Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-10, 11:39   #1751
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har lest om at det kan hjelpe på å ta pauser når det er lange platåer... Øke på med mere karber, men ikke ta den heeeelt ut Men å spise slik som du sier, mer av det lovlige

Det er jo ikke akkurat ideelt å rase så masse ned i vekt som jeg har gjort nå, Men akkurat nå er jeg kjempe glad for at det går så fort, for jeg hadde null motivasjon når jeg skulle starte opp igjen... Men den kom fort tilbake igjen etter disse resultatene

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 12:12   #1752
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

ja det tror jeg nok! Nå har ikkje jeg mye igjen, så noe rasing blir nok å se langt etter! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 13:32   #1753
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

ja det tror jeg nok! Nå har ikkje jeg mye igjen, så noe rasing blir nok å se langt etter! *fnis*

Nei du er jo snart i mål Jeg begynner endelig å se at det faktisk kan være realistisk å nå målet mitt før jul Bare håper ikke de siste 5 kg sitter så veldig. . . Kan godt fortsette i dette tempoe litt til

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:06   #1754
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

17.08.2010 - 0,8 kg
18.08.2010 - 0,7 kg
19.08.2010 - 0,5 kg
20.08.2010 - 0,6 kg
21.08.2010 - 0,6 kg
Totalt - 3,2 kg
Ny laveste notering 71,6 kg

Skjønner ikke hva som er skjedd jeg, fortsetter å rase ned jeg.. Har gått ned over 3 kg på under en uke! Jippi!!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:59   #1755
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Stille her inne! Går det enda nedover 65kgsmamma? 600g over minstenotering for egen del, så ikke så mye å skryte av på denne fronten akkurat! Jeg veit ikke om det er tilfeldig, men det ser ut som om jeg har annenhver måned med nedgang, og annenhver med ca stillstand? Snodig!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 12:49   #1756
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Er her jeg også, ikke helt tilbake i ketose etter en deilig lang ferie. Men skal begynne opp igjen nå, og gleder meg til magen min er i form igjen for karbolivet er virkelig ikke noe for magen min altså. Det romler og skramler noe helt utrolig.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 13:48   #1757
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Nei her går det ikke nedover, men oppover Har ikke orka å veid meg igjen.. Gikk opp nesten 1 kg den 22 aug, og følte at jeg fortsatte å gå opp

Datteren min fylte 1 år på mandag så da spiste jeg litt kaker og sånn , å derfor har jeg ikke villet gått på vekten før jeg føler at jeg er på vei ned igjen.....

Karbolivet er ikke bra for min mage heller.. MANGE lyder som kommer fra den Men det er heldigvis bare å spise lavkarbo igjen så er den stille

Jeg håper på å kommer skikkelig inn i rutiner igjen på mandag, da starter jeg å jobbe igjen så blir letter å holde dietten da!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 09:07   #1758
mette1961
Juniormedlem
 
mette1961 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: nedre eiker
Alder: 62
Innlegg: 21
mette1961 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg og mannen min har tatt oss en pause nå i ferien\sommer ca 6 uker. Nå har vi startet igjen og vi håper det går bra.

__________________



mette1961 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 09:36   #1759
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hva skjedde når dere hadde pause såpass lenge, mye oppgang?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:12   #1760
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Har hatt en pause jeg også.
Ikke tatt helt av, men kost meg i sommer..vert i brullup, Santorini osv.
Jeg har faktisk ikke gått opp noe, men det sto stille.
Begynnte skikkelig igjenn på mandag å har gått ned litt til faktisk.

Forandret tikkeren min litt for målet mitt var 60kg, men nå som jeg snart er i mål (61,3 i dag ) så har jeg satt meg endelig mål 55kg.
Når jeg når det så har jeg tatt av 20kg!

Jeg gledet meg til å spise kake osv jeg, men det var ikke så godt som jeg trodde.
Skulle ta skikkelig fri i bryllupet f.eks, men jeg spiset nesten ikke karber i heletatt. Ble alkohol da.
Så artig å se at så mange av oss fortsatt henger med etter så mange måneder.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 10:38   #1761
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da er jeg tilbake igjen. Det ble en tur til Trondheim på impuls sånn helt plutselig. Dette blir den tredje helga etter at jeg nådde målet mitt og min tredje uke på lkhf (ikke ren ketolyse). Det er godt å ikke føle at jeg slanker meg lenger, men jeg prøver å være streng med meg selv 6 dager i uka. Det er overraskende vanskelig faktisk - for jeg er jo slank, og slanke folk kan jo kose seg litt med god samvittighet liksom. Jeg går fortsatt litt ned i vekt, men det ser jeg bare på som en fordel. Det er veldig godt å kunne unne seg noe på lørdagene, men jeg ser alt for mye frem til lørdagene da. Jeg oppdaget tilfeldigvis i går at jeg har gått ned en fjerdedel av kroppsvekten min. Det var jammen overraskende.

