Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ryvita?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-07-08, 19:40   #1
leyla73
Medlem
 
leyla73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 51
Innlegg: 121
leyla73 er på en erverdig vei

Ryvita?

Noen av dere her inne som har smakt Ryvita? Den har 6,7g karber pr. skive.

Nå er ikke jeg så flink å teller karber, så jeg søker litt bistand og tanker fra dere andre... Jeg får i meg 1-2 porsjoner salat pr. dag. Men, ser ut til at jeg kanskje kommer til å kutte den ene salatporsjonen (lunchen, - av praktiske grunner) med ei skive Ryvita med egg på + litt cottage cheese attåt.

I tillegg kommer jeg til å kutte ned litt på fløten (tror jeg), - for det aner meg at den kanskje kan være en "stopper" for meg.

Ellers går det en del egg og litt bacon. Nakkekoteletter er jammi til middag. Steker litt sopp som tilbehør og har salat i tillegg. Her fyller jeg også på med litt fett (smør).

Høres dette ut som en grei sak..?


Venter Ketolyseboka i posten ganske snart...

__________________

På'n igjen... Sukkeret er min fiende.
Min journal

leyla73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 19:47   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ryvita?

Ryvita er godt det Men jeg liker fiberrik (ca 3,7 karber pr. plate) godt.

Maten din grei ut, sånn "lavkarbo generelt".
Men skal du følge ketolyse, så er ikke verken kjøpeknekkebrød eller kjøpebrød et alternativ, det er for mye karber. Og feil karber. På ketolyse er det 15 -20 karber daglig, de fleste fra grønnsaker som vokser over jorda. Dette er viktig pga. alle vitaminer og mineraler kroppen trenger for å fungere og forbrenne optimalt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 21:19   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Ryvita?

jepp...du må nok til pers å lage sjøl i fra oppskriftene her inne. Spiser litt fiberrik jeg da, men er ikke på ketolyse..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no