Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

100% kakao!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-06, 21:14   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

100% kakao!

I dag fant jeg 100% bakakakao..
Tror det var confecta sin..

noen som har prøvd denne i kaker o.l?....
Dele erfaringer?Tips?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:24   #2
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: 100% kakao!

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

I dag fant jeg 100% bakakakao..
Tror det var confecta sin..

noen som har prøvd denne i kaker o.l?....
Dele erfaringer?Tips?


100%kakao,men fortsatt 11, ett eller ann karbo i.....tror d va d...e ikke d litt rart??
e tror den e mye bedre enn den andre (uten å vite eller smakt, hehe) bare føler d på mæ...

Stinasol har kjøpt denne, men vet ikke om ho har smakt den enda..

og d va confecta sin

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:26   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: 100% kakao!

Ja, var litt karber der ja....
Men gleder meg til å prøve..Spesielt til baking og sånn til jul...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:11   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: 100% kakao!

Er det forskjell på denne og Freia sin?

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:16   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: 100% kakao!

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Er det forskjell på denne og Freia sin?

Jeg vet ærlig talt ikke..
Er freia sin 100% kakao da?

Mulig den er tilsatt andre ting?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:26   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: 100% kakao!

Har prøvd flere kakaotyper og syns absolutt Valrhona 100% kakao smaker best. Men så er jeg matsnobb også da

Smaken på kakaoen varerier veldig om det er dyre eller billige kakaobønner, hvor de kommer fra, er lagret, modnet, tørket/ristet og hele prosessen frem til det er kakaopulver.

Det er lite karber i uansett, sjekk bare om det er tilsatt sukker eller ikke - og bruk det dere liker smaken på

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:31   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: 100% kakao!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Har prøvd flere kakaotyper og syns absolutt Valrhona 100% kakao smaker best. Men så er jeg matsnobb også da

Smaken på kakaoen varerier veldig om det er dyre eller billige kakaobønner, hvor de kommer fra, er lagret, modnet, tørket/ristet og hele prosessen frem til det er kakaopulver.

Det er lite karber i uansett, sjekk bare om det er tilsatt sukker eller ikke - og bruk det dere liker smaken på

Har alltid brukt den "vanlige" til Freia, og aldri tenkt sånn som jeg gjør nå..at det finnes alternativer...

Gleder meg til å prøve ut, og finne ut av ting

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:26   #8
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: 100% kakao!

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg vet ærlig talt ikke..
Er freia sin 100% kakao da?

Mulig den er tilsatt andre ting?

Nei, Freia er ikke tilsatt noe. 100% kakao den også. Både drikkekakaoen og bakekakaoen.

Men jeg er enig med Nille at Valrhona sin er bedre. (Til den prisen bør man jo nesten kunne forvente det. ) Kanskje Confectaen er god også. Ikke vet jeg. Du får teste. Lykke til!

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
kakao? 3 barn i nord Oppskrifter 4 25-10-06 18:40
Kakao og kokosmelk Fjonken Induksjonen 13 19-10-06 19:19
Freia Premium 86 % kakao - lite karber Iset Lavkarbo generelt 8 18-06-06 18:55
Kakao Ingeborg Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 08-04-05 13:20
Sjokolade med 85 % kakao rsy Atkins kosthold 2 19-02-04 02:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no