Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Aprilskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-11, 10:03   #51
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Marilill, her.

Hei!
Jeg skal ned ca 45 kg, er drømmen, jeg har alt gått ned 4.5 på normal kost og 1.4kg de to første dagene her på lavkarbo. Jeg er veldig trøtt om dagen men håper det endrer seg når lavkarbo forbrenningen er i gang.

Mine mål for april er å fortsette nedgangen, glemme alt jeg ikke lengre kan spise.. jeg har alltid elsket potetgull... poteter, ris og pasta...
Jeg har funnet ut at lavkarbo krever planlegging og det er jeg ikke så flink til enda. Så målet mitt må være å bli flinkere til å planlegge variert mat

veier 121.1 kg i dag, og håper å komme under 120 til april er slutt, gjerne ned til 118...

Om du vil ha et tips - skulle du få akutt behov for pommes frites kan jeg anbefale frityrstekt sellerirot. Smaker kjempegodt. Ikke like sprøtt som poteter, litt mer søtlig i smaken, men supert tilbehør. Mmmmm.
Og velkommen forresten

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Etter skikkelig nedtrykkende nyheter fra sykehuset i dag, har min mor, i et forsøk på å muntre meg opp, bestemt seg for å sende meg til syden! Å hjelpes! Må jo si at jeg gleder meg litt, men så gruer jeg meg også. Har ikke vært på tur siden 15-års alderen.

Men da MÅ jeg bare være flink og fortsette som jeg har gjordt de siste ukene. Tja, utenom på lørdag da. Uff, nå kan jeg trege på at jeg drakk meg møkas og sprakk i helgen..

Jess jess, da blir det skaldeman fakir på meg fremover, og nå som jeg har sagt(skrevet) det her, så må jeg jo gjøre det også

Huff for dårlige nyheter, men så deilig med sydentur da! Det hørtes veldig deilig ut akkurat nå. Ledig plass i kofferten? (kan prøve å bli enda litt mindre før den tid...)

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg skal veie meg i morgen.
Er litt nedtrykt for jeg spiste akurat to brødskiver. Jeg klarte ikke å la vær. Hadde jeg ikke tatt det så tror jeg veien hadde vært kort til butikken og kjøpt sjokolade og det syns jeg var mye verre. I morgen skal kjøleskapet fylles opp med ny deilig mat som jeg skal ha.

Lykke til med veiingen. Start dagen i dag med nye ark. Brødsprekken var i går, og det er leeeenge siden Nå går det så mye bedre!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 10:32   #52
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

1,4 kilo ned

Sitter her å er kjempefornøyd.


Sønnen min har begynt å trene og er blitt veldig bevisst på kostholdet sitt. Det betyr at maten min forsvinner fortere så nå er jeg tom for det meste. Så nå fosvant de to siste eggene før han gikk på skolen og jeg måtte åpne nødmaten min. En boks tunfiks. Er ikke så glad i det men sammen med noen tomater så ble det greit å spise.

Blir nok en handletur i dag dag ja.

Morro å kunne prate mat med han. Han teller proteiner og jeg teller karbohydrater . Ved å spise såpass med proteiner som han prøver så blir det automatisk mindre karbohydrater på han.
Han er nygerrig og spør om det jeg spiser og jeg er nygerrig og spør om det han spiser. Med unntak av noen brødskiver, melk og bananer som han får i seg så spiser vi faktisk det samme. Når det kommer til fett så sier jeg at kroppen trenger litt fett. Han er heldigvis ikke der hvor han ikke vil spise fett. Tror egentlig ikke han tenker noe over det for han er så opptatt av proteinene.

Noen som har noen råd til hva jeg kan si dersom han bestemmer seg for å kutte ut alt av fett?


Sist redigert av Minni1 : 08-04-11 kl 10:37.
Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 11:19   #53
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.


Huff for dårlige nyheter, men så deilig med sydentur da! Det hørtes veldig deilig ut akkurat nå. Ledig plass i kofferten? (kan prøve å bli enda litt mindre før den tid...)

Jaja, man må jo bare gjøre det beste utav ting. Så nå har jeg bestemt meg for å fokusere på litt andre ting, positive ting! F.eks. at jeg veide meg i dag, og har gått ned til sammen 17,6 kg! Juhu! ^^ Og at jeg skal til syden, at jeg er forelsket i verdens herligste fyr Så skal jeg flytte i leilighet i løpet av 2 uker og begynne på skole til høsten! Masse å glede meg over, og ingenting skal få ødelegge dette for meg.

"Ledig plass i kofferten? (kan prøve å bli enda litt mindre før den tid...)"

