Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-11, 17:02   #1
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

De er jo så billige...kapslene er vel ikke like billig...men hadde vært kjekt å ha
Er det godt?

Skal bare drikke svart kaffe pga karbohydrater

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:21   #2
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Tja..det er jo kjekt! Jeg har en maskin som foreløpig ikke selges her i landet, men blå.å i Sverige. Det er en Bosch Tassimo. Jeg er veldig glad i den latte macchiato den lager, men trodde at nå var det slutt på å nyte denne ved oppstart sv lavkarbo. Til min store glede så jeg i dag at en kopp inneholder 2,9g kh.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 18:34   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 43
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Jeg er iallfall meget fornøyd med min Nespressomaskin med melkesteamer på, og kan absolutt anbefale den. De har kun ren kaffe i kapslene sine, enten ment for espresso eller en lungokopp, og så kan man selv lage latte/ cappuchino osv ved å steame melk i.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:16   #4
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Vi har en Senseo kaffemaskin fra Philips på jobb, og kan ikke si at den er veldig populær. Smaker pulverkaffe og bruker atlfor lang tid.

Jeg hadde gått for en moccamaster

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 19:16   #5
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Næh. Slutt å drikk kaffe. Det er en unødvendig drikk som gir deg brune tenner. Og kaffemaskiner blir til slutt til søppel som ikke er bra for miljøet. Bedre å la vær.

Det var min mening

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:09   #6
Pingri
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 13
Pingri er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Kan anbefale Nespresso på det varmeste, og jeg er en kresen dame som selv har jobbet i kaffebar i flere år :-) Kapslene bestilles enkelt på nettet og kommer iløpet av et par dager. Koster ca 3 kr pr kopp, men for oss som ikke drikker ei kanne om dagen er det jo ingenting å si på det. Smaker himmelsk :-) Selv tar jeg ren espresso med ei teskje kaffefløte for å runde av smaken.

Pingri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:22   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Næh. Slutt å drikk kaffe. Det er en unødvendig drikk som gir deg brune tenner. Og kaffemaskiner blir til slutt til søppel som ikke er bra for miljøet. Bedre å la vær.

Det var min mening

Enig! Og kaffe er dessuten ikke godt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:25   #8
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Jeg så et program på tv der en barista sammenligna kaffe laga av kapsel-kaffemaskin med å spise Fjordland-produkter. Jeg reagerer på at det blir mye (unødig) avfall, dyrt blir det også siden kapslene koster litt. Selve maskinen koster ikke så mye. Kjøper hele kaffebønner som jeg maler selv og tilbereder i ei presskanne. Skulle jeg kjøpt en kaffemaskin, ville jeg satsa på en som også maler kaffen. Ulempen er at en slik maskin koster litt og tar opp litt plass, så jeg holder meg til presskanna mi.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:30   #9
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.

De er jo så billige...kapslene er vel ikke like billig...men hadde vært kjekt å ha
Er det godt?

Skal bare drikke svart kaffe pga karbohydrater

Skal du bare drikke svart kaffe er det vel bortkastede penger uansett?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:10   #10
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Savner å bare kunne trykke på knappen når jeg vil ha en kopp.
Har egentlig lyst på en skikkelig maskin som kverner. Men som det blir sagt over her så snakker vi 3000++ og maskinen er svær!

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:24   #11
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.

Savner å bare kunne trykke på knappen når jeg vil ha en kopp.
Har egentlig lyst på en skikkelig maskin som kverner. Men som det blir sagt over her så snakker vi 3000++ og maskinen er svær!


