Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Tør du vise deg i bikini?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-07-11, 20:20   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Tør du vise deg i bikini?

Vekt har ikke noe å si for om jeg tør vise meg i bikini eller ikke. Jeg finner alltid noe de som ser meg kan synes er spesielt. Jeg er visst bare sky og opptatt av hvordan andre reagerer på kroppens utseende. Ingen har perfekt kropp, og om de tilsynelatende har det er det plagsomt å bli stirret på av nettop denne grunn om en er sky. Jeg bruker lang guttebadeshorts og overdel som dekker godt til så brystene ikke synes det minste om jeg er på stranda.Siden vi nordmenn dekker oss til med masse klær halve året er det uvant å ta av seg. Det er litt av grunnen til at det føles unaturlig og nakent å være på stranda også, sikkert.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:25   #2
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Jeg går i bikini-bokser og topp. Liker å dekke rumpen, men badedrakt får meg til føle meg frumpy.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:27   #3
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Klart jeg tør- tør du se på? :P

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:27   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Og jeg trives best uten bikini... - men da på steder hvor jeg og mannen er alene. Mer "offentlig" bruker jeg bikini - og har gjort det både opp og ned i vekt.

Om andre har problemer med det ... vel så er det deres problem. Jeg trenger d-vitaminene.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:37   #5
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Har ikkje brukt bikini på år og dag. Undrar meg på om det finst noko som ikkje ser ut som ein kval har spist stoff og kasta opp på meg.

Kanskje ein vakker dag... men eg er meir tilhengar av litt meir "anstendig" badebekledning eg da. Badekjole er tingen.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 20:45   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Jeg er ikke det minste interessert i verken bading eller soling, så dette har ikke vært en aktuell greie for meg siden jeg var... åtte år gammel, sikkert. Sånn generelt har jeg ikke så store problemer med å være kledd/avkledd i tråd med omgivelsene - så altså, om alle rundt meg gikk i bikinitopp, så hadde sikkert jeg også gjort det, tvil og komplekser til tross.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:02   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Uavhengig av bikini eller ikke, de fleste har evig nok med seg selv og sine egne komplekser...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:04   #8
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Tja, i syden, men sliter her hjemme.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:42   #9
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Det der er en av tingene jeg sliter skikkelig med å jobbe meg gjennom.
Det er endel sperrer jeg gir meg selv som jeg blir frustrert over at jeg ikke får jobbet meg gjennom, for det er jo så riktig med den holdningen noen av dere klarer å ha...

Men jeg får søren ikke kommet meg gjennom det fengselet jeg gir meg selv på noen områder, og det plager meg enormt...

Prøver å kjefte på meg selv også og se på det som veldig selvopptatt (dette gjelder jo flere situasjoner der jeg sliter i sosiale situasjoner og sånn), men vet ikke hvordan jeg skal klare å få det bedre i sånne situasjoner..

Danser heller ikke på utesteder, begrenser meg selv når det gjelder å være med på en del ting, og det irriterer meg!

Jeg vil så gjerne bli kvitt de sperrene, men det sitter så langt inne!

  Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:44   #10
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Bikini er ikke noe problem for meg......heldigvis..... :-)

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 23:47   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Jeg bryr meg ikke om hvordan andre måtte se ut i bikini, så håper ikke så mange gidder tenke over meg, så bikini går bra. Men lettere på ferie enn hjemme, ja

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:09   #12
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Tør du vise deg i bikini?

tja. første gangen jeg turte å bruke bikini etter jeg ble tenåring (og overvektig) var i fjor (28 år gammel!), i syden, med mannen min . grudde meg forferdelig, men det gikk jo greit. trives fremdeles ikke i bikini, men "må jeg" så må jeg.

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:10   #13
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Nei

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:26   #14
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Opprinnelig lagt inn av Restart, her.

Det der er en av tingene jeg sliter skikkelig med å jobbe meg gjennom.
Det er endel sperrer jeg gir meg selv som jeg blir frustrert over at jeg ikke får jobbet meg gjennom, for det er jo så riktig med den holdningen noen av dere klarer å ha...

Men jeg får søren ikke kommet meg gjennom det fengselet jeg gir meg selv på noen områder, og det plager meg enormt...

Prøver å kjefte på meg selv også og se på det som veldig selvopptatt (dette gjelder jo flere situasjoner der jeg sliter i sosiale situasjoner og sånn), men vet ikke hvordan jeg skal klare å få det bedre i sånne situasjoner..

Danser heller ikke på utesteder, begrenser meg selv når det gjelder å være med på en del ting, og det irriterer meg!

