Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-10, 10:47   #576
alizza
Medlem
 
alizza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 89
alizza har en fantastisk aura rundt segalizza har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei,
Dette høres fint ut, jag startet også i april, men her går det veldig tregt, (ikke flink til trimmen pga dårlige hofter, men skal få med en ergometersykkel nå, så håper det blir litt hurtigere nedgang

__________________



> Min Journal <
alizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 11:53   #577
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg må nesten le litt jeg asså..
Nå stresset jeg verre med å få utslag på stixen i nesten to uker, og så gikk jeg ut av ketose (eller jeg trodde ihvertfall jeg var ute, utslag fikk jeg jo ikke uansett) og drakk i helga.
På mandag skal jeg drikke igjen, så planen var å leve lavkarbo denne uka og så gå inn i ketose igjen så fort som mulig etter tirsdag. I går sjekket jeg en stix for moro skyld, og gjett hvem som fikk utslag da..
At jeg har gått inn i ketose igjen forklarer mye faktisk. Jeg er nemlig drittrøtt, sliten, har stygg hud, ekkelt hår, er i dårlig humør osv. Akkurat som da jeg gikk inn i ketose første gangen.

Jeg går nok ikke ut igjen nå pga mandag, for jeg orker ikke dette kjøret en gang til. Så får jeg bare være forsiktig med drikkingen på mandag og håpe at det går bra..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:30   #578
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Onsdag var jeg i ketose igjen, og jeg har ikke merka noe til det - unntatt utslag på stixen Ikke vondt i hodet, ikke uren hud osv som jeg hadde sist, men da jeg var ute av ketose hadde jeg ikke no luft eller diare - det er nå tilbake Siden sist fredag har jeg gått ned 1,3 kg - nå har jeg bare 300g igjen så er jeg under 70 kilo Jeg kan legge til at jeg ikke trimmer noe, så om jeg hadde gjort det, så hadde jeg kanskje gått ned fortere - men stresser ikke!

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 08:56   #579
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Uff.. Gikk på en fest på lørdag. Dog edru så drakk jeg ustyrlig mengde pepsimaks. På lørdag viste vekta nesten 94. Har hatt en fotstoppelse også som løsnet mandag etter veiing. Vekten viste da i dag 96,5 som er +0,2 fra forrige mandag. Da er det full jubel neste mandag håper jeg!

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 09:03   #580
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har hatt noen kjedelige uker etter at jeg skeiet ut under besøk i mai. Kom meg tilbake til minstenotering ganske raskt, men gikk ikke mer ned....Har vært frustrerende.....Trodde jeg spiste for mye, men nå tror jeg det er fordi jeg kuttet ut metforminen. Har nå begynt å ta tablettene igjen, så nå går jeg nedover igjen! Ned 700 gram denne uka Lærdommen er altså at jeg er såpass insulinresistent at jeg må ta metforminen min for å gå ned i vekt. Da blir det fortsatt magevondt fremover en stund

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:32   #581
Benebella
Nytt Medlem
 
Benebella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ålesund
Alder: 49
Innlegg: 7
Benebella er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har ikke vært inn her på mange uker, men ser at jeg sliter med det samme som mange her. Noe jeg fant ut som var god kveldskos var å ha kremfløte og jordbær og litt Splenda i blenderen og så ble det en slags jordbærkrem. Nammis!

Ellers så merker jeg at jeg har mistet mye matlyst, og jobber litt med å spise nok i løpet av en dag. Og og drikke nok vann! Men har gått ned nesten 10 kg på 7 uker nå, økt litt på karbene, og det går fint.

Hold ut alle sammen!

__________________
Benebella





Benebella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 22:36   #582
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Nå er jeg ferdig med de planlagte drikkedagene mine, og er spent på veiing på torsdag. Det gikk jo veldig greit forrige uke, så vi får se.