Ja, det er bare å hive seg med! Hehehe

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 11:33   #54
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

800 Gram ned denne uka, selv om jeg fikk mensen i går.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 11:47   #55
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Er så deilig å endelig være skikkelig tilbake i kostholdet. <3 Er i ketose hver dag, spiser likt som jeg gjorde før jul, er ikke sugen på alt. Lavkarbo, gotta love it! <3

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 17:17   #56
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Veier meg nå 2 ganger i uken pga en konkurranse jeg er med på. Kjipt å gå opp 1 kg i vekt i løpet av 3 dager. Men regnet med at det var vann, slet med fingrene + at jeg var mot slutten av tr.

Gleder meg til å se vekta igjen på mandag. Da skal jeg måle meg også.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 18:07   #57
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

Åeh.. I dag målte jeg tilfeldigvis hvor høy jeg er. Jeg trodde jeg var høyere enn som så! Plutselig krympet jeg 3 cm og fikk høyere BMI! Jajjaja...

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 22:26   #58
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Jaja, man må jo bare gjøre det beste utav ting. Så nå har jeg bestemt meg for å fokusere på litt andre ting, positive ting! F.eks. at jeg veide meg i dag, og har gått ned til sammen 17,6 kg! Juhu! ^^ Og at jeg skal til syden, at jeg er forelsket i verdens herligste fyr Så skal jeg flytte i leilighet i løpet av 2 uker og begynne på skole til høsten! Masse å glede meg over, og ingenting skal få ødelegge dette for meg.

Så godt å lese det du er glad for. Veldig viktig å fokusere på det, hele tiden - ikke bare når det går trått. 17,6 kg er jo bare supert!
Hvor til syden skal du? fortsatt veeeeldig misunnelig kjenner jeg.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 22:53   #59
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Så godt å lese det du er glad for. Veldig viktig å fokusere på det, hele tiden - ikke bare når det går trått. 17,6 kg er jo bare supert!
Hvor til syden skal du? fortsatt veeeeldig misunnelig kjenner jeg.


Jepp, vet av erfaring at om man ikke fokuserer på det positive, ja da kan det faktisk gå riktig så galt.

Det blir tur til Malaga, Spania. Så det blir bra!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:00   #60
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Stolt av meg selv i dag.

Folkene på jobben satt og spiste på en gigantisk marsipankake i lunsjen - og jeg var ikke engang fristet. Har vel lært nå at sukker ikke smaker godt lengre, det blir på en måte for sterkt på smak, nesten ekkelt.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:15   #61
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Fikk en aha opplevelse da jeg spiste sukrin i går.
Da jeg begynte på ketolyse og smakte sukrin for første gang fornemmet jeg den kalde ettersmaken som kommer.
Men da jeg gjorde det samme i går så var den ikke tilstede.

Flere som har opplevd det?

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 13:28   #62
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Aprilskravletråden 30+

Til minni1;
Høres ut som meg og kjæresten. Han bygger muskler og jeg slanker meg. Ser ikke hvorfor de skal ønske å kutte fettet =) En trenger jo (litt) fett uansett hva slags filosofi en følger. Ser du tendenser så får du kjøre på meg flerumettet fett - det er alle enige om at er sunt =)

  Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 16:13   #63
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Ævve, sølte nettopp kokende vann på foten. Det svir! *sur* Jaja, sånt skjer.

Så hva skjer i helgen? Koser folk seg?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 16:30   #64
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Ævve, sølte nettopp kokende vann på foten. Det svir! *sur* Jaja, sånt skjer.

Så hva skjer i helgen? Koser folk seg?

Ja, det er sånt som kan skje. I går da jeg laget mat, klarte jeg å miste et glohett, lokk til en ildfast form på meg selv(utringet topp var ikke gå kjekt da nei...). Men det er meg i et nøtteskall, arr etter brannsår på armene var visst ikke nok...

Denne helgen skal jeg bare slappe av og kose meg. Gjorde vondt verre i forrige helg da jeg var ute, og fant ut at krykkene ikke fikk være med ut på byen. Så nå sitter jeg med foten høyt, ser på TV, drikker kaffe og koser meg med snus ^^ Herlig rolig kveld!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 17:39   #65
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Fikk en aha opplevelse da jeg spiste sukrin i går.
Da jeg begynte på ketolyse og smakte sukrin for første gang fornemmet jeg den kalde ettersmaken som kommer.
Men da jeg gjorde det samme i går så var den ikke tilstede.

Flere som har opplevd det?