Jeg har vannkoker og pulverkaffe, gir meg varm ny kaffe når jeg ønsker det Men, jeg har en venninne som har en slik sak med pakker, de lager så mye godt som de på "kur" ikke kan ha..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 21:33   #12
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Til førtiårsdagen til samboeren spleiset jeg med andre familiemedlemmer og kjøpte en helautomatisk Gaggia som kostet skjorta. Skulle være såå bra. Men det var ene problemet med den etter det andre, måtte på reparasjon et par ganger (på et år) maser alltid om at den må renses osv, mange smådeler å vaske, særlig etter at vi begynte å bruke en separat melkeøy som fulgte med, og kaffen blir tidvis skvipete og ekkel (visstnok trøbbelet med den fortsatt) selv om vi avkalket og renset etter alle kunstens regler, så nå bor den på jobben til mannen og her i huset bor isteden en Nespresso citiz med melkeskummer. Den er helt fantastisk, anbefaler den på det varmeste!! Kaffen er kjempegod, alle deler enkle å vaske og kundeservicen upåklagelig. Eneste er at kaffen er litt dyr pr kapsel, men så er det noe med at den rett og slett er mye bedre enn Gaggiaen som vi hadde så høye forhåpninger til.


Sist redigert av Bravo : 25-06-11 kl 22:21.
Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 01:39   #13
kulan
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 29
kulan har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Jeg kommer aldri til å kjøpe meg en sånn maskin hvertfall. Jeg er storfornøyd med min Aeropress. "Denne (500,-) dingsen er bedre enn kaffemaskiner til 60.000"Se test her

kulan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 09:18   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Jeg liker senseo-maskinen min, jeg. Mine smaksløker er ikke så raffinerte at jeg trenger å bruke aeropressen min hver gang jeg vil ha en kopp kaffe. Synes smaken er helt ok, og pods er ikke så dyre når man drikker 1-2 kopper om dagen, bare. Dessuten får man kjøpt dem på nærmeste rema 1000, det er jo en fordel.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 09:48   #15
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Nespressomaskinen min er gull verd :-) Da får du iallfall god kaffe.
Har også Dolce Gusto maskin, og den også lager god kaffe, men jeg bruker den mest til melkebaserte kaffedrikker og så lager den god iste :-)
GD-maskinene brukes ikke så mye da, for det blir jo litt karber av dette.

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 13:16   #16
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Vi kjører også aeropress, reiste på ferie med to stykker faktisk...

Men smaken avhenger litt av kvaliteten på kaffe og det er kanskje lettere å holde seg med nybrent, nymalt kaffe i Oslo...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 13:59   #17
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Vi har Dolce Gusto og jeg synes kaffen er kjempegod! Liker den mye bedre enn vanlig traktekaffe, og synes det blir helt feil å sammenligne kapselkaffe med fjordlands!
Siden vi bare drikker en kopp i ny og ne så er det veldig greit å kunne lage seg nettopp en kopp. Før trekte vi kaffe på kannen, tok en kopp hver og endte alltid med å helle ut resten

Vi kjøperkapsler på rema1000 og kiwi. Drikker mest svart kaffe og espresso. Isteen har jeg ikke prøvd enda, men den er vel ikke lov akkurat nå

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 14:31   #18
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Opprinnelig lagt inn av Tufso86, her.

Vi har Dolce Gusto og jeg synes kaffen er kjempegod! Liker den mye bedre enn vanlig traktekaffe, og synes det blir helt feil å sammenligne kapselkaffe med fjordlands!
Siden vi bare drikker en kopp i ny og ne så er det veldig greit å kunne lage seg nettopp en kopp. Før trekte vi kaffe på kannen, tok en kopp hver og endte alltid med å helle ut resten

Sånn har vi det også - verken jeg eller samboer vil ha noe særlig mer enn 1-2 kopper om dagen, og da er en sånn maskin en langt mer anvendelig løsning enn en trakter, synes jeg.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 14:35   #19
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg liker senseo-maskinen min, jeg. Mine smaksløker er ikke så raffinerte at jeg trenger å bruke aeropressen min hver gang jeg vil ha en kopp kaffe. Synes smaken er helt ok, og pods er ikke så dyre når man drikker 1-2 kopper om dagen, bare. Dessuten får man kjøpt dem på nærmeste rema 1000, det er jo en fordel.

