp meg er dere snille

Hei

Jeg har prøcd en god stund med lavkarbo uten noen bra effekt. Jeg spiser 3 måltider om dagen, men har kanskje spist mer middag enn det jeg burde noen ganger. Jeg er enkelte dager ganske sulten, kommer ann på hva jeg spiser. Drikker 2,5 - 3 liter vann om dagen, og ikke mer enn 3 kopper kaffe med en slump fløte oppi. Jeg tok en stix i stad for å se, og den resulterte i den nest lyseste rosafargen. Noen som har eller kan forklare for meg hvorfor ikke mine ikke ønskede kg har lyst til å forsvinne?

Hadde satt veldig pris på svar, for jeg skjønner ikke noe. Min stesøster begynte 1 august og har gått ned 6 kg. vi spiser omtrendt det samme, men jeg har gått ned 2 kg så opp igjen 2...

Denne uken her har jeg vært veldig streng og har spist eggerøre med fløte, bacon, lavkarboknekkebrød, medisterkaker, cc, cf, hjemmelaget is, fløtesauser og rent kjøtt... Har spist litt blomkål til middagene, paparika, agurk, spekeskinke, salami, majones osv...

Ikke alt dette på en dag da, men det er det jeg har spist denne uken...

Men hva er galt tror du?

jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 22:05   #2
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Hjeelp meg er dere snille :)

Hvor høy/tung er du?
Hvor lang tid er "en god stund"?

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 22:08   #3
jamin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: ØSTFOLD
Innlegg: 12
jamin er på en erverdig vei

Sv: Hjeelp meg er dere snille :)

160 cm, 81 kg. og har holdt på i snart 4 uker....

jamin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:11   #4
000p
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
000p er på en erverdig vei

Sv: Hjelp meg er dere snille

Har du prøvt å legge inn alle måltidene dine på diett.no? Der får du en fin pekepinn på hvor mye fett, protein og karbohydrat du får i deg i gram. Jeg begynte selv på lchf for 2 mnd siden (og er langt fra noen ekspert!) men jeg opplevde at vekten ikke rikkert seg fordi jeg f.eks spiste veldig mye protein per dag..

Forskjellige mennesker går ned i forskjellig tempo - selv om stesøsteren din har gått ned mer enn deg så betyr ikke det at du ikke vil gå ned. Konkurrer kun med deg selv!

000p er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - lchf Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:38   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp meg er dere snille

Hvis du er så sulten kan det hende du spiser for lite mat? Godt forslag om å legge inn det du spiser på diett.no så du får se om du har god fordeling av næringsstoffer og ikke spiser altfor mange eller for få kalorier

Jeg er en av de som må ganske lavt i kaloriinntak for å gå ned på lavkarbo dessverre

Du sier at "denne uken har du vært streng" - hva mener du med det, har du ikke vært streng de tidligere ukene?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min snille mann på vannjakt Hannehk Livets lyse side 0 24-11-09 09:58
Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ... Pastajunkie Spørsmål og svar 9 07-05-09 17:31
Fersking som trenger litt hjelp fra dere som vet hva dere driver med charri Induksjonen 12 14-04-09 20:27
Snille Forumsjefene Runegutt Spørsmål og svar 4 05-11-08 16:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no