Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Tips-tråden

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-12, 18:01   #51
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Tips-tråden

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg synes ikke Quest-barene smakte papp. De var ikke supergode, men de var greie nok. Og er så seige at man får vondt i kjevemusklene av å spise to stk, så da begrenser mengden seg fint. Atkinsbarene er så lette å spise og kjøper man en pakke, så vips så har man spist fire stk liksom. I alle fall jeg... Jeg har testet:
Coconut Cashew
Cinnamon Roll (smaker nesten akkurat som kanel-i-svingen (men med utrolig seig konsistens))
Strawberry Cheesecake
Chocolate Brownie

De jeg hadde var vanilla almond crunch - og de ble litt lettere å spise om jeg varmet dem litt først. Så jeg tar tilbake papp-uttalelsen, men tror ikke det var den heldigste smaken jeg testet. Venter chocolate brownie-varianten i posten!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 18:30   #52
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Tips-tråden

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

De jeg hadde var vanilla almond crunch - og de ble litt lettere å spise om jeg varmet dem litt først. Så jeg tar tilbake papp-uttalelsen, men tror ikke det var den heldigste smaken jeg testet. Venter chocolate brownie-varianten i posten!


Må advara: de har IKKE Brownie-konsistens. Ikke i nærheten. Men jeg synes de smakte godt.


Og, jeg opplever Quest-barene som mye mer mettende enn f.eks. Atkins-barer av samme størrelse. Som Supera spiser jeg gjerne fire stykker før jeg rekker å si "nam" hvis jeg har en fem-pakning Atkins-barer.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 19:55   #53
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips-tråden

Kan dere diskutere enkeltprodukter et annet sted? Jeg anbefalte de pga at de er svært lavkarbo og GI- vennlige.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 15:59   #54
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Tips-tråden

Jeg har begynt å bruke en app fra Noom http://www.noom.com/weight_android.php

Lasta ned mest for å legge inn maten jeg spiser, siden diett.no har begynt å ta betalt.
Appen har også innebygd skritteller, en kan legge inn forskjellig trening, registrere vekt osv....

Anbefales!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Tips tråden! Tiki Generell diskusjon 1 30-09-09 18:51
Tråden for oss som er 50 + Bathory Spis deg ned i vekt med Skaldeman 0 08-05-08 14:17
Bok- TrÅden Tips?? Fridolina Generell diskusjon 11 23-07-06 12:39
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no