Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Te-Tråden

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-05, 09:21   #1
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Te-Tråden

(til ære for vår kjære tekopp, Albertine)
tenkte det kunne være fint med en te-tråd

jeg har søkt og søkt og ikke funnet en, så da lager jeg en

hva er de forskjellige teene godt for?
hvilken te er best?
hva slags te drikker du?


akkurat nå sitter jeg her med en kopp rykende Rooibos te. men hva er den godt for da? ikke vet jeg men den smaker bra

av urtete så har jeg Brennesle og Gullris begge skal virke vanndrivende. gullris-teen min smaker ikke veldig godt, men derimot liker jeg brennesle-teen


og som snop fungerer vanilje-te fra twinings utmerket

Hvilken te er din favoritt?
og Lise? Hva heter detox teen din?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 09:45   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Tusen takk, Aline!

Jeg drikker London Fruit and Herb Company sin solbærte. Den er vanvittig god!

  Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 10:07   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg er ikke så glad i te, men skal jeg først drikke det blir det iallefall ikke fra dagligvaren!! De er jo helt smakløse.

Jeg drikker fruktteene fra London Fruit & Herb, den med jordbær og vanilje er utrolig god, samme med eple & kanel og blåbær.

Ellers er jeg litt mer glad i krydderteer, som de fra Yogi-te. Den med kanel er vanvittig god, den med sjokolade er også ganske god. Dufter som varm kakao med kanel.

Her kan du lese litt om Rooibos:

Rooibos

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 10:12   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Gullris (Solidago virguaurea)

Brukes som svettedrivende middel, ved gikt, revmatisme, nyregrus.

30g til 1/2 liter vann. 2 kopper te daglig.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 10:15   #5
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Brennesle (Urtica dioeca)

Inneholder bl.a. kalium, fosfor, svovel, kisel og jern. A- og C-vitaminer.

Bloddannende og blodrensende. Hemorroider, sterk menstruasjon, A-vitaminmangel, forstoppelse. Fremmer melkemengden hos ammende.

3 toppede ss til 1/2 liter kokende vann. Trekkes 10minutter. 2 kopper daglig.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 10:19   #6
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Detox Tea

Har en detox tea fra "Ancient Herbal Formula"

Den er god på smak og det står på pakken:

Teen balanserer de fem energiene i ayurvedisk medisin: jord, luft, vann, ild og ether?
Den inneholder en kombinasjon av urter og krydder som har blitt brukt i århundrer i både India og Kina til å rense kroppen innvendig ved å justere våre ild- og luft-energier. Brukes hver dag og er bra når man går på diett.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 10:22   #7
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Forever Young

Også fra Ancient Herbal Formula

Nydelig te!

Inneholder sitrongress, kardemomme og lakris som gir god smak samtidig som de fremmer fordøyelsen. Pluss en blanding urter kjent for å bevare en ungdommelig kropp og sjel.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-05-05, 10:23   #8
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Orange & Spice

fra the London Fruit & Herb company kan anbefales. Den er kjempegod!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 11-05-05, 22:02   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

hva du vet, Marianne hmm... tror ikke jeg trenger gullris teen enda svettedrivende? kanskje det fungerer istedetfor trening?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-05, 22:56   #10
Lynx Lynx
Medlem
 
Lynx Lynx sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: på et lite rom på 666 dm2, foran en dataskjerm.
Innlegg: 64
Lynx Lynx har en fantastisk aura rundt segLynx Lynx har en fantastisk aura rundt seg

Mmmmm te---

jeg er avhengig av te...

Kanelteen fra Yogi hjelp meg veldig i starten av lavakarbo-kuren. Den gav meg den varmen som et kveldsmåltid gir. Og det var greit å ha en kanne på komfyren til enhver tid, så hadde jeg noe å hente i kjøleskapet, nemlig melken som hørte til den.

Jeg tror at te kan hjelpe på mer måter enn de medisinske. De blir et rituale, som kan overta for andre ritualer. I stedet for å ta seg noe snop og mat om kvelden, drikker jeg og mannen te i store mengder. ( og tilsvarene mengder vann for å erstatte væsken man trekker ut med teen.)

