Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Musikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-05, 22:37   #1
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Musikk

Hei..

de siste dagene har jeg hatt sånn "dilla" på en sang.. fikk den tilsendt av kjæresten min, og synes den er så fin.
Det er Pale Blue Eyes med The Velvet Underground. Lurer på om noen har hørt den, eller har andre sanger de liker godt, og vil dele med oss andre her..
Dette her er en sånn rolig fin kvelds-sang.. litt ettertenksom..
Hvis noen vil høre den, så gi meg et hint, så kan jeg legge den ut slik at dere kan laste den ned..


Mvh Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 22:49   #2
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

har ikke hørt den jeg..

men har dilla på secret garden; "you raise me up"
den er så nydeli...

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 23:12   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

har ikke hørt den jeg..

men har dilla på secret garden; "you raise me up"
den er så nydeli...

lastet ned og hørte... fin den, ja
silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 23:16   #4
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av silje

lastet ned og hørte... fin den, ja
silje

får ikke til å laste den ned jeg.. får bare lasta ned den fra josh groban eller hva han heter..

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 23:29   #5
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

får ikke til å laste den ned jeg.. får bare lasta ned den fra josh groban eller hva han heter..

du kan finne den her:
http://www.idi.ntnu.no/~rosvoll/mp3/
(høgreklikk og velg "lagre som")

Jeg er ikke så kjent med Secret Garden, men innbiller meg da at dette er dem....

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 23:40   #6
Ingo
Medlem
 
Ingo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Innlegg: 145
Ingo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snill

Min største craving på musikkfronten for tida, er uten tvil "Portals of Light" med Falconer- svensk band...
Ellers, når det gjelder kveldsmusikk er jeg svak for Hammerfall med "Fallen One" og "Glory to the Brave", Kamelot med "Sailormans Hymn" og Shaman med "Fairy Tale" og Therion med "The King", "Lemuria" og "Uthark Runa".

__________________
Ingo
"The difference between the impossible and the possible lies in a person's determination."
Ingo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 00:00   #7
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av silje

du kan finne den her:
http://www.idi.ntnu.no/~rosvoll/mp3/
(høgreklikk og velg "lagre som")

åhhh, tusen takk!!! har ønsket meg den sangen lenge!
åhhh, takk takk

..minner fra min første kjærlighet...

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 00:07   #8
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg er nok en power ballad jente jeg.. Jeg liker Sonata Arctica veldig godt,faktisk alle sangene,men av de rolige er det tallulah,replica,still loving you.
Deep purple med sangen Love conquers all er helt nydelig. Dokken,all alone again. Osv... Det er musikk jeg setter pris på å høre når jeg kjører bil,særlig alene.Ja,og 3 doors down. Men er egentlig alt etende..Til festligheter hører jeg gjerne Dire Straits og Creedence,det får meg i godt humør.

Ja og en god gammel en,Tusen Bitar,Bjørn Afzelius..Den spilte kjørelæreren min alltid på fest.Kanskje det er en merkelig ting å si...? At en festet med kjørelæreren mens jeg holdt på med lappen? Er det forresten mange som har sett sin i bare trusa mens du finner fram festklær til han?? Det var tider det,men jeg var kanskje heldig som hadde en ung og kjekk en

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-05, 18:03   #9
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 45
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Denne må dere prøve å laste ned: Mazzy Star - Fade Into You
Den er veeldig fin, rolig ballade

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 07-05-05, 20:11   #10
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Denne må dere prøve å laste ned: Mazzy Star - Fade Into You
Den er veeldig fin, rolig ballade

helt enig har den...

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Liker du 80-talls musikk? 70talls? New-age? Sjekk denne! HP Generell diskusjon 1 16-01-05 19:27
Jeg lurer på en ting om musikk ... HP Generell diskusjon 4 29-11-04 23:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no