Fokuset i de 3 1/2 ukene som er igjen til ferie er å følge kuren til punkt og prikke og å trene mest mulig. Det hadde vært flott å gå ned noen flere kg før ferien kommer og det blir litt vanskeligere både med spising og trening..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 09:40   #583
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har vært under 70 kilo to ganger denne uka (riktignok bare 69,9 men dog) men nå er mensen i anmasj og vekta kryper sakte oppover igjen...... Frykter at jeg står på stedet hvil eller litt opp på fredag - enda jeg er nazi på kosten Jaja, ikke annet å vente heller, kanskje, når man nærmer seg 'normal-vekt'? Har jo gått så lekende lett siden jeg starta, så skulle bare mangle om jeg også fikk litt motgang Frykter ikke, er egentlig ganske fornøyd og er redd for å slappe for mye av faktisk, for nå begynner kroppen å bli sånn som jeg vil ha den.....selvom jeg gjerne vil ned 5-6 kilo til, så er det ikke noen krise om de går saaaaaakte

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:10   #584
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg lagde min egen sjokolade med kakaosmør, kakaomasse og og råkakao og grønn stevia + litt vanilje og litt hakkede mandler. Har smakt noen veldig få biter, kanskje 2 om dagen siden jeg lagde det på tirsdag. Var ganske godt, men neste gang vil jeg prøve litt mer stevia oppi, for den ble en bittelitt bitter ettersmak. Men veldig sunn, ikke sant?
Har ikke funnet noen steder der jeg kan finner omregning for kakaomasse og kakaosmør og råkakao, så vet ikke hvor mye karbo det er.

Ellers hadde jeg en skikkelig sprekk på lørdagen som var, og det tok 4 dager før jeg var i ketose igjen.......
Men det var jo litt lærerikt, for da får jeg jo sett hvordan kroppen min fungerer med dette kostholdet.

Ellers trener jeg ganske mye om dagen, men vekta står helt stille....håper den snart beveger seg litt nedover altså. Kjenner på kroppen at jeg er i mye bedre form, og at jeg blir slankere på overkroppen,men de brede hoftene og rumpa skjer det ikke så mye med.....

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 10:44   #585
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Endelig litt nedgang igjen. Ser på vektloggen at jeg har hver 4. uke med noen hundre gram opp, også smeller det ned 1 til 2 kilo de neste ukene etter det. I dag endte jeg opp med -0.4 kg. Da ender vekten i dag på 96,1 kg. Skal sies at jeg har vært på nattevakt og veide meg da jeg kom hjem (istedet for etter jeg står opp på en vanlig veiedag). Vedder på at den er mindre enn 96 kg når jeg våkner etter "formiddagsluren".

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 18:21   #586
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg gikk på en sprekk denne helga, ikke noen krise likevel - selvom jeg har gått opp en halvkilo siden fredag Har kosa oss maks i helga, på vogna, og da ble det både pølse med brød og lompe, jordbær med sukker og fløte, gratinerte poteter og Mc Donalds-burger - og et par battery+litt baileys Litt usikker på stixen i går kveld, så tar en ny i kveld I tillegg har jeg jo mensen og begynner å få vondt i halsen igjen også, men håper å ha gått ned den halvkiloen til fredagen igjen - som jo er veiedagen min! Det skjer så mye ellers i livet rundt meg for tida, at jeg mistenker kroppen motarbeider meg litt der også...... Uansett, jeg har kommet meg ned 9 kilo, min bmi er på 24, klærne som passet for tre år siden passer igjen og da kan jeg ikke klage, de siste kiloene jeg vil ned er bare bonuskilo - og forhåpentligvis blir jeg gravid igjen til høsten, og da må nødvendigvis vekta opp igjen åkke som

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 15:34   #587
lillepernille
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 5
lillepernille er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

veiedag i går: 64.8 kg men det går tregt nå..... ser at der er flere som sliter med de siste kiloene.. jeg må vel kanskje øke litt på trimminga og se om det gir noe utslag.

__________________


lillepernille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 19:55   #588
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Spiste på Burger King med ungene i dag, jeg.. Tok en Fedon King Chicken og spiste så lite av brødet jeg kunne for å klare å holde den..

Jeg ble litt fristet av pommes frites'en, og ikke minst av isen ungene fikk etterpå, men jeg vurderer ikke å sprekke engang. Og det er en god følelse.

I går spiste jeg opp to halve marshmellows, en halv sånn karamellkubbe og en halv bit Hobby (rester av ungenes smågodt fra helgen), og jeg ble heeelt ute og kjøre med magen. Fløy på do som aldri før!
Så det er tydelig at ordentlig sukker ikke er tingen lenger for meg..

