Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life høst 09

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-11-09, 23:56   #226
-Lilletrille-
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 46
Innlegg: 40
-Lilletrille- er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Heihei folkens Da har jeg vært på ny veiing, 2 uker siden sist, men gått ned 1,3 i fettkilo, så er superfornøyd!! Har på den tiden tilogmed vært på julebord og drukket og spist, så er kjempefornøyd Det viser jo faktisk at det er rom for utskeielser også når vi er tilbake til "normalt" kosthold. Eller, skal jeg si tilbake i hverdagen heller. Kostholdet skal vi vel helst endre endel på livstid Hvordan går det med dere andre? Ny motivasjonsinnsprøytning her, det er sikkert. Klemmer

__________________


-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 00:23   #227
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life høst 09

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Jens Veierstad som skal holde foredraget, har noen hørt om han? Er det lavkarbo han er opptatt av tro?

I følge denne linken jeg fant på google har han vært med på å bearbeide en av de beste lavkarbobøkene som finnes: http://www.lillemaane.no/katalog/bedre_uten_brod.html
Så jeg vil tro han er det ja.
Hvor og når er foredraget?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 10:35   #228
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Høres bra, gleder meg veldig til å høre på han! Foredraget er i morgen i Kristiansand. Får håpe det kommer en del og hører på, da jeg meldte meg på var det bare 1 påmeldt fra før. Synd, hvis han er så bra!
Jeg kan komme tilbake med referat, hvis noen har lyst til å høre hva han sa

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 16:37   #229
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Ny veiedag, 1 kg i minus Men fettprosenten har stått helt stille denne uka, gitt. Jaja, det får ta den tida det tar. Nå har jeg bare 5-6 kg igjen, begynner jammen å se målet skinne der i horisonten. Føles veldig bra, og jeg har det bedre enn jeg har hatt det på lenge!
Har tatt bilder av meg selv i undertøy gjennom denne prossessen, først ved oppstart, og deretter hver måned. Har holdt på i 3 mnd nå. Det er faktisk veldig motiverende og ikke minst gøy å se hvor forandret man er blitt. (Ganske sjokkerende å se hvor stor jeg var også forsåvidt!!) Bildene er forøvrig til meeeeget privat bruk, men dette kan virkelig anbefales
Hm, nok selvskryt! Hvordan går det med resten av easylife-gjengen da? Håper dere nyter livet og en sunn livsstil alle sammen!

P.S. Foredraget med Veiersted var veldig bra, kan absolutt anbefales til de som får mulighet til å høre på han!

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life pulverkur Strutsen Spørsmål og svar 17 27-07-12 20:23
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 15:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no