Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Atkins musli

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-06, 16:53   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Atkins musli

Noen som har prøvd disse?

Jeg kjøpte de på helsekosten her. Veldig gode begge variantene. En sånn "cruslie" og en vanlig.... Mye protein og sunt fett og ekstremt lite karbo!! Veldig mettende!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 20:30   #2
Hennie
Juniormedlem
 
Hennie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 39
Innlegg: 28
Hennie er på en erverdig vei

Sv: Atkins musli

Hei Elian, hva har du til disse kornblandingene??? Jeg synes de er gode (har smakt dem ), men får meg ikke til å kjøpe det da jeg forbinder kornblandinger generelt med karbohydrater - og er avhengig av å få den gode metthetsfølelsen man får av proteiner som egg o.l. ... Jeg er ganske streng på karb'sene.. kan du likevel anbefale det??

Hennie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-05-06, 22:52   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Atkins musli

Opprinnelig lagt inn av Hennie

Hei Elian, hva har du til disse kornblandingene??? Jeg synes de er gode (har smakt dem ), men får meg ikke til å kjøpe det da jeg forbinder kornblandinger generelt med karbohydrater - og er avhengig av å få den gode metthetsfølelsen man får av proteiner som egg o.l. ... Jeg er ganske streng på karb'sene.. kan du likevel anbefale det??

Ja! Jeg anbefaler det... De inneholder lite karber, da det er mest soyaflak o.l i blandingene. Men jeg spiser alltid en skål blanda med mager kesam + søtstoff. Mager kesam inneholder rundt 12% protein og 1 % fett, og svært lite karber. Jeg mener dette er en BRA frokost. Men jeg hadde ikke spist det til kvelds. DA er jeg mye strengere på karbene enn tidlig på dagen

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 00:36   #4
Sturemmt
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Fyllingsdalen
Alder: 38
Innlegg: 166
Sturemmt er ny på veien

Sv: Atkins musli

Husker jeg ikke feil er det mer enn 10% karber i en porsjon? Er ikke det litt mye å få i seg allerede ved frokosten da?

__________________

Sturemmt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 00:40   #5
Hennie
Juniormedlem
 
Hennie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 39
Innlegg: 28
Hennie er på en erverdig vei

Sv: Atkins musli

å da skal jeg prøve det Hørtes veldig godt ut. Er veldig glad i Cottage cheese også jeg da, så kanskje det er godt å blandte litt av det i... Har du forresten vært på hjemmesidene til Atkins? Der har de mange produkter vi ikke har i Norge ennå. Verdt å ta en titt på hva vi har i vente en vakker dag

Hennie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 10:36   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkins musli

Om du går på Atkins Induksjon skal du ikke spise Cottage Cheese (ferskost) de første 14 dagene.

Se på tillatte matvare lista fra siste oppdaterte utgave av Atkins boka.

Den norske er full av feil og mangler. Er basert på 1992-1999 utgaven av Atkins.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 18:28   #7
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Atkins musli

Opprinnelig lagt inn av Remi Sture

Husker jeg ikke feil er det mer enn 10% karber i en porsjon? Er ikke det litt mye å få i seg allerede ved frokosten da?

Det er vel til frokosten man SKAL spise de fleste karbene? Og mindre og mindre utover kvelden? Det man spiser til frokost har man jo å gå på hele dagen.... Og det er jo tidlig man er mest aktiv...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 19:37   #8
Hennie
Juniormedlem
 
Hennie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 39
Innlegg: 28
Hennie er på en erverdig vei

Sv: Atkins musli

Stemmer det med cottage cheese og atkins. Men gikk ned 10 kg i høst på ketose, og da spiste jeg cottage cheese til frokost og en del til lunsj. Og keto-stix'ene var veldig mørke, det er litt rart at han ikke tillater det... enig?

Hennie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-05-06, 19:40   #9
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Atkins musli

Atkins Morning shine Musli har 7 gr karbo i 35 g av blandingen. Jeg pleier av og til å spise det, men da sørger jeg for å spise bare en halv porsjon, dvs. ca 17 gram, og da blander jeg fløte i og litt splenda eller natreen for å få litt søtsmak. Da blir det ikke mer enn ca 3 g karbo. Og det er veldig mettende!

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 01:01   #10
Kiwi-girl
Juniormedlem
 
Kiwi-girl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lillestrøm
Alder: 36
Innlegg: 12
Kiwi-girl er på en erverdig vei

Sv: Atkins musli

Jeg har prøvd crusli muslien over en smoothie med frosne bær, biola, litt rømme, egg, valnøtter og mandler. Helt konge!

Kiwi-girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypevennlig lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 09:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no