Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-11, 20:40   #76
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Det er ganske underholdende med skrivefeil i innlegg som gnåler om andres skrivefeil. :

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:50   #77
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av sugar daddy, her.

Hei. Vil starte med å si at jeg har fått mye fin hjelp av å lese igjennom dette forumet. Mange engasjerte og positive mennesker. Det som plager meg litt er alle som omtaler antall gram karbohydrater som "karber".

Som litt over middels interessert i kjemi må jeg opplyse om at dette ikke er et ord. Siden mange her inne er smarte føler jeg at mange av innleggene likevell kan virke dumme på folk som kanskje skal lese seg opp om denne strålende dietten/livstilen.

Jeg ber instendig om at flere refererer til karbohydrater og ikke "karber" i fremtiden

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Skal man poengtere skrivefeil så heter det livsstil , kilogram og likevel

I tillegg er heller ikke igjennom et ord. Og kostholdsfilosofien din står til lavkarbo som heller ikke er et ord. Hvorfor skal du få lov til å bruke ord som ikke er ord når du ber andre om å slutte å bruke ordet karber som du mener at ikke er et ord?

Men det skal sies at jeg heller ikke liker order karber. Men det betyr ikke at andre ikke skal få lov til å bruke forkortelsen.

Opprinnelig lagt inn av sugar daddy, her.

Hei. Beklager hvis denne posten kanskje virket litt for provokativ på noen. Er ikke meningen å rakke ned på alle sine skrivefeil eller språkferdigheter. Har selv dyslektiske venner og har stor forståelse for det. Vet også at jeg er langt dårlig på og formulere meg skriftelig enn verbalt. dette var bare kritikk av ordet karber

Jeg er ikke noen erfaren formumbruker så jeg hvis noen retter på hvordan jeg poster, eller om jeg har skrivefeil setter jeg pris på det

Dette er ikke noen troll eller krig mot alle formumbrukerne her inne.
Jeg liker faktisk dette forumet og dens holdninger veldig godt

Nå er jeg langt fra perfekt grammatisk, men jeg fant ganske mange feil her:
"langt dårlig"? Skurrer veldig. Jeg tror du mente å skrive "langt dårligere".
"og formulere" er og/å-feil.
skriftelig skal være uten e.
Alltid stor bokstav i begynnelsen av setningene.
Alltid punktum i slutten av setningene (det glemte du i slutten av avsnittene)
Først sier du dette forumet altså intetkjønn og så er det plutselig hannkjønn?
Og så har du flere subjektløse setninger. Jeg bruker det veldig mye selv, men det er ikke grammatisk riktig.

Ellers er det også litt småplukk som ikke er direkte feil, men som høres rart ut.

Men vi er på et forum! Man må jo godta slikt. Ingen hadde sannsynligvis en gang reagert på rettskrivingen eller grammatikken i innleggene dine hvis ikke du hadde laget en tråd hvor du ber oss om å slutte å bruke karber som du mener ikke er et ord. Kaste stein i glasshus, vet du...

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

De aller fleste blant oss har sikkert erfart å ergre seg over en eller annen slang eller språktrend - selv får jeg for eksempel spader av "-is"-endelser brukt om alt mulig (slappis, flinkis, etc) ...

Åh, me too! Noen -is-endelser går an da... Tyggis f.eks. Men det er fordi alle sier det rundt her, så jeg har sagt det hele livet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:43   #78
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Hei.! Beklager hvis denne posten kanskje virket litt for provokativ på noen. Er ikke meningen å rakke ned på alles sine skrivefeil eller språkferdigheter. Vet også at jeg er langt dårligereog å formulere meg skriftelig enn verbalt. Ddette var bare kritikk av ordet karber.

Jeg er ikke en noen erfaren formumbruker, så jeg hvis noen retter på hvordan jeg poster, eller om jeg har skrivefeil, setter jeg pris på det.

Dette er ikke noen troll eller krig mot alle formumbrukerne her inne.
Jeg liker faktisk dette forumet og dents holdninger veldig godt.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:47   #79
Therese_M
Medlem
 
Therese_M sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Ås
Innlegg: 114
Therese_M er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Ukjært barn har mange navn.. Karbohydrater, karbo, karber, cho, kh osv osv

Therese_M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:55   #80
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg synes rett og slett at vi skal slutte å skrive. Make love, not text!
I ytterste konsekvens kan man ende opp som journalist eller, gud forby, forfatter!


