Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-07, 00:26   #76
Vivendel
Medlem
 
Vivendel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 55
Innlegg: 89
Vivendel er ny på veien

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Opprinnelig lagt inn av vintage, her.

Helt korrekt, men dette er ikke tilfredsstillende for hjernen over lang tid

Hva vet du om det ? Du har jo ingen erfaring med lavkarbodiett. Jeg er mye mer konsentrert nå enn da jeg missbrukte karohydrater!! Desuten er det greit at det er lurt å spise fek pasta før en lang treningsøkt, men for meg med 35 kg i overvekt er en slik treningsøkt ikke aktuelt. Jeg er dritt lei av at andre skal fortelle meg at det jeg opplever som bra for meg ikke er nettopp det. Er du så stolt at du ikke vil høre på hva andre har erfart? Lavkarbo dietter er behørlig forsket på og det er ingen grunn til å ha feil informasjon om den dersom en er i stand til å ta til seg NY kunnskap. Jeg har spist meg frisk!!! Alle kan ikke måles opp etter din standard som topptrent. Da er du jo frisk i utgangspunktet noe mange av oss ikke er. Les!

__________________
Vivendel

start:100kg NÅ:95,5 delmål 1: 90, delmål 2: 80
delmål 3: 70 mål: 64
Vivendel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mett og sunn på Atkins Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 16:13   #77
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Tusen takk for de hyggelige tilbakemeldingene folkens. Satte pris på det

Hilsen enda en blivende yokohamafender (hahaha... )

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 18:39   #78
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Syns denne tråden var/er fryktelig interessant, men hvor ble det av trådstarter?

  Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 18:58   #79
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Trådstarter var egentlig ikke trådstarter, men en som la inn sitt innlegg som kommentar/svar i en annen tråd. Den ikke hadde noe med opprinnelig tråd å gjøre og ble derfor flyttet.

Vintage ble litt "snurt" fordi vi ikke tok ham alvorlig og forsvant samme dag hans 6 innlegg ble skrevet i denne tråden. Han har ikke vært her siden.

Han avsluttet med følgende:

Sitat:

Jeg skjønner jeg er uønsket her, jeg vil bare si at jeg har diabetes å stri med og den krever disiplin, noe den har til felles med overvekt. Mitt råd til overvektige må være; skaff fokus på annet enn mat, kutt ut dietter, tren/øk aktivitetsnivå, diskuter annet enn neste måltid ellers kommer dere til å se ut som yokohamafendere hele bunten.
Dere skal få slippe å høre mer fra meg

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-08-07, 18:42   #80
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd)

Sitat Vintage:
"Jeg skjønner jeg er uønsket her, jeg vil bare si at jeg har diabetes å stri med og den krever disiplin, noe den har til felles med overvekt. Mitt råd til overvektige må være; skaff fokus på annet enn mat, kutt ut dietter, tren/øk aktivitetsnivå, diskuter annet enn neste måltid ellers kommer dere til å se ut som yokohamafendere hele bunten.
Dere skal få slippe å høre mer fra meg."


Ja til diabetes har du kommet og til diabetes skal du bli og det grunnet ditt eget kosthold. Du er den som virkelig skulle satt fokus på maten du spiser.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no