Jeg er også kjempe fornøyd med min. Fantastisk sak, om man ikke drikker så mye kaffe. Drikker man mye tror jeg god gammel dags kaffetrakter er det beste

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 15:16   #20
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

kjøpte en krups helautomatisk maskin for noen år siden, og er suuuperfornøyd. hadde et lite problem med den, men det ble raskt løst. nå er disse maskinene stadig på tilbud, så man kan få gjort et kupp om man bare gidder å vente litt. bønner kjøper jeg på butikken. enkelt og greit. Så kan man variere etter smak og behag Nå må jeg ta meg en kopp kaffe ...*nam nam*

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 17:24   #21
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Referansen til fjordland var ikke min egen men fra en barista. Jeg er heller ikke særlig glad i traktekaffe og har derfor aldri skaffa meg trakter. Laga kaffe i kaffekjele til jeg skaffa meg presskanne en gang på slutten av forrige årtusen. Kjøper gode bønner på kaffebutikken, maler dem selv og lager kaffe i presskanne - til ettermiddagskaffen. Til morrakaffen holder det lenge med vanlig kaffe fra butikken. Har 3 forskjellige kanner, ei på 1/3 liter som brukes daglig til formiddags- eller ettermiddagskaffen, på søndager hender det jeg lager 1/2 liter og 1 liter'n brukes når vi har besøk.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 19:35   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Jeg drikker mye kaffe, og elsker min Moccamaster! Så lenge jeg er nøye på å rense den og vaske kolben med jevne mellomrom, og kjøper meg skikkelig kaffe (akkurat nå er favoritten Skånerost, mørkbrent nydelig espressokaffe!) så er den etter min smak helt utmerket!
Men jeg tror man må tenke ut fra bruk. Har smakt nespresso hos ei venninne, hun drikker langt mindre enn meg, så det passer henne. Det var helt ok!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 14:14   #23
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Kaffe er ikke så ille som folk skal ha det til, det er antioksidanter og andre nyttige stoffer i det. Men skal du ha noe særlig nytte av kaffen bør du jo drikke den "fersk" da. Jeg maler bønner, det blir liksom best. Nespresso er bare en ny og fancy måte å få fler til å drikke prossesert kaffe på spør du meg, og ikke er den mye bedre enn andre heller. Kjøp heller en billig espressomaskin du lager kaffe selv, en kaffekvern, og kaffebønner etter smak. Du får helt og billige til hverdagskafe, og et stooort utvalg av gode bønner

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 14:17   #24
Stine
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 68
Stine er på en erverdig vei
Smile

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

jeg har også en nespresso med melkestimer som jeg anbefaler på det varmeste så sant du ikke drikker fryktelig mye kaffe hver dag. Da blir det fort dyrt.

__________________


Stine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 14:29   #25
Levita
Medlem
 
Levita sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 422
Levita er en juvelLevita er en juvelLevita er en juvel

Sv: Skal jeg kjøpe meg kaffemaskin (med sånne kapsler)?

Jeg tror man må se på bruken og hvor mye kaffe man drikker. Hjemme hos oss er det bare jeg som drikker kaffe, og da sjelden mer enn en kopp eller to om dagen. Ved bruk at trakter og presskanne endte det dermed med at jeg kastet utrolig mye kaffe, for jeg klarte ikke drikke den før den ble dårlig. Jeg har kjøpt meg en Nespresso Citiz og er superfornøyd. Ja, det koster 3-4 kr per kopp, men jeg kaster aldri kaffe mer. I tillegg synes jeg kaffen er god. Har sansen for å sette termoskoppen min under tuten, trykke på en knapp, så ordner det seg selv mens jeg tar på meg skoa før jobb. Ingenting som en god kopp kaffe på en lang tur med kollektiven. Har jeg gjester tar jeg fram presskanna igjen.

Gleder meg derimot til det kommer en resirkuleringsordning for kapslene, for det er tull å kaste dem.

Levita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nespresso kaffemaskin - noen som har? LilleM0r Spørsmål og svar 93 19-09-12 01:53
Hvilken bok skal jeg kjøpe? ikita Lavkarbo generelt 4 29-08-10 10:49
Hva skal jeg kjøpe med? Shrinking Line Generell diskusjon 2 30-07-10 23:27
HELP! - Skal kjøpe bikini! Jabba Generell diskusjon 12 19-05-09 21:32
Hva slags vin skal jeg kjøpe? Linna Spørsmål og svar 43 08-03-09 08:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no