Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Smoothies / drikke

Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Smoothies / drikke Her kan du dele dine opprkrifter på drikker som er gode å drikke på et lavkarbokosthold. Har du funnet den optimale smoothie?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-09, 20:59   #1
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Lag først eggemelk. Smelt 35-50 gram smør og kok opp 2-3 dl vann. Bland og kjør med stavmikser. Tilsett 1-2 eggeplommer, evt. 1 egg. mens du bruker stavmikseren. Det vil skumme masse. En bør muligens blande i litt søtningsmiddel, da "melken" er mindre søt enn vanlig melk.

Tøm skumrik eggemelken på et høyt glass. Tilsett et shot espresso/sterk kaffe. Strø med kanel. Voilà. Du har en nydelig cafè au lait, uten rare smaker eller soya. Den er dessuten billig og næringsrik. Smaker som Irish Coffee hvis du tilsetter whiskey, og er minst like koselig å drikke. Anslått karbohydratinnhold er totalt <1 gram karbohydrat.

Du kan også blande eggemelk med vanilje-essens, bakekakao o. l. Den er en favoritt som fløteerstatning blant svenske lavkarbere.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:04   #2
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 58
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg har sett denne på svenske sider, i kveld skal jeg jammen prøve den.
Takk, danish!

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:06   #3
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

Jeg har sett denne på svenske sider, i kveld skal jeg jammen prøve den.
Takk, danish!

Takk. Den er nøyaktig som cafè au lait. Du tenker at smør blir jævlig og salt, men det skummer som bare det, og smaker deilig. Post gjerne her når du har prøvd oppskriften.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:18   #4
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)


Rusler ut på kjøkkenet for å prøve nå.....

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:28   #5
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 58
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg kastet meg sporenstreks over kokkeleringen.
Tilsatte 1 ts splenda og 1 ts bakekakao.....
.....og en solid skvett fløte.
Helt grei, faktisk ganske godt, men tom for whiskey dessverre

Kjenner at det metter skikkelig, planlagt sen middag blir nå ingen middag

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:46   #6
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet, her.

JTilsatte 1 ts splenda og 1 ts bakekakao.....
.....og en solid skvett fløte.
Helt grei, faktisk ganske godt, men tom for whiskey dessverre

Kjenner at det metter skikkelig, planlagt sen middag blir nå ingen middag

Hi hi, jeg glorde nesten likedan, men min kakaotilsetning var revet sjokolade. God og mektig. Ble kveldsmaten dette....

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:00   #7
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 58
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Ja porsjonen var stor nok for to, klarte ikke drikke hele, og veltet stinn overende på sofaen...

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:09   #8
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Samme her... sitter og glipper med øynene.....
Skulle kanskje ta kveld snart uansett siden jeg skal jobbe i morra.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:39   #9
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Funker dette med Ghee?
For melkefri (alt melk) er det jeg er ute etter? Smør er jo melk...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:35   #10
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Jeg har ikke kaffetraker, er det mulig å kjøpe "pulverkaffi" eller noe slikt? Sånn typisk rett i koppen kaffi? Hehe. Jeg drikker ikke kaffi, men liker kaffe latte! Men gidder liksom ikke kjøpe meg en kaffetraker (selv om jeg får det for en 100-lapp) bare for latte.. Liten studentleilighet, har ikke plass til så masse apparater

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 01:44   #11
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

jepp det funker med både klarnet smør og kokosolje. Har prøvd.

godt som bare det. Passer som fløteerstatning også om man dropper kaffen, iallefall på frosne bær.

brukte stevia på det.

Thanks, jeg som ny med laktoseintoleranse ble happy nå.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 01:46   #12
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Den var knallgod! Men jeg klarte ikke å drikke opp hele, det var i meste laget. Grei frokost!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 21:28   #13
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Sitat:

Passer som fløteerstatning også om man dropper kaffen, iallefall på frosne bær. brukte stevia på det

Sweet!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 21:45   #14
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

hehe ble det smoothie-kveldsmat på hele gjengen. Lagde en god ladning og så litt stevia og frosne skogsbær som jeg bare kjørte med stavmikse. Det var bra det :-)

Nå er 2 av 3 hjemme melkeintolerante så dette var bra.

Jeg skal få fram instant coffee også så blir det kos flere ganger.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 15:53   #15
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg har ikke kaffetraker, er det mulig å kjøpe "pulverkaffi" eller noe slikt?

