Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Svineinfluensa (lage undersøkelse av lavkarbere?)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Se resultatene: Ditt forhold til svineinfluensa og vaksinen? (OBS! Kan krysse av på flere)
Jeg har tatt vaksinen 5 13,16%
Jeg skal ta vaksinen 3 7,89%
Jeg skal ikke ta vaksinen 17 44,74%
Jeg har tatt vaksinen og fikk bivirkninger 1 2,63%
Jeg har tatt vaksinen og fikk ikke bivirkninger 2 5,26%
Jeg har tatt vaksinen og det kjentes ut som jeg fikk selve influensaen 2 5,26%
Jeg har hatt / har påvist svineinfluensa og ble veldig syk 0 0%
Jeg har hatt / har påvist svineinfluensa og ble bare litt syk 4 10,53%
Jeg er vaksinert og ble smittet likevel, men fikk det lett 1 2,63%
Annet / jeg er usikker på om jeg skal ta vaksinen 7 18,42%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 38. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-09, 13:36   #51
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Svineinfluensa (lage undersøkelse av lavkarbere?)

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.

Interessant med poll. Men jeg tror det kan bli (veldig?) unøyaktig.

Mange sier "ingen bivirkninger" - etter en ukes tid..

Akkurat som med el-følsomhet, eller oppdagelse av kreft hos teleoperatører, så får ikke alle anafylaktisk sjokk i det sprøyta settes i. Vanligvis kommer effektene senere i livet, måtte det være, redusert immunforsvar eller sterilitet. Det er helt unaturlig for en (steinalder?) organisme å ta ett skudd med bakterier med kvikksølvblanding i kroppen. Uansett hvor liten dosen av kvikksølv er, er den SVÆRT uheldig for kroppen og evt. avkom.

Det er ingenting som er mer sikkert enn at vaksinen er et profittjag fra GKS - som (smart nok) også har fraskrevet seg all ansvar fra evt. død og bivirkninger. Det er virkelig overraskende at en organisasjon som FHI får så stort spillerom. Som med lavkarbo-kosthold, har alle gangbare alternativer til vaksineskuddet blitt latterliggjort, måtte det være høydoser vit. C, ionisert kolloidalt sølvvann, vit. D, immiflex osv. Jeg er allikevel glad for å se at så mange av oss lavkarbo holder sammen mot dette presset! Mat&Helse og FrittHelsevalg har vært gode medspillere på dette så langt, stå på - og ikke ta skuddet

Se www.vaksineaksjon.no for mer info!

Jaaaada..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:06   #52
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Svineinfluensa (lage undersøkelse av lavkarbere?)

Direktør i Folkehelseinstituttet, Steine Larsen, sier på nettet at det er med tanke på denne situasjonen nå (at viruset har mutert) at det er innkjøpt vaksine for hele befolkningen.
Så altså; i juni/juli 2008 visste Jens Stoltenberg at det høsten 2009 skulle komme et svineinfluensavirus som skulle ramme hele befolkningen, og han visste også at det skulle mutere??? HALLO! Mannen har skjulte evner, han er jo synsk!

Og på TV2 nyhetene i kveld sies det at de regner med at det nye viruset ikke er spredd blant befolkningen, fordi det ikke smitter mellom mennesker...
Men de oppfordrer til å ta Tamiflu og vaksine, for dette skal også virke på det nye viruset som da altså ikke er ute blant befolkningen, og som ikke sprer seg mellom mennesker...

Blir verre og verre det her, bare motsigelser...

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 22:16   #53
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Svineinfluensa (lage undersøkelse av lavkarbere?)

Sitat fra daglbadet:
" Vi har nå vaksinert nær én million nordmenn, og til sammen er det meldt om totalt åtte dødsfall og seks spontanaborter i etterkant av vaksineringen, sier avdelingsoverlege Steinar Madsen i Statens legemiddelverk til Dagbladet.

Alle de døde hadde ulike underliggende sykdomstilstander før de ble vaksinert forteller Madsen, og sier at de derfor er ganske sikre på at dødsfallene ikke har noe med vaksinen å gjøre"
http://www.dagbladet.no/2009/11/20/n...uensa/9137500/

Alle som har dødd av influensaen untatt to hadde også underliggense sykdommer/var i en risikogruppe. Da kan man jo si at de ikke har dødd av influensaen da?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige? Karbosara Generell diskusjon 226 02-02-17 17:34
Svineinfluensa, kjenner du noen? Carisma Fysisk og mental helse 104 28-10-09 11:50
De er sikkert bare lavkarbere ... Areola Nyheter / media 4 22-09-08 14:48
Interesseorganisasjon for lavkarbere? Fjonken Lavkarbo generelt 6 14-03-06 11:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no