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:15   #589
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Har det motsatt, jeg..... De gangene jeg har skeiet ut med både soft-ice, brød, sjokolade osv har jeg blitt helt fin i magen - når jeg er i ketose så har jeg diare flere ganger hver dag.......har hatt det sånn nå siden 14. april

Var på en liten sprekk nå i helga, var fortsatt i ketose søndag kveld, men mandag og i går var jeg ikke det - og vekta øker - men jeg spiser helt nazi..... Skjønner ikke no, akkurat nå! Status søndag var opp en halvkilo i løpet av helgen - i dag er jeg opp 800g siden fredag

Mandag spiste jeg en Atkinsbar til frokost, en tallerken smelta Ridderost til middag og en Atkinsbar til kvelds - ikke ketose.
Tirsdag spiste jeg en Atkinsbar til frokost, en tallerken smelta gulost til lunsj og en porsjon stekt kjøttdeig med blomkål/brokkoli-grateng til middag - ikke ketose......

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 12:22   #590
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jøss, her var det lenge siden noen hadde skrevet
Jeg har levd høykarbo nå i 4-5 uker, og vekta har pr i dag gått ned 200g på de ukene, selvom den har gått både opp og ned i mellomtiden Dette gjør at jeg er ganske sikker på å klare og holde vekta når jeg kommer helt ned dit jeg skal, uten å måtte leve i ketose resten av livet - nå har jeg ikke vært i ketose siden slutten av juni Men, nå starter hverdagen igjen snart, og jeg skal leve så ketolyse jeg bare kan til jeg har nådd målvekta - og kanskje noen kg til etter det, får se på motivasjonen når jeg kommer så langt.......

Åssen er det med dere andre?

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 11:45   #591
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg synes det går utrolig lett for deg, Flippy! Kjenner at jeg blir litt misunnelig..

For min del er det tungt nå, og selv om jeg går nedover saaaakte synes jeg det er kjedelig å leve sånn, og sliter veldig med motivasjon og ikke minst energi til trening.

Hva spiser dere andre? Denne uka og forrige har ungene mine vært på ferie hos faren sin, og da har jeg hatt veldig ensformig kosthold, men dagene har sett ca sånn ut:

Frokost: 3 egg og 4 skiver bacon
Lunsj: kyllingsalat eller en halv grillet kylling med litt salat til
Middag: To mellomstore koteletter med blomkålstappe til
"Kvelds" Litt mandler eller "is" laget av frosne bær, fløte og søtning

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 13:48   #592
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Ja, det har gått lett for meg, og det regner jeg med at er fordi jeg la på meg av ivf-hormonkurer og ikke kostholdet......det at jeg har levd på 'normalt' høykarbo-kosthold nå i over en mnd uten å legge på meg, synes jeg styrker den teorien Starta med hormoner i september 2008 og vekta bare steg helt til jeg slutta med hormoner i mars 2010, og siden da har den stort sett gått nedover

Jeg har alltid kunne spise akkurat hva jeg ville uten å gå opp, og det virker som om kroppen fortsatt fungerer sånn nå, etter at jeg slutta med medisinene.....

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 13:13   #593
mo9ca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 29
mo9ca er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Heisann! Så flinke dere er alle sammen!
Jeg ga opp etter bare 6 uker, men nå skal jeg starte opp igjen. Ser sist jeg skrev vekt her inne var den på 84.2 (01.06) og idag er den på 84.6, så har ikke gått opp selv om jeg har spist MYE karbo. Det er bra, men skal fortsatt mye ned i vekt. Skal lage knekkebrød idag, er så lettvindt å ha med som lunsj på jobben!

__________________



mo9ca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 15:45   #594
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg har levd hverken fugl eller fisk i det siste egentlig, har spist det jeg har hatt lyst på, men blir tilnærmet generell lavkarbo kjenner jeg Vekta viste i dag 66 kilo, men vet ikke hvor relevant det er, siden jeg fikk omgangssyke i går natt.....og selvom det er helt stopp i systemet, så klarer jeg ikke å få i meg mat Brukte natten til i går, og hele går ettermiddag på knærne foran do'n uten å få ut no, så nå er jeg bare überkvalm og eier ikke matlyst - men har vært flink til å drikke masse altså!