god helg alle sammen!!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 23:58   #1762
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg sliter sånn!! Å si at livet ikke har vært vanskelig siden jeg mistet broren min på 23 år i juli hadde vært å lyge. det har vært vanskelig, og særlig fordi at jeg sliter sånn med søvnen. Jeg har søvnproblemer i utgangspunktet, og nå er det så ille at jeg sover urolig med sovepiller, så jeg blir så innmari sliten for jeg kan ikke ta sovepiller hver natt. Og når jeg er skikkelig sliten så har jeg ikke krefter igjen til å si nei til meg selv... Når jeg er tom for energi så føles det mest naturlig å spise, men siden jeg ikke får mer krefter etter å ha spist så føles det mest natulig å spise mer, og mer og enda mer. Nå er jeg nesten tilbake der jeg var hvor jeg tenker konstant på mat, mat for energi og trøstespising. Nå har jeg begynt å tvile på meg selv, på om jeg faktisk klarer å holde vekten på lengre sikt... Så langt har jeg sånn delvis klart å holde meg i skinnet, men det er kjempevanskelig og blir stadig vanskeligere jo lengre tid jeg går uten å få tatt meg inn. Jeg trenger motivasjon og styrke!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:05   #1763
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg vil bare gi deg en god klem Namba! Du har helt sikkert prøvd med mer fett osv sånn at du hele tiden føler deg mett? Det er nok bare en periode dette her. Snart går det seg til skal du se!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:16   #1764
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Idag er jeg 1,6kg over minstenoteringen min!!! En dag på fylla så blir det sånn... Noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Om det er noe å gjøre med det? Gjerne spise på en annen måte samme dag, dagen etter etc?
Jeg samler ikke vann av andre ting, men av x antall øl er jeg oppblåst i dagevis, og føler hele kroppen er "kvapsen"...
Nå har jeg bestemt at jeg skal være superstrengt halvannen uke, så blir det to helger på rappen med storbyturer og sikkert noen øl igjen... Deretter skal jeg bli avholds! Jeg er veldig sjelden ute egentlig altså, det går som regel flere måneder imellom! Men nå hoper det seg litt opp her kjenner jeg.

Hvordan spiser en på storbytur om en veit at en kommer til å innta x antall høy karbo øl daglig?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:18   #1765
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da kommer nye tall etter at august måned er over, noen som er med?
Februar - 4,6kg
Mars - 2,2kg
April - 0,2kg
Mai - 1,0kg
Juni - 0,0kg (ferie)
Juli - 2,0kg
August - 0,4kg (ferie)

Dette her er minstenotering da, nå ligger jeg noe over der ja!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 09:32   #1766
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba: å miste en bror så brutalt er jo helt fryktelig, ikke rart du sliter. Har du pratet med noen om det? Fastlegen, en som kan henvise deg til noen andre du kan få prate med?

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 09:25   #1767
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Hei igjen alle sammen! Så koselig å se at det fremdeles er noen som holder ut og noen som har nådd målet!

Stor klem til ferskenbeinet og litt ekstra viljestyrke (?) til namba.

Jeg har hatt "ferie" fra kur hele sommeren, og ikke veid meg heller. Vet ikke helt om jeg tør. Tipper det er pluss et par kg, merket det på magen her om dagen. Og spisingen har sklidd ut tilbake til at jeg bare spiser det jeg vil nårjeg vil, og det funker jo absolutt ikke når det da blir til at jeg spiser chips, pommes noisettes, latte og massevis av brød. Magen var et gasskraftverk uten sidestykke en stund, men er nå bare "normalt" oppblåst. Merker også på humøret at det svinger mer, så nå blir det å starte på 'an igjen. Om jeg satser på å gå helt tilbake til ketosen er jeg ikke sikker på enda, men iallefall relativt streng lavkarbo.

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:14   #1768
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hoff. klem til namba. Tror jeg også kommer til å slite når jeg en dag slutter å slanke meg..
Det er jo det man sier.. det verste er å holde vekta.

Har forresten gått ned 3.2 kilo i sommerferien min. Har gått med 20 kilos ryggsekk rundtomkring på vidda etter storørretten, å det var effektivt. Har dårlig med turbukser som passer lenger, men det er jo bare positivt. Var litt skeptisk til hvordan jeg skulle holde lavkarboen på sånn langtur, men jeg prøvde meg frem og kom frem til følgende:
Fiberhusk, glutenmel og kruskakli. Hadde med en flaske med råe egg som jeg hadde knekt oppi flaska på hytta før start. Tok turkoppen min og blandet litt melblanding med en dæsj egg og en dæsj vann, så stekte jeg to-tre lapper i masse meierismør. Snille mannen min bærte med seg to pakker smør ekstra for min skyld. En morgen tok jeg og la noen biter med cloetta sjokolade oppå lappene mens de stekte så de smelta.. DET var turfrokosten sin det! Mannen ble litt snurt der han satt å sutta på havregrøten sin. Han fikk faktisk en lapp av meg.
På kveldstid var det masse ørrett og harr, stekt i masse smør med en dæsj majones. Så faktisk går det ann å holde lavkarbo på langtur med sekk. Var unektelig en smule lei av fisk når vi kom ned fra fjellet.. Vi dura rett på butikken og kjøpte noen digre biffer som smakte himmelsk etter halvannen uke med lapper og ørrett.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:18   #1769
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Å se på tickeren min!! Æ e over halvveis!!! Nei å nei kor gla man blei.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 14:20   #1770
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kjempebra Wevi!!!

