Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-10, 13:49   #1126
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Rundpinner ja. Jeg tar nok fram symaskinen og lager et bra system der Har prøvd med forskjellige bokser tidligere (nesten alt untatt whisky-bokser ), og blir frustrert av å måtte dra alle ut for å finne den jeg skal ha. Type lommer/konvolutter etc sydd på maskinen som kan merkes høres ut til å være det perfekte for meg. Har jo IKKE tålmodighet til denne letingen. Så nå henter jeg fram symaskinen, bare jeg greier å legge fra meg strikketøyet da....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-01-10, 13:51   #1127
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Strikker du noe spennende/morsomt, Dietta?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-01-10, 13:55   #1128
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har trøbbel med å strikke bare en ting av gangen , så her går det i babyteppe (nevø skal ha baby i mai), tovet vinhøne til 3-liter vin, sokker og nisse-bokmerker til neste jul Du/dere da ? Noe spennende på pinnene ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-01-10, 13:58   #1129
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Har trøbbel med å strikke bare en ting av gangen , så her går det i babyteppe (nevø skal ha baby i mai), tovet vinhøne til 3-liter vin, sokker og nisse-bokmerker til neste jul Du/dere da ? Noe spennende på pinnene ?

Høres meeeget velkjent ut
Akkurat nå er det en lang kjolegenser-ting til meg selv i deilig tykt klør-ikke-garn! Samt babysett som består av jakke, bukse, lue, sokker og votter, samt de evige sokkene og en plain fremogtilbake sak som skal toves og bli sitteunderlag.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-01-10, 14:26   #1130
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Til rundpinner; hva med en cd-holder? http://www.sz-wholesale.com/uploadFi...der_181256.jpg

Over til noe annet; noen som har et godt tips mot hard hud rundt neglene? Huden blir knallhard og kan draes av, og det er ikke mye pent og til tider ganske vondt..

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 27-01-10, 14:30   #1131
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

(nesten alt untatt whisky-bokser )

Whiskyboksene er fine dei! Er ofte ganske fint motiv på dei Hadde ei eg hadde pinnar i frå Orknøyene, frå Higland Park. Og sidan eg har vore på Orknøyene og stått og tatt på steinane i ringen som er avbilda på boksa (a la stonehenge), så var jo det litt stas da

Strikkar ingenting akkurat no, men burde komme meg i gong igjen med å strikke litt. Manglar berre litt motivasjon... Men det blir frihandsprosjekt for det meste. Lenge sidan eg har laga både vesker og hattar, kanskje ein ide å komme seg i gong med.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-01-10, 14:32   #1132
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Over til noe annet; noen som har et godt tips mot hard hud rundt neglene? Huden blir knallhard og kan draes av, og det er ikke mye pent og til tider ganske vondt..

Fuktighetskrem? Eg har forresten også ei eller anna oljegreie i "pennefasong" eg kjøpte på Body Shop. Trur det er mandelolje, luktar i alle fall mandel trur eg.. Den er ganske god. Problemet er å hugse å bruke det regelmessig!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-01-10, 14:40   #1133
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Tror ikke den var rettet mot deg, Agurken, den var vel mer et lite hjertesukk i forbindelse med x-antall tråder om samme/få tema, hver dag.

Spørsmål og svar-kategorien blir som regel bare markert som lest for min del for tiden... Litt dumt også, for det er jo nye folk som rett og slett trenger litt starthjelp, men det er så mange spørsmål som går igjen og igjen...

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Noen som vet om man får kjøpt bikiner på Gardermoen eller Schipol???

Vet ikke sikkert, men vil anta det. De har jo det aller meste som man tar med seg på tur og plutselig kanskje finner ut at man har glemt. Det er nok av folk som drar til varmere strøk. Men du må nok forvente å betale mer enn det normalt hadde kostet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 27-01-10, 14:44   #1134
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Var på Gardermoen på fredag, var såvidt innom "det meste", men så ikke bikini. Men - det var tidlig, og jeg var VELDIG trøtt

Veit ikkje med Schiphol for det har eg aldri lagt merke til. Men eg vil då tru dei har noko på Gardermoen? Men det er vel på innlandsdelen i så fall? Kan ikkje seie eg har lagt merke til kle (anna enn turistfelle-gensarar etc) på utlandsdelen på Gardermoen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-01-10, 16:05   #1135
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Vet ikke sikkert, men vil anta det. De har jo det aller meste som man tar med seg på tur og plutselig kanskje finner ut at man har glemt. Det er nok av folk som drar til varmere strøk. Men du må nok forvente å betale mer enn det normalt hadde kostet.

Har god tid, så skal sjekke der. Dro til en spesialforretning med undertøy i Kongsberg, de kosta det 419,90 pr del... Og jeg er så desperat at jeg kjøpte et sett Skal sjekke med ei som jobber på Gmoen, har de der, så leverer jeg tilbake denne i morgen. Selv om den er fiiiin, så er den altfor dyr for min lommebok

