Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

"Slik slanket Harald seg 80 kilo"

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-10, 19:19   #1
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

"Slik slanket Harald seg 80 kilo"

Jeg leser en fantastisk historie om en som har slanket seg 80 kilo. Hvordan gjorde han det tro? Utenom spisevaner og masse trening endret han sitt kosthold på følgende måte:

Sitat:

Hvordan i all verden klarte han det?


- Jeg brukte ikke noe vidundermiddel, denne monsterslankingen har jeg klart ved hjelp av mat og trening. Jeg kjørte knallhardt på med trening og masse mat. Jeg spiser nå ofte, opp til syv ganger om dagen. Jeg spiser i tillegg små måltider, og jeg har kuttet ut tilsatt sukker, poteter, pasta og ris, forteller Harald Ibsen til NRK.no.
.

Hm, lurer på hvorfor "ekspertene" som uttaler seg videre i artikkelen ikke sier noe om det tro Overskriften kunne like godt vært: "Harald slanket seg 80 kilo med lavkarbo"..

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.7233385

BiSm


Sist redigert av Biggie Small : 03-08-10 kl 20:09.
Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:29   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Slik slanket Harald seg 80 kilo"

Har du ikke skjønt det ennå??? Det er myyyyye bedre å si både "Helvete" og "Herre Gud" (nå var jeg spak i mine banneord...) enn Lavkarbo..

Har allerede lært unga mine til å si "LAVKARBO" når de plages med noe, for det er liksom litt fordomsaktig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 19:47   #3
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: "Slik slanket Harald seg 80 kilo"

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du ikke skjønt det ennå??? Det er myyyyye bedre å si både "Helvete" og "Herre Gud" (nå var jeg spak i mine banneord...) enn Lavkarbo..

Har allerede lært unga mine til å si "LAVKARBO" når de plages med noe, for det er liksom litt fordomsaktig!

Hehe den lo jeg av Kanutten!

BiggieS

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 20:03   #4
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Slik slanket Harald seg 80 kilo"

Ha ha Kanutten. Ett av mine barnebarn prøver seg på banning om dagen. Nå er det omgjort til lavkarbo og fy fem.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 18:11   #5
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: "Slik slanket Harald seg 80 kilo"

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du ikke skjønt det ennå??? Det er myyyyye bedre å si både "Helvete" og "Herre Gud" (nå var jeg spak i mine banneord...) enn Lavkarbo..

Har allerede lært unga mine til å si "LAVKARBO" når de plages med noe, for det er liksom litt fordomsaktig!

He he! Nå lo jeg godt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
80 kilo, kutte karbohydrater, nrk, slanking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Slik blir brokkoli godt" Cherry Middag 19 22-03-10 02:08
Slik slanket han vekk sju kilo Pocahontas Ketolysekuren 3 08-06-09 17:34
"Norske talenter"-deltager slanket seg ved å kutte karbohydrater Fnutte Lavkarbo generelt 2 28-03-09 01:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no