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 21:56   #1771
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg sliter fortsatt altså. Nå sitter jeg her med stormage full av pizza og godis og det har jeg planer om å gjøre i morgen også (men da håper jeg at jeg klarer å stoppe litt før). Jeg vet at jeg snart på finne styrke til å ta meg sammen igjen, men hvor den styrken skal komme fra vet jeg ikke... Babyen er syk og våkner med jevne mellomrom, så jeg får ikke koblet av på kveldstid heller. Det skal visst ikke være enkelt når det kan være vanskelig. Jeg går i samtaleterapi ja, men det hjelper ikke. Det som hjelper er å være sammen med familien min, men de bor over 30 mil unna. vi sitter med et hus vi enda ikke har fått lagt ut for salg og har ikke funnet et nytt vi kan kjøpe. Jeg håper det ordner seg snart. Noe i alle fall. Helst med søvnen i første omgang.

Gratulerer så mye Wevi. Du har vært flink i ferien må jeg si!

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:59   #1772
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Kjempe bra wevi

Håper det ordner seg for deg snart Namba! Du har litt for mye å tenke på! Får håpe søvnen kommer snart slik at du iallefall er uthvilt, da går ting litt lettere! til deg

Her er det høykarb om dagen! Sliter så grådig med motivasjon fordi vekta mi raste ned men alt kom på igjen! Og jeg går ikke opp når jeg spiser høykarb! Æsj... Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på generell lavkarbo istedenfor ketolyse, men jeg vet ikke. Klarer ikke å holde meg streng lengre. Huff, den pausen i sommer skulle ikke vært tatt altså! hehe jaja satser på at jeg kommer tilbake til lavkarbo snart.. Kjenner at jeg ikke vil ha noe press på det akkurat nå!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:53   #1773
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg hadde meg en kjempesprekk i helgen, hver kveld. Men nå skal det være slutt, for jeg vil nemlig ha det avslappede forholdet jeg hadde til mat disse månedene på ketolyse tilbake. Det er så viktig for meg. Det begynner med mer søvn (håper jeg da) og mer fri/avkobling. Jeg begynte et nytt og bedre liv igjen i dag, og var på shopping i timesvis. Jeg kjøpte ikke så veldig mye, men jeg prøvde veldig mye. Det artigste er å gå rundt å kikke på klær i størrelse 38 og 40. Det er artig å shoppe igjen nå. for 21 kilo siden så hatet jeg å se på klær for de hadde ikke størrelsen min og klærne var uansett ikke fine på. Nå har de så godt som alltid alle klærne i medium, og klær jeg liker. Jeg har fortsatt ikke kroppen jeg skulle ønske meg, men klærne passer faktisk. I dag kjøpte jeg meg en dongeribukse i 30", min første som andregangs slank. Da ble jeg jammen glad. Jeg kjøpte meg et par brune boots og et belte i samme farge. Jeg gleder meg til å ha det på meg, for da vet jeg i mitt stille sinn at buksa er 30". Jeg skal bruke shopping som motivator for å holde meg på lavkarbo stien, tror jeg. Jeg har ikke et realistisk kroppsbilde, så jeg blir jo like paff hver gang jeg ser at jeg får på meg disse klærne i medium.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:55   #1774
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Her er det høykarb om dagen! Sliter så grådig med motivasjon fordi vekta mi raste ned men alt kom på igjen! Og jeg går ikke opp når jeg spiser høykarb! Æsj... Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på generell lavkarbo istedenfor ketolyse, men jeg vet ikke. Klarer ikke å holde meg streng lengre. Huff, den pausen i sommer skulle ikke vært tatt altså! hehe jaja satser på at jeg kommer tilbake til lavkarbo snart.. Kjenner at jeg ikke vil ha noe press på det akkurat nå!

Jeg forstår så alt for godt hva du går igjennom nå. Jeg håper du kommer deg i gang med vekttapet igjen, ketolyse eller bare lavkarbo. Det er ikke lett.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 10:56   #1775
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

... for jeg vil nemlig ha det avslappede forholdet jeg hadde til mat disse månedene på ketolyse tilbake. Det er så viktig for meg. Det begynner med mer søvn (håper jeg da) og mer fri/avkobling.

Der er jeg så enig!! Og ja, nok søvn og litt egentid og aktiviteter som gir deg noe er kjempelurt for å bedret selvfølelsen og økt selvtillit og selvkontroll, ikke minst.

Sier hun som bare spiste brød i hele går. Har bursdag om noen dager, etter det er det tilbake til lavkarbolivet for min del. Lover! Må bare gjøre det enklest mulig for meg midt oppi alt som skjer rundt oss.
Jeg som egentlig ikke er så glad i å lage mat og planlegge og tenke på mat, må jo da lage enda mer mat og tenke enda mer og planlegge enda mer. Det gjør det vanskelig for meg altså, men er ikke noen god nok unnskyldning nei...

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no