Jeg vil så gjerne bli kvitt de sperrene, men det sitter så langt inne!

Har slike "sperrer" jeg å, skulle ønske jeg ble kvitt dem.....

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:39   #15
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Jeg bruker bikini når jeg skal sole meg.
Det første jeg måtte gjøre for å klare å gå ned i vekt var å akseptere kroppen min som den er. Bli fri nok til å gjøre aktiviteter som gjør at jeg beveger på kroppen . Siden vi tilbringer ferien i båt så er jo bading en av de tingene som gir aktivitet og da er det på med bikinien . Må jo få litt farge på magen så badedrakt er kun på under morrabadet elles kveldsbadet.Jeg går sjeldent rundt i bikini, da har jeg shorts og bikini topp på meg.

Jeg er egentlig komfortabel med kroppen min, men har jo øyeblikk som jeg syns det er litt ekkelt. Det er gjerne når jeg er sammen med folk som snakker mye om slanking og som kun har et par kilo de skal gå ned . Må innrømme at da kvier jeg meg for å ta på bikinien.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:42   #16
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Tør du vise deg i bikini?

(Sol)Brunt flesk er finere enn blekt flesk..... *ler*

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 00:57   #17
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Føler det blir litt feil... men speedoen går greit

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 01:06   #18
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Ja

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 01:32   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Friheten til å gå kledd akkurat som jeg selv har lyst til omfavner jeg med hele meg. Seff jeg går med bikini! Men jeg har ikke alltid følt det sånn. Men når det er varmt og klamt og veien ned til vannet er kort, er det en evig frihet i minst mulig klær på kroppen. Hva andre tenker om kroppen min får bli deres sak, jeg kler meg ikke i bikini for dem.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 01:34   #20
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Jeg elsker å gå i bikini.. Hvis andre synes det er stygt kan de bare drite i å se på meg...

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 03:01   #21
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Skal gå i bikini når det blir varmt nok.... Å her nord har jeg nok god tid til å kvitte neg med 15-20 kg først. Gode tempraturer er ikke hverdagskost akkurat...

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 03:30   #22
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Sitat:

Tør du vise deg i bikini?



Nei...

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 04:39   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Opprinnelig lagt inn av Restart, her.

begrenser meg selv når det gjelder å være med på en del ting, og det irriterer meg!

Jeg vil så gjerne bli kvitt de sperrene, men det sitter så langt inne!

hva er det værste som kan skje da? Sett det litt i perspektiv

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 08:11   #24
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.


Nei...

Ikke mankini engang?

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 23-07-11, 10:48   #25
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tør du vise deg i bikini?

Det er så sant...Hva er egentlig det værste som kan skje...

Dette høres sykt ut, men jeg må jo være ærlig for å prøve å forklare hvordan det føles...og det er faktisk som om mange sårbare sider blir synlige for alle..

Man hører jo ofte folk forklare det som at de følte seg "avkledd"..
(dumt ordvalg når det er i et bikini-innlegg, men nå tenker jeg på psykisk avkledd i situasjoner man synes er vanskelige)..

Og i disse situasjonene som jeg har sperrer på (som å kle meg i bikini) føles det nettopp sånn..
Som om jeg blir så "synlig" i en situasjon der jeg føler at jeg trenger å skjule meg for omverdenen... Hm, vanskelig å forklare det her, men.. som om jeg sto hjemme på badet i en uheldig stilling og drev med personlig hygiene, og så plutselig ble veggene revet ned og jeg sto i samme stilling på en scene foran en fullsatt sal. Ja, sånn føles det!

Ok! Jeg er offisielt den mest skrudde her, men vil jo være helt åpen på det når jeg først har mulighet til å gjemme meg bak en anonymitet..

Og det er faktisk enormt vanskelig, for det gjelder alle ting som jeg føler jeg ikke har helt kontroll på...
Også ting som å danse på en privat fest eller et utested, enda jeg vet at jeg har rytme...

Uff, dette ble ærlig, og det er ikke bra å se det på trykk, men det får bare være, og jeg må bare finne en måte å komme ut av det på, for det gir meg veldig mange begrensninger som jeg synes er trist å forholde meg til.

Det sitter bare så enormt langt inn, og reaksjonene er reelle hvis jeg prøver å "hoppe ut i det", så jeg jobber konsentrert videre så ikke dette skal ta mer tid fra meg...

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bikini/badedrakt Stabukken Generell diskusjon 2 22-07-11 01:31
HELP! - Skal kjøpe bikini! Jabba Generell diskusjon 12 19-05-09 21:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no