Krydderte, av typen som heter krydderte og fås på svarteposer, er den teen jeg lærte å drikke te med. Den er kveldkosen,når den får stå lenge å holdes varm, får den en veldig tykk konsistens, som gjør at den føles veldig mettende.

Teer med virkning, her sverger jeg til teen som kalles basete. Den skal være blodrensende. Og når man har senebetennelse etc, gangsperre, så renser den opp i systemet. Den har løvetann, fennikkel og markjordbærblad som virkestoffer. Rik på kalsium. Kan virkelig anbefales. Den eneste teen jeg kan drikke uten melk eller søtstoff og like.

Ingefærte er bra når man er forkjølet, problemet er bare at for makseffekt, så må man ha i honning og sitron. Ikke godt på en sukkerfri diett.

Jeg har som erstatning for ingefærteen kommet frem til en med hvitløk, sitron og kanel. Den funker, men ikke ta den på tom mage. Det gir bare kvalme. Og ha klar en masse lommetørkler. Husk å la den trekke en halvtime, slik at hvitløken blir søt.

Videre var jeg ute og plukket en del mari-kåpe i dag. Den tilsetter jeg baseteen når jeg har pms. Markjordbær og mari-kåpe er ypperlig for å få opp blodgjennomstrømningen så man slipper mensen-krampene (nå er mine av en mild art, vet ikke hvor effektiv den er for andre.)

Jeg har også drukket en god del myntete, best litt søtet (også kunstig) og halvlunken. Den kan også søtes med eplejuice. da blir det nesten som afrikansk eplete...
Mynte har mange gode egenskaper, først kan man drikke mynteteen mot luft og magebesvær, så kan man bruke bladene i en pannekompress mot hodepine.

å... jeg kunne sikkert sagt mer om te... men nå må jeg virkelig få meg en kopp til...

gaupe

__________________


Jeg prøver igjen etter babyen.


"Jeg kan forestille meg viktigere ting folk kan gjøre enn å bekymre seg over formen på magen. "
Mary Steenburgen
Lynx Lynx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: alt som fungerer.. så lenge det er lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-05, 10:54   #11
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Pharma Green Original nr 65

Pharma Green har en grønn te som kommer i pulverform. Det er nesten en religiøs opplevelse å drikke den. Den har litt sånn syrlig smak og så får du en helt rar følelse i munnen etterpå. Digg. Dessverre har de den ikke så mange steder. City-Syd i Trondheim har den, og så vet jeg at en helsekost i Oslo har tatt den inn innimellom (men jeg husker ikke hvilken). Det står mere på www.onlinemedicin.dk

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 12-05-05, 11:09   #12
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

Pharma Green har en grønn te som kommer i pulverform. Det er nesten en religiøs opplevelse å drikke den. Den har litt sånn syrlig smak og så får du en helt rar følelse i munnen etterpå. Digg. Dessverre har de den ikke så mange steder. City-Syd i Trondheim har den, og så vet jeg at en helsekost i Oslo har tatt den inn innimellom (men jeg husker ikke hvilken). Det står mere på www.onlinemedicin.dk

Så spennende! Den skal jeg se etter neste gang jeg er i "helsekosten min"

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 12-05-05, 11:10   #13
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Lynx lynx - så inspirerende skrevet om te. Jeg har alt drukket to kopper i dag etter å ha lest det du skrev på morgenen. Takk!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 18:52   #14
Tingeling
Medlem
 
Tingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 40
Innlegg: 182
Tingeling er en juvelTingeling er en juvelTingeling er en juvel

mm. jeg har holdt meg helt unna te, jeg.. var usikker på om det enkli var karb i te ? London fruit and herb for eksempel - helt lov ???

Tingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 19:00   #15
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Tingeling

mm. jeg har holdt meg helt unna te, jeg.. var usikker på om det enkli var karb i te ? London fruit and herb for eksempel - helt lov ???