Nei desverre, smaker like mye metall ennå.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 20:42   #66
Silje :)
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 93
Silje :) er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Idag har jeg laget pestopizza med løk, skinkebiter og masse bacon, kjempegodt! og bare 1 karb pr pizza stykke!!
Oppskrift og bilder her: http://nadjasin.blogg.no/1301932624_...ed_lk_bac.html

Prøvde den pizzabunnen din i dag, veldig god. Mitt første forsøk på lavkarbopizza, og mmmnom!

Silje :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 20:49   #67
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

God kveld alle sammen!

Her har vi og kost oss med pizza i kveld. Så godt at. Faktisk bedre enn den vi brukte med vanlig bunn. Oppskriften er denne. Kommer definitivt til å lage den flere ganger.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 20:51   #68
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Fikk en aha opplevelse da jeg spiste sukrin i går.
Da jeg begynte på ketolyse og smakte sukrin for første gang fornemmet jeg den kalde ettersmaken som kommer.
Men da jeg gjorde det samme i går så var den ikke tilstede.

Flere som har opplevd det?

Synes aldri sukrin har hatt denne ekle ettersmaken "alle" snakker om. Det er et helt greit alternativ til sukker, og ingen som har smakt bakverk vi har laget med sukrin har sagt noe heller.

Men jeg har lyst til å prøve stevia og. Må bare finne ut hvilken smak jeg skal prøve først.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 22:00   #69
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av monja, her.

Synes aldri sukrin har hatt denne ekle ettersmaken "alle" snakker om. Det er et helt greit alternativ til sukker, og ingen som har smakt bakverk vi har laget med sukrin har sagt noe heller.

Men jeg har lyst til å prøve stevia og. Må bare finne ut hvilken smak jeg skal prøve først.

Jeg kasta endel av småkakene (lovlige) jeg bakte til jul, den sukrinsmaken kan jeg ikke klare.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 15:22   #70
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg vet jeg bare er nitten år gammel, og har egentlig aldri verken drømt eller sett for meg at jeg skulle legge meg under kniven. Men jeg har nå gått ned over tretti kilo, og når jeg står foran speilet, så ser jeg bare den store stygge løse magen min. Og jeg har begynt å tenke om jeg noen gang kommer til å bli kvitt den? Jeg har derfor meldt meg opp til konsulasjons time for bukplastik, og sitter nå og smådrømmer om å kunne gå rundt i bikini, og faktisk føle meg vel med det. Det hadde vært herlig det... Noen som har noen erfaringer med det?

*drømme*

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 18:38   #71
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Aprilskravletråden 30+

Etter noen uker med høykarbo og vektoppgang er jeg nå på vei inn på den gylne vei igjen Mat- og trimmeplan for uken som kommer er klar og jeg gleder meg til å stå opp imorgen

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 21:00   #72
Silje :)
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 93
Silje :) er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Jeg vet jeg bare er nitten år gammel, og har egentlig aldri verken drømt eller sett for meg at jeg skulle legge meg under kniven. Men jeg har nå gått ned over tretti kilo, og når jeg står foran speilet, så ser jeg bare den store stygge løse magen min. Og jeg har begynt å tenke om jeg noen gang kommer til å bli kvitt den? Jeg har derfor meldt meg opp til konsulasjons time for bukplastik, og sitter nå og smådrømmer om å kunne gå rundt i bikini, og faktisk føle meg vel med det. Det hadde vært herlig det... Noen som har noen erfaringer med det?

*drømme*

Har ikke erfaringer med å bli operert selv, men jeg kommer til å vurdere det når jeg har nådd ønsket vekt og holdt meg der noen år. Men jeg har erfaring med å jobbe med mennesker som kommer inn for bukplastikk, og har vært tilstede under konsultasjoner, operasjoner og oppfølging i ettertid. Og de jeg har møtt har vært veldig fornøyde med avgjørelsen, spesielt unge kvinner.

Høres deilig ut å kunne gå i bikini på stranda og føle seg komfortabel med det, er vel noe de fleste av oss ønsker

Må du vente lenge for konsultasjon?

Silje :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 21:50   #73
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Er på sunnmøre for tiden med min kjære. Til min store glede så flørter svigermor mer og mer med lavkarbo, og jeg er veldig aktiv i middagslagingen Eneste er at når man treffer folk man ikke har møtt på en stund så blir det en del alkohol. Men nå blir det rolig til neste helg i alle fall. Og etter det er det hjem igjen til Bergen og ta det helt rolig Svinemør i morgen, det gleder jeg meg til det! Kos dere folkens!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 12:35   #74
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+




Vi er råflinke

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 14:22   #75
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Urk, skal på kurs i kveld - så sitter her og muncher på en Camembert-ost. Vet at jeg garantert ikke får noe på kurset jeg kan spise, så best å være mett før jeg går ja.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aprilskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 98 02-05-10 20:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no