Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Ferdig ribbefett

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-12-07, 18:29   #1
terry
Medlem
 
terry sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Finnmark
Alder: 57
Innlegg: 264
terry har en fantastisk aura rundt segterry har en fantastisk aura rundt seg

Ferdig ribbefett

Ser at de selger ferdig ribbefett i butikkene nå. Det sto ikke noe næringsinnhold men det burde vel være mest fett?
Jeg er ganske fersk som kokk så jeg har ikke brukt dette før, bruker dere ribbefett (ferdig type)?
Kan vel kanskje være noe å bruke istedet for meierismør i kjøttmåltider? For å variere litt.
Er vel kanskje god smak i den, eller?

terry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 18:37   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferdig ribbefett

Jeg fant en "pølse" med ribbefett her om dagen, og det var næringsinnhold på pakken. Nå husker jeg ikke helt nøyaktig hva det stod, men noe var det som fikk meg til å legge den ned i disken igjen. Tror kanskje det var at det ikke var rent ribbefett, men blandet med transfett (!). Det stod selvfølgelig ikke transfett, men noe men "hydrogenerert ett eller annet" fett. Prossessert fett med andre ord. Det liker hjerteinfarktene våres veldig godt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 18:59   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Ferdig ribbefett

Har akkurat kommet hjem fra Ica Maxi. Der hadde de også ribbefett, men det så helt og aldeles "hjemmelaget" ut. Altså fett fra de ribber de steker/griller i delikatessen. Mange av dem hadde en god del sky, så her kunne man ha laget seg en god saus.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 19:21   #4
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ferdig ribbefett

Ja, de i ferskvaredisken ja! Hadde helt glemt det. Der får man selvsagt skikkelig ribbefett uten uhumskheter .

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ferdig sauser MizzEve Ketolysekuren 7 22-08-07 19:56
Ferdig frossen kålrabistappe Mya Spørsmål og svar 6 30-10-06 12:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no