Ig(nite) da......jeg lever av forfattere

Så herlig tråd i et ant-karbe forum Sorry..kunne ikke dy meg.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:11   #81
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

I tillegg er heller ikke igjennom et ord. Og kostholdsfilosofien din står til lavkarbo som heller ikke er et ord. Hvorfor skal du få lov til å bruke ord som ikke er ord når du ber andre om å slutte å bruke ordet karber som du mener at ikke er et ord?

Men det skal sies at jeg heller ikke liker order karber. Men det betyr ikke at andre ikke skal få lov til å bruke forkortelsen.

Nå er jeg langt fra perfekt grammatisk, men jeg fant ganske mange feil her:
"langt dårlig"? Skurrer veldig. Jeg tror du mente å skrive "langt dårligere".
"og formulere" er og/å-feil.
skriftelig skal være uten e.
Alltid stor bokstav i begynnelsen av setningene.
Alltid punktum i slutten av setningene (det glemte du i slutten av avsnittene)
Først sier du dette forumet altså intetkjønn og så er det plutselig hannkjønn?
Og så har du flere subjektløse setninger. Jeg bruker det veldig mye selv, men det er ikke grammatisk riktig.

Ellers er det også litt småplukk som ikke er direkte feil, men som høres rart ut.

Men vi er på et forum! Man må jo godta slikt. Ingen hadde sannsynligvis en gang reagert på rettskrivingen eller grammatikken i innleggene dine hvis ikke du hadde laget en tråd hvor du ber oss om å slutte å bruke karber som du mener ikke er et ord. Kaste stein i glasshus, vet du...

Åh, me too! Noen -is-endelser går an da... Tyggis f.eks. Men det er fordi alle sier det rundt her, så jeg har sagt det hele livet.

Det skulle vel vært en liten komma etter 'smarte' der også. Siden vi er inne på den biten der, mener jeg.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 23:39   #82
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Definisjon av ord: lyder eller bokstaver som bærer mening og er minste enhet i en setning.

Hmm

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:16   #83
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Det skulle vel vært en liten komma etter 'smarte' der også. Siden vi er inne på den biten der, mener jeg.

Et lite komma.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:28   #84
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Et lite komma.

Jaggu.. Må forsvare meg med at jeg først skrev 'en kommafeil', men den kjøper dere vel ikke..

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:30   #85
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Jaggu.. Må forsvare meg med at jeg først skrev 'en kommafeil', men den kjøper dere vel ikke..

Nei. Beklager!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 00:39   #86
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Nei. Beklager!

Hvorfor beklage?

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 01:15   #87
fremtid
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: akershus
Innlegg: 92
fremtid er på en erverdig vei

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Denne tråden var skikkelig tidsfordriv...Jeg er dansk og skriver ofte feil. Jeg bryr meg ikke noe om hvordan folk ønsker å uttale/ skriver karbohydrater..spiller vel ingen rolle egentlig så lenge man forstår hva som er ment

__________________

fremtid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karber, mer mosjon. Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 11:37   #88
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Og jeg som trodde denne tråden ble lagt død i går... Kan vel holde på en stund. Selv skriver jeg rimelig rett til vanlig, men med tastatur og dataskjerm går det gjerne litt i kryss og det er ikke alltid jeg tar meg tid til å lese så nøye igjennom og rette alt...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 11:53   #89
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Det hender jeg bruker ordet karber sånn i forbifarten, men om jeg skal forklare noe for nybegynnere skriver jeg karbohydratrer. Skjønner at det kan være forvirrende for folk som ikke har noen kjennskap til lingoen. Men stort sett skriver jeg karbohydrater, eller forkorter til kh. Sånn generelt ser jeg ikke det store problemet med å skriver karber, egentlig, som noen nevner heter jo tross alt forumet lavkarbo. Jeg er over snittet språknerd, og har ingen problemer med slang, brukt i riktig sammenheng. Det er ikke alltid det funker å være uformell.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 11:56   #90
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Oi, der skrev jeg funker. Men jeg kan forsikre om at jeg var veldig uformell da jeg skrev det. Jeg har på meg t-skjorte og alt som er!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 13:32   #91
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Når jeg begynte å bruke dette forumet så hadde jeg aldri hørt forkortelsen karber, men jeg forsto jo straks hva det var.
Synes det er helt greit å forkorte det til karber jeg, så slipper man å skrive karbohydrater hele tiden.
Tenker at dersom noen plages av at vi skriver karber, så får det bli deres problem

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 14:43   #92
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Når man slenger ut noe sånt på et lavkarbo - unnskyld lav-karbohydrat (pust og pes) forum så må man forvente reaksjoner.