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 27-01-10, 20:56   #1136
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Photobscura, det var akkurat det svaret jeg var ute etter! Har vel egentlig vinglet litt mellom ketolyse/lchf, men jeg prøver nå å gå ned de siste 4-5 kg med lchf. Teller som sagt ikke karber, rett og slett fordi jeg stinker i matte og ikke har tålmodighet til å sette meg inn i prinsippet. Har tenkt som så, at så lenge jeg holder meg i ketose må jeg gjøre det riktig
Nok fett ja, hva er nok fett egentlig? Kan gi en pekepinn på hva jeg spiser på en vanlig dag, om du orker å komme med evt kommentarer...?
Frokost: 2 stekte egg og 2 skiver bacon, stekt i smør
Mellommåltid: 4 osteskiver + 2 skinkeskiver
Lunsj: Salat med skinke el. reker el. egg med cf eller olje av fetaost
Middag: Kylling surret inn med bacon stekt i smør, blomkålmos med fløte, fetaost og smør, grønne grønnsaker
Evt. kvelds: liten bit av omelett eller 2 egg
Ser at dette kanskje er lite grønnsaker.... Og er det for lite fett? Syns jeg egentlig vasser i fett, men mulig jeg tar feil der..
Supertakknemlig for svar

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 27-01-10, 21:17   #1137
bondetuppa
Medlem
 
bondetuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Haugalandet
Alder: 48
Innlegg: 226
bondetuppa er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva i all verden gir en til en bekjent som fyller 80?? Vedkommende tilhører kategorien trivelig, oppegående herremann.....

__________________
Sterkest er den person som heller vinner over seg selv enn andre (lao-tze)
bondetuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - uten gluten og melkeproteiner.
Gammel 27-01-10, 21:20   #1138
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av bondetuppa, her.

Hva i all verden gir en til en bekjent som fyller 80?? Vedkommende tilhører kategorien trivelig, oppegående herremann.....

Ei flaske vin, med gode oster og frukt..
Gavekort på en restaurant.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-01-10, 21:22   #1139
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En god bok!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 27-01-10, 21:33   #1140
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dvd. eller cd..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-01-10, 21:36   #1141
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Tror ikke den var rettet mot deg, Agurken, den var vel mer et lite hjertesukk i forbindelse med x-antall tråder om samme/få tema, hver dag.


Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Noen som vet om man får kjøpt bikiner på Gardermoen eller Schipol???

Du kan bestille på nett og få de i løpet av 3-4 dager, fra Ellos f.eks. Ellers kan det være lettere og billigere å kjøpe det i det varme landet du evt skal til.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som vet hva som er det billigste alternativet når det kommer til kjøkkenvifte?

Ikea

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-01-10, 20:31   #1142
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noe godt tips om hvordan jeg fullstendig fjerner klistremerker? Det er ikke sånne plastklistremerker, men verste sort, i papir med blank overflate. Nytteløst å legge i bløt, da klistremerkene er på et kjøleskap

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-01-10, 20:45   #1143
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvis kjøleskapet er stål (emaljert) og ikke plastbelagt, så kan du bruke aceton, neglelakkfjerner Test på et lite synlig sted.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 29-01-10, 20:46   #1144
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noe godt tips om hvordan jeg fullstendig fjerner klistremerker? Det er ikke sånne plastklistremerker, men verste sort, i papir med blank overflate. Nytteløst å legge i bløt, da klistremerkene er på et kjøleskap

Bruke ei slik skrape ein får kjøpt til bruk på keramiske komfyrtoppar?
Gnikke og gnure med klut og zalo? Det burde i alle fall få bort limrestane om du får bort sjølve papiret.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-01-10, 20:48   #1145
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg fikk det bort. Gnukka litt med en klut til det var gjennomvått, og så bare pilla jeg bort med neglene, og skrubba bort resten med en svamp. Herlig!

Jeg har forresten funnet vifte og kullfilter for til sammen under 1000 kr, hurra! Tenkte å tilby meg å kjøpe og montere selv mot trekk i husleie

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-01-10, 11:36   #1146
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Bruke ei slik skrape ein får kjøpt til bruk på keramiske komfyrtoppar?

Kan ikke bruke sånn på kjøleskap nei, da blir det noen stygge riper!

Bra du fikk det bort da Photobscura!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 30-01-10, 12:03   #1147
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Kan ikke bruke sånn på kjøleskap nei, da blir det noen stygge riper!

Er du sikker på det? Den lagar jo ikkje riper i den keramiske toppen. Det er jo liksom pointet med den. Ein brukar jo den på skrått så den IKKJE ripar... Ein brukar den jo ikkje til å SKJERE med.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-01-10, 12:14   #1148
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den malingen/emaljen er adskillig mykere enn keramikktoppen, en eneste liten miss, så ooops..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 30-01-10, 12:32   #1149
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Den malingen/emaljen er adskillig mykere enn keramikktoppen, en eneste liten miss, så ooops..

Jauda, sant det! Men ein går vel ganske så forsiktig til verks når ein held på med slikt, tenker eg. Ein går jo ikkje på med dødsforakt og "hackslasher" heller ... var tanken min. Kan starte forsiktig med skrapa, og ta resten med zalovatn og klut. Klistremerker er jo ofte noko skit å få av, og den flisar seg jo ALLTID opp når ein skal drage det av.
Det kjem vel kanskje an på kva kjøleskap ein har også. Det eg har hadde det gått greit på trur eg, det har "ekstra front" på fronten, i samme materiale som resten av kjøkkenet.


Sist redigert av Furine : 30-01-10 kl 12:36. Årsak: kom på ein ting..
Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-01-10, 13:08   #1150
Kremtoppen
Medlem
 
Kremtoppen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 52
Kremtoppen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om frøene i vaniljestangen Må varmes/kokes opp for å gi smak, eller kan den has rett i fløten når jeg pisker krem. Vil jeg få vaniljesmak av kremen da?

Kremtoppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP/maks 60 karber
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 11 (0 medlemmer 11 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no