Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Er jo så mye styr med lavkarbo!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-11, 18:20   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

så smart sagt! har ikke tenkt på dèt før.. selvfølgelig har jeg økt apetitt nå som jeg plutselig ikke sulter meg lenger! det går sikkert naturlig over når kroppen venner seg til at det er slutt på sultetiden.. og hvis ikke, er det bare å moderere inntaket litt.. skal gi det en mnd til, og hvis jeg fremdeles ikke går ned hverken cm eller kilo, så skal jeg ta noen grep. takk takk takk!!

Bare hyggelig! Er så lett å stresse i starten og være redd for å gjøre feil. Jeg synes det der høres ut som en veldig god plan!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 18:26   #27
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bare hyggelig! Er så lett å stresse i starten og være redd for å gjøre feil. Jeg synes det der høres ut som en veldig god plan!

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 14:41   #28
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Jah. I dag bestemt jeg meg for å gi f#¤ , og bare spise det jeg ville (men fremdeles holde meg til lavkarbo).
Nå etter lunsj gikk jeg inn på diett.no (klarte ikke holde meg unna) bare for å sjekke hvordan det kan gå når jeg gir meg selv frie tøyler - og gjett hva! Alt var perfekt lchf, perfekt kaloriinnhold og perfekt prosentandel fett/prot/karber. Da fikk jeg meg en god latter!

Spiste Atkinsbar og bringebærsmoothie til frokost og fylt squash til lunsj. God og mett, og veldig fornøyd Ligger på 76/20/4 og 12 karber (og 1200 kcal) så langt i dag - og det er bra til å være meg! Yay!

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 18:57   #29
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Bare husk at mange ikke går ned når de spiser atkinsbar

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:28   #30
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Bare husk at mange ikke går ned når de spiser atkinsbar

det som er så godt! sjokoladeerstatningen min det jo! ok, skal slutte å kjøpe det. har jeg det ikke i skapet, så spiser jeg det heller ikke..

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:29   #31
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

det som er så godt! sjokoladeerstatningen min det jo! ok, skal slutte å kjøpe det. har jeg det ikke i skapet, så spiser jeg det heller ikke..

søren, vet jeg har igjen en i skapet. får vel spise den opp så jeg ikke har noen flere

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 20:30   #32
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Jeg må le

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 21:16   #33
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Men DU trenger jo ikke nødvendigvis å ikke tåle atkins-barene da!
Nam, de er så gode!

Hvor mange kilo skal du ned?

Kanskje vil du gå ned mer med et kosthold næreme fedon? Med linser og bønner blir man god og mett!

Jeg spiser også mindre enn antatt når jeg ikke teller kalorier... men tar en kontrollsjekk på diett.no innimellom.

Jeg tenker ikke på prosentandeler i det hele tatt, men det har funket utmerket alikevel. Så kanskje vil kroppen din styre dette selv!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 10:14   #34
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

Men DU trenger jo ikke nødvendigvis å ikke tåle atkins-barene da!
Nam, de er så gode!

Hvor mange kilo skal du ned?

Kanskje vil du gå ned mer med et kosthold næreme fedon? Med linser og bønner blir man god og mett!

Jeg spiser også mindre enn antatt når jeg ikke teller kalorier... men tar en kontrollsjekk på diett.no innimellom.

Jeg tenker ikke på prosentandeler i det hele tatt, men det har funket utmerket alikevel. Så kanskje vil kroppen din styre dette selv!


Takk for tipset om Fedon! Jeg klamrer meg fast til lchf foreløpig, siden jeg synes det høres så fornuftig ut. Har bare spist lchf i en mnd, så gir det iallefall en mnd til før jeg vurderer å bytte eller noe sånt. tror nesten jeg må begynne på induksjon før det går over styr slik det gjorde i går.

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 10:15   #35
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Er jo så mye styr med lavkarbo!

Ho ho, jommen sa jeg smør! I går var fråtsedagen uten like..... Jeg klarer tydeligvis ikke å styre meg allikevel. Er nok all jo-jo slankingen som har tulla med hodet mitt. Jeg er kanskje livredd for ikke å få nok mat?
Uansett. Jeg vil ned til 69 kilo iallefall (dvs 8,5 kilo). Men det ser ikke lovende ut slik jeg holder på. *snuse på induksjon...*

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Svar

Emneord
motivasjon, vektnedgang


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Hormonene og syklusen min er helt på styr... Iset Fysisk og mental helse 16 19-10-05 08:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no