Oi, ja, pust og pes, absolutt. Hele SEKS ekstra bokstaver! Oh man! Hvordan i alle dager skal man overleve all den ekstra energien det tar å taste, for ikke å snakke om den ekstra hjernekapasiteten for å huske bokstavene og rekkefølgen?

(If you can't beat them, join them.)

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 15:07   #93
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Oi, ja, pust og pes, absolutt. Hele SEKS ekstra bokstaver! Oh man! Hvordan i alle dager skal man overleve all den ekstra energien det tar å taste, for ikke å snakke om den ekstra hjernekapasiteten for å huske bokstavene og rekkefølgen?

(If you can't beat them, join them.)


__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 15:47   #94
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

så mye pes, for noe så lite, *sukk*

ikke rart det er krig i verden :/

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 16:25   #95
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Oi, ja, pust og pes, absolutt. Hele SEKS ekstra bokstaver! Oh man! Hvordan i alle dager skal man overleve all den ekstra energien det tar å taste, for ikke å snakke om den ekstra hjernekapasiteten for å huske bokstavene og rekkefølgen?

(If you can't beat them, join them.)

Hvordan er dette noe bedre enn det du prøver å påpeke?

Edit: Egentlig ingenting bedre. Tonen var relativt nedlatende mhp. at det "bare" er seks ekstra bokstaver. Dermed faller hele kampen din i grus. Den burde du holdt deg for god til.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 17:59   #96
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Mange gode kommentarer til dette innlegget, jeg fikk meg en god latter

Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:04   #97
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Har ikke noe å kommentere jeg... Bare følger med fra sidelinjen og håper at alle blir gode venner til slutt..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:44   #98
Vidundra
Medlem
 
Vidundra sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 66
Vidundra er ny på veien

Re: Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvordan er dette noe bedre enn det du prøver å påpeke?

Edit: Egentlig ingenting bedre. Tonen var relativt nedlatende mhp. at det "bare" er seks ekstra bokstaver. Dermed faller hele kampen din i grus. Den burde du holdt deg for god til.

Kampen min hadde allerede falt i grus, og man blir lei av å prøve å "gå foran med et godt eksempel" når alt man får igjen for det er å bli kalt "besteborgerlig" og beskjed om at "litt må man tåle". Hvorfor skal jeg holde meg for god til noe, når dere andre ikke gidder det? Jeg har ikke prøvd å male meg selv som noen helgen, jeg hadde bare håpet på litt gjensidig respekt og forståelse. Min egen tråd har bevist at det ikke lar seg gjøre, og da gidder jeg ikke å vise respekt selv overfor noen som ikke fortjener det.

Jaggu, jeg er bare et menneske, jeg og. Dere får kalle meg et troll nå da.

__________________


Vidundra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose? Kanskje? Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:30   #99
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Vidundra: Tror du har misforstått begrepet "troll" litt Et forumtroll er en som kommer inn på et forum KUN for å erte på seg folk, ved å slenge ut noe provoserende. Ikke for å skape debatt, men for å skape strid og splid. Det kommer fra begrepet "trolling" som ikke har noe med å være "et troll" utenfor et forum, å gjøre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:35   #100
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord

Opprinnelig lagt inn av Vidundra, her.

Hvorfor skal jeg holde meg for god til noe, når dere andre ikke gidder det?

Det er egentlig et veldig interessant spørsmål. Personlig prøver jeg å holde meg for god til ting jeg ikke synes er riktig, selv om andre ikke gjør det. Er ikke det en viktig del av det å trives med seg selv og ha respekt for seg selv?

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karber som teller og karber som ikke teller tiris Spørsmål og svar 38 21-06-11 20:06
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 17:36
Klarer ikke spise nok karber! Wilma Ketolysekuren 16 12-02-09 21:06
Hvor mange karber pr dag? Og hvorfor går jeg ikke ned? Solfroken Spørsmål og svar 7 10-02-09 23:33
Får ikke i meg nok mat/karber trillian78 Ketolysekuren 24 29-01-09 22:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no