Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter på mandag ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-07, 17:10   #1
Mjaa74
Juniormedlem
 
Mjaa74 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 50
Innlegg: 22
Mjaa74 er på en erverdig vei

Starter på mandag ...

Hei alle sammen!

Nå har boka + stix ankommet og jeg starter kur på mandag. Det er første arbeidsdag etter ferien og litt enklere å unngå alle fellene... tror jeg,da!
Savner litt ideer til mat, men skal tyvtitte litt i journalen til Gerd ( har tidligere lest at det ligger matoversikter der...)

Starter nå på 80 kg og satser på å komme med under 60. De tallene har ikke jeg sett etter å ha fått to barn. Begge svangerskap medførte +30 kg (mye vann) og kun 10 av de er borte.
Jeg tror kanskje jeg har det som er omtalt som insulinresistens= alt jeg legger på meg legger seg midt foran på magen. Skikkelig morsomt å se ut som om jeg er gravid....

Jeg lener meg på forumet og satser på å komme meg igjennom! Kanskje kokkekurs med Ketolysemat hadde vært tingen her på østlandet (Romerike)? Noen som vet om dette eksisterer, eller kan arrangere????

Gleruder meg til mandag (gleder+ gruer)!!!

__________________
Marianne

"Jeg kan motstå alt - unntatt fristelser!"
[link=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQKtapz/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wQKtapz/weight.png[/image]
Mjaa74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 17:35   #2
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter på mandag....

Lykke til Mjaa74!! Jeg har nå holdt på i 80+ dager og må si at det går bedre enn jeg fryktet. Har hatt veldig stor glede av dette nett-stedet og kjent meg igjen i det meste som er beskrevet her. Inspirasjon og informasjon har jeg også fått store mengder av
Er også av de som fikk det meste rundt magen (+brystene). Nå er jeg 18 cm mindre rundt midjen hvilket er en utrolig herlig følelse....jeg har faktisk fått en midje igjen Stå på og hold ut de første dagene som for mange er litt tunge. Dette greie du fint !

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 18:24   #3
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter på mandag....

Hei!
Vil bare si lykke til! Jeg er i samme båt som deg - starter nemlig mandag jeg også

Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 18:32   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Starter på mandag....

Velkommen og lykke til begge to!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 18:57   #5
Dadda
Medlem
 
Dadda sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 370
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter på mandag....

Lykke til til deg også Kristin1964 !! Gleder meg til å lese om deres fremgang (nedgang )

__________________




Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 20:29   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Starter på mandag....

Hei
og hjertelig

Det er ikke planer om kokkekurs, men det kommer ketolysekurs i Oslo i høst. Det blir enten en erfaren ernæringsfyssiolog eller en lege som kommer til å holde kurs.

Jeg håper inderlig at du vil trives med ketolysekuren. Insulinresistensen vil forsvinne som dugg for solen når du er kommet i gang og din hormonsyklus vil raskt bli normalisert, så du har mye godt å se frem til i tillegg til vekttapet.

Som sagt mange ganger før. Ketolysekuren tilbyr mye mer enn bare vekttap, men kuren har en stor ulempe - den må følges ganske slavisk. Heldigvis er det store muligheter for nydelig mat og problemet med sult blir borte.

Lykke til

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 21:09   #7
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Starter på mandag....

Lykke til på mandag. Blir spennende å følge med deg.

geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldeman og Fedon på RedaksjoN EN i morgen mandag! janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 23 17-11-06 13:30
starter eurodiett serafina Eurodiett 4 07-12-05 16:17
vill så gjerne bjynne på mandag.... m@nisha Induksjonen 7 24-10-04 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no