Gubben var sjuk fra mandag til onsdag, han hadde diarè de-luxe, mange ganger i timen i to døgn før det var stopp, på meg kommer det ikke ut noe i noen av endene, frustrerende for da blir jeg ikke kvitt basiluskene.....og det er så ubehagelig når det kjennes ut som om magen skal brenne opp eller sprekke, nå er det rett og slett vondt

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 13:14   #595
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Kommer ikke til å være særlig aktiv her inne framover, har igjen en halvkilo til målet, men vurderer et par-tre kilo til av - det kommer helt an på om jeg blir gravid eller ikke nå Skal etter planen få satt inn et fryseegg i morra, så uansett blir det ikke ketolyse noe mer......

Ønsker dere alle lykke til, og jeg kommer nok til å snike litt i kulissene her - og takk til alle for støtte og hjelp, uten ketolyse hadde jeg nok ikke kommet hit

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 12:54   #596
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

ikke så mye liv her akkurat... Nå kommer jeg meg snart ned mot 80-tallet. Vurderer å sette ned målet mitt fra 80 til 75 kilo.. Da er jeg helt "normal" i BMI (selv om jeg er kraftig bygget fra før altså). Får se om markeringene på kroppen kommer frem neste sommer (det hadde vært morsomt å gått på stranden uten å være så utrolig flau).

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 09:46   #597
Eva40
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 285
Eva40 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Oi, så spennende, Flippy! Lykke til, håper egget fester seg og blir sittende i 9 mnd. Håper vi får høre hvordan det går med deg da

Eyeshock, syns du har vært kjempeflink og gått ned masse. Det må jo synes ganske godt de kiloene du har gått ned også? Stå på, neste sommer har du en perfekt kropp!!

Jeg har nå vært 1 uke i ketose og det er så deilig å være ordentlig i gang igjen. Begynner å komme i ganske god form nå også, for jeg har heldigvis fortsatt å trene gjennom sommeren selv om jeg har spist litt variert med karbohydrater.
Og det er så godt å trene om dagen!!
Føler jeg har veldig mye energi og kan holde på i evigheter.
Nå til helgen er det bursdagsfeiring igjen her i huset, og hele familien er invitert på begge sider.
Bursdagsbarnet ønsker seg 1 nydelig brownieskake og 1 mektig sjokoladekake (som jeg skal lage, men ikke smake). Jeg må klare å holde meg unna de kakene der!!
Skal prøve meg på å lage en lavkarbo-kake hadde jeg tenkt, kanskje oreokaka til Ferskenbeinet?
Så jeg er litt redd for at denne uka blir det litt stillstand på vekta, da jeg ofte reagerer med stillstand på kunstig søtning og sukrin. Vi får se hvordan det går.....

__________________
Eva40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: følger xtravaganzas intensivprogram fra og med 13.januar 2011 Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:49   #598
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Eva40, her.

Oi, så spennende, Flippy! Lykke til, håper egget fester seg og blir sittende i 9 mnd. Håper vi får høre hvordan det går med deg da

Fikk satt inn et perfekt egg i går, så skal holde dere oppdatert

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 11:28   #599
Sisteinnsats
Medlem
 
Sisteinnsats sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 249
Sisteinnsats er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Lykke til, Flippy!

Jeg har gått opp, jeg. Ligger nå 2 kg over minstenotering og er kjempegrinete..

Men jeg holder på fortsatt da, og har kommet skikkelig i gang med trening igjen. Jeg trener 2 eller 3 dager på rad og tar så en pausedag. Det blir endel ganger i uka det da. Jeg skal også begynne å legge inn på diett.no så jeg ser fordelingen av karbo/fett/proteiner og ligger helt riktig, og så håper jeg at jeg kommer ned til 73 igjen og videre nedover.

__________________


Sisteinnsats er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-04-14, 19:32   #600
emilie_lavkarbo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: vestfold
Innlegg: 15
emilie_lavkarbo er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

xdgvfdhb

emilie_lavkarbo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysediett Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 10:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 15:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 19:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no