Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-11, 22:27   #1
Prinsesseslanken
Nytt Medlem
 
Prinsesseslanken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 8
Prinsesseslanken er på en erverdig vei
Exclamation

Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå ...

utrolig frustrerende! Jeg og mannen min begynte for vel 8 uker siden. Han har gått ned 10 kg, jeg gikk ned senere (greit nok, da jeg skal ned mindre enn ham)nærmet meg -4 kg, så stoppet det og nå er jeg kun 1 kg å være tilbake til start!
Vi kjøpte ketosesticks-jeg får utslag mens han ikke får, likevel er det han som går ned i vekt...urettferdig, rett og slett, hehe!
Noen som vet hvorfor? Jeg ligger i underkant av 15 karber per dag...

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkNXaGP/]
Prinsesseslanken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 22:32   #2
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå...

Du har bmi innanfor normalen, lavkarbo er vektregulerande, det er ikkje sikkert kroppen din meiner at du skal meir ned i vekt... Sidan du er innanfor normalen kan du heller ikkje forvente å rase ned i vekt, dessutan så kan syklusar etc virke inn hos oss kvinner... Menn går vanlegvis fortare ned. Det er dessutan ikkje sikkert at "minst mogleg karbohydrat" er det som passar kroppen din, det kan vere så forskjellige grunnar. Du er innanfor normalen som sagt, slapp av, slutt å stresse med vekta... Det var nokre tankar om saka frå mi side..

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 22:43   #3
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå...

Har du et eksempel på hva du spiser iløpet av en dag? Trener du?

Kan være vanskelig å gå ned i vekt på lavkarbo, med mindre man er overvektig, da lavkarbo er vektregulerende som Furine sier. Vanskelig er kanskje ikke rette ordet, for jeg vil påstå det fortsatt er lettere på lavkarbo enn vanlige "slankekurer" (les: sultekurer). Men du må være litt mer påpasselig, og kanskje begrense matmengden litt, eller trene litt mer. Ble såå glad da jeg gikk ned 500 gram etter å ha stått stille i månedsvis - det var etter jeg trappet opp treninga litt.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 22:53   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå...

Jeg har ikke gått nevneverdig ned på lavkarbo (er normalvektig, selv om hodet sier noe annet) Men kroppen har fått finere former
Mannen min var litt i overkant, og han gikk ned 26kg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 23:21   #5
Prinsesseslanken
Nytt Medlem
 
Prinsesseslanken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 8
Prinsesseslanken er på en erverdig vei
Wink

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå...

Ja, dere skriver vel egentlig det jeg har begynt å mistenke, at lavkarbo for å få vekk de siste irriterende kiloene ikke er noe for kroppen min.

Jeg trives veldig godt på lavkarbo, så kommer nok til å fortsette med det (er jo så mye god mat), men spørs om ikke jeg skal finne balansen med de gode karbohydratene og så øke treningen da...jeg trener fotball 1 time i uka, og så er det full fyring med ungene frem og tilbake hver ettermiddag, thats it...må nok skjerpe meg, der ja!

Takk for svar, folkens

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkNXaGP/]
Prinsesseslanken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 23:26   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå...

Opprinnelig lagt inn av Prinsesseslanken, her.

Ja, dere skriver vel egentlig det jeg har begynt å mistenke, at lavkarbo for å få vekk de siste irriterende kiloene ikke er noe for kroppen min.

Jeg trives veldig godt på lavkarbo, så kommer nok til å fortsette med det (er jo så mye god mat), men spørs om ikke jeg skal finne balansen med de gode karbohydratene og så øke treningen da...jeg trener fotball 1 time i uka, og så er det full fyring med ungene frem og tilbake hver ettermiddag, thats it...må nok skjerpe meg, der ja!

Takk for svar, folkens

En kropp som får riktig balansert kost , er en lykkelig kropp ( som i tilegg (som et bonus) ser bra ut!) Keep up the good work!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:42   #7
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå ...

Husk at folk er forskjellige, BMIen kroppen din vil ha er ikke nødvendigvis den du vil ha. Styrketrening vil bedre fett\muskelfordelingen og kan bedre den man ser i speilet så om vekta ikke vil mer ned og du følger et kosthold du trives med så ville jeg trent styrke 2-3 ganger i uka Bare å spørre om du vil ha et lite program av meg.

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:56   #8
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå ...

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Husk at folk er forskjellige, BMIen kroppen din vil ha er ikke nødvendigvis den du vil ha. Styrketrening vil bedre fett\muskelfordelingen og kan bedre den man ser i speilet så om vekta ikke vil mer ned og du følger et kosthold du trives med så ville jeg trent styrke 2-3 ganger i uka Bare å spørre om du vil ha et lite program av meg.

Jeg tar gjerne imot et program!

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 09:09   #9
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Jeg går ikke ned i vekt, jeg går opp igjen nå ...

Jeg kjenner at jeg også har lyst på et program! Litt styrke hadde ikke vært av veien

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Går ikke ned i vekt Nordmørsloppa LCHF 5 06-09-11 19:23
Hvorfor går jeg OPP i vekt igjen? Vicmar Spørsmål og svar 13 01-04-11 15:00
Begynne å spise karbo igjen, hvordan ikke gå opp i vekt? karljohan92 Spørsmål og svar 10 09-08-10 10:55
Dere som går opp i vekt under mensen, når går man det ned igjen? Sophie Generell diskusjon 3 25-08-09 22:34
Ned i vekt igjen blå blomst Lavkarbo generelt 1 31-05-09 16:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no