Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dårlig Ånde

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-07, 17:42   #1
krussidulla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 52
Innlegg: 5
krussidulla er på en erverdig vei

Dårlig Ånde

kan noen hjelpe meg med forslag mot dårlig ånde ekstremt dårlig ånde pga ketose grøss og gru må jo pusse tennene 6 ganger om dagen ikke holdbart.
mvh krussidulla

krussidulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert atkins skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 17:50   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig Ånde

Opprinnelig lagt inn av krussidulla, her.

kan noen hjelpe meg med forslag mot dårlig ånde ekstremt dårlig ånde pga ketose grøss og gru må jo pusse tennene 6 ganger om dagen ikke holdbart.
mvh krussidulla

Sliter med ånden jeg og. Kan man tygge tyggegummi eller får man i seg skjulte karbohydrater da???

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 17:51   #3
krussidulla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 52
Innlegg: 5
krussidulla er på en erverdig vei

Sv: Dårlig Ånde

desverre ja der er det karber så det holder krussidulla

krussidulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert atkins skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:37   #4
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 44
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: Dårlig Ånde

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Kan man tygge tyggegummi eller får man i seg skjulte karbohydrater da???

Nikotintyggegummi... Fulle av acesulfam, virker nesten som de er designet for slanking :P Dog ikke helt heldig om du ikke har vært avhengig av nikotin den senere tiden...

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:44   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig Ånde

Kruspersille hjelper mot hvitløk. Skal prøve det mot dette også!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 00:16   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig Ånde

Hva med å teste det nye munnskyllet de reklamerer for på tv nå? Skal være mot dårlig ånde. Man skal spørre på apoteket sier de, så du kan kanskje prøve det?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 00:40   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig Ånde

Ketoseånden - om det er den dere mener, kommer ikke bare fra munnen. Den kommer fra hele kroppen, fra porene i huden, og fra magen/fordøyelsen. Man kan maskere lukta med sukkerfri tyggis, og drops eller munnskyll, men årsaken forsvinner jo ikke.

Persille hjelper iallefall ikke !

Det eneste som hjelper er å "tynne ut" ketonene, dvs. drikke masse vann. Skyll ut faenskapen. Etter en stund forsvinner lukta.......

Men det er jo ikke kut å gå rundt med aceton ånde og lukte "sykt" da. Trøsten får være at en da ihvertfall er sikker på at en er i ketose og forbrenner fett

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 09:41   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig Ånde

Kruspersille hjelper ikke nei, snarere tvert i mot. Blæh..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 16:22   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig Ånde

bytt såpe??

nei da... jeg skal ikke tulle, for jeg er livreddfor å ha dårlig ånde selv Jeg har prøvd det nye munnskyllevannet (sb12) og det er i allefall suverent. det er også lurt å kjøpe en tungeskrape om man har belegg på tunga

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde? hallaise Induksjonen 6 14-08-07 00:21
Tips mot dårlig ånde??? please.. Chumpsy Ketolysekuren 10 30-08-06 12:55
Dårlig ånde!! ;) Tingeling Induksjonen 11 04-05-05 01:31
Naturell yoghurt mot dårlig ånde og tannkjøttsykdommer mofe Nyheter / media 0 21-03-05 15:54
Dårlig ånde og kvalme Bamseline Lavkarbo generelt 3 04-03-05 23:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no