Du får ikke sterk nok kaffe på vanlig trakter. Du får derimot kjøpt espresso-porsjonsposer (og pulver på glass) på velassorterte dagligvareforretninger. Brukte de mye før jeg fikk espresso-maskin.
Sånne: http://www.nescafe.no/espresso.html

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 22:58   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Å, dette må jeg prøve! Det høres kjempegodt ut! Fabelaktig måte å få seg fett på da!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 23:41   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Å, mama mia, dette var knallgodt! Etter å ha lest på det svenske forumet kolhydrater i fokus, så viser det seg at man også bare kan blande ingrediensene uten å vispe opp skum, også kjøle ned dette og oppbevare i kjøleskap og bruke en skvett i kaffen. Jeg laget en svær porsjon med 2 eggeplommer, 50g smør, 2 dl vann og kruttsterk esperesso, og drakk alt sammen... Jeg har forspist meg nesten.... Godt tips til den som ikke er så glad i frokost..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 23:52   #18
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Denne ble ganske god ja...hadde oppi bake-kakao og sukrin/stevia og min datter på 4 synes også den ble god. Jeg tok ca 50 g smør i, det ble litt for mye smørsmak så jeg holder det til rundt 20-30 g nå..

Den er for øvrig blitt prøvd i flere varianter nå. Bruker eggeplomme og smeltet smør som base. Denne basen har jeg brukt til dessert-krem(med vaniljepulver eller kakao. + litt søtstoff.blir tykk saus). nydelig på bær!
Jeg lager varm kakao på denne måten, saus til middag og når jeg må noe fort og søtt(god med kokos og hakket mandler også)...

I morgen tenkte jeg lage "fløte"-melk til min datter:
2 eggeplommer, ca 20 g smeltet smør. litt vanlijepulver. Og vispes med kokende rismelk/vann. det tror jeg blir balanserende, næringsrik og god for henne... mulig litt mye karber til meg..men jeg kan jo lage egen med vann

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 18:55   #19
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth33, her.

Denne ble ganske god ja...hadde oppi bake-kakao og sukrin/stevia og min datter på 4 synes også den ble god. Jeg tok ca 50 g smør i, det ble litt for mye smørsmak så jeg holder det til rundt 20-30 g nå..

Den er for øvrig blitt prøvd i flere varianter nå. Bruker eggeplomme og smeltet smør som base. Denne basen har jeg brukt til dessert-krem(med vaniljepulver eller kakao. + litt søtstoff.blir tykk saus). nydelig på bær!
Jeg lager varm kakao på denne måten, saus til middag og når jeg må noe fort og søtt(god med kokos og hakket mandler også)...

I morgen tenkte jeg lage "fløte"-melk til min datter:
2 eggeplommer, ca 20 g smeltet smør. litt vanlijepulver. Og vispes med kokende rismelk/vann. det tror jeg blir balanserende, næringsrik og god for henne... mulig litt mye karber til meg..men jeg kan jo lage egen med vann

Har du litt mindre vann i da for å få den tykkere? Bruker du to eggeplommer da?

Jeg tenkte å prøve den som kakao, innbiler meg at den er god som base til det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:40   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Denne var god

Jeg brukte 25g smør, 1,5dl vann, 1 eggeplomme. Kaffe og 1 ts splenda.

Har ikke smakt kaffelatte siden januar 07....
Så dette var himmelsk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 21:41   #21
Liv
Seniormedlem
 
Liv sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.685
Liv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snillLiv er virkelig snill

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Rett ut på kjøkkenet.....

__________________
Liv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Skaldemanaktig Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 18:01   #22
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

MMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm!!!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 22:12   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Oi! Spennende! Med mitt høyfettkoshold og melkeintoleranse så må dette være midt i blinken. Men jeg er mett for i dag, så tester til frokost i morgen

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 01:35   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Ja, nå sitter jeg med en sånn en, da! Spennende! Og her i huset laget espresso på espressokanne

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 01:36   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Melkefri/nesten karbofri cafè au lait m/ eggemelk (lavkarbo melkeerstatning)

Ikke verst! Men, hehe, usalta smør neste gang

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
caffè latte, eggemelk, kaffe, melkefritt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Glutenfri og melkefri lavkarbo-kost moma Lavkarbo generelt 1 19-11-08 19:56
Melkefri lavkarbo Enid Lavkarbo generelt 20 18-08-08 21:20
Lavkarbo café-produkter Bergen27 Spørsmål og svar 6 12-07-08 16:04
oppdatert liste og melkeerstatning kate Blodtypedietten 2 01-06-06 14:51
Barn på Melkefri diett & Lavkarbo Summer Barns kosthold 12 10-11-04 15:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no