Om det er noe karber i slik te - så må det være ekstremt lite! Så drikk med god samvittighet, det ville jeg gjort

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 19:02   #16
Forlani
Juniormedlem
 
Forlani sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 24
Forlani er på en erverdig vei

Hvit te

Jeg drikker hvit te i tillegg til grønn te og rooibos.
Syntes at hvit te er best (white tea - celestial seasonings)

Forlani er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-05, 19:14   #17
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

baseteen virker også mot syre i kroppen...vi drikker og spiser for mye syre ifht base i hverdagen, og det hoper seg opp. Hjelper, og teen er god!

Ellers er nypete en god gammel kalssiker her i huset, samt at barna gjerne vil ha frukteer, så da blir det det også.

Jeg har svelget unna noen liter fennikel, anis og brenneslete ja...er god som amme te, men bedre enn den som heter ammete...synes jeg.
Melk er jeg selvforsynt med...hehe, neida tulla....

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 14:09   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

nå sitter jeg her med en kopp detox te fra ancient herbal formula
men hva skal den egentlig gjøre? har drukket en til to kopper om dagen i litt over en uke, men merker ikke noe utenom det vanlige

*venter i spenning på effekten*

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 14:35   #19
Matilde
Medlem
 
Matilde sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Åmot i Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 217
Matilde har en fantastisk aura rundt segMatilde har en fantastisk aura rundt seg

jeg må bare skryte av favoritt teen min. den heter Lord Nelson- Grüner Tee Vanille. det er te med vaniljesmak og jeg har suketter oppi og en god del fløte! nam nam!! tar det om kvelden (og morgenen) som en erstatning for noe godt! for det smaker bare nyyydelig!


forresten: kjøper den på Lidl til 10 kroner!!!!!!

__________________




og "kappløpet" med Thula og Studentberta:








Jeg vil heller angre på ting jeg gjør enn å angre på ting jeg aldri fikk gjort! (som å nyte livet som slank, hihi...*knis* )


MOM- maker of miracle
Matilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 14:40   #20
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

oi, den har jeg har prøvd den en gang men tror jeg lot den trekke for kort... hvor lenge lar du den trekke?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 15:39   #21
Matilde
Medlem
 
Matilde sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Åmot i Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 217
Matilde har en fantastisk aura rundt segMatilde har en fantastisk aura rundt seg

jeg har egen tetrekker jeg, samme måte som andre har kaffetrakter. så den bruker vel en fem minutter og da er det bare å drikke. men la den trekke i fire-fem minutter du, ha 3-4 suketter oppi og godt med fløte (hvis du liker det da). kos deg!!

__________________




og "kappløpet" med Thula og Studentberta:








Jeg vil heller angre på ting jeg gjør enn å angre på ting jeg aldri fikk gjort! (som å nyte livet som slank, hihi...*knis* )


MOM- maker of miracle
Matilde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 16:47   #22
tonekvam
Medlem
 
tonekvam sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bodø
Alder: 57
Innlegg: 103
tonekvam har en fantastisk aura rundt segtonekvam har en fantastisk aura rundt seg

Hei på dere....

jeg drikker kjerringrokkte, jeg... smaker dritt, men jeg tror den har gunstig virkning på nyrene og rensing av kroppen.

Fikk råd av en homeopat en gang om å bruke 10ss te til 1,5 liter vann. La det koke sammen i ca 15 min. Drikk på fastende hjerte om morgenen. Tro meg, det smaker virkelig vondt!

Jeg pleier å koke et par ganger i uken, så setter jeg den i kjøleskapet og drikker hver morgen. tror også den har en vanndrivende effekt.

Anbefales

__________________


tonekvam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, Atkins, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 18:30   #23
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Chai

Jeg elsker chai..... jeg vet ikke om den er spesielt sunn for kroppen.... bortsett fra at den har bidratt til at jeg har gått ned 10 kg i vekt Med det mener jeg at den har vært min store trøst i tider da jeg ikke har kunne kose meg med andre ting

Chai med steamet melk og kanel er min kaffe latte. Jeg tåler ikke vanlig melk, så jeg bruker Soya melk. På Starbucks og en del andre kaffe-kjeder i f.eks USA er det like vanlig som kaffe latte

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-06-05, 18:46   #24
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Jeg gikk rett til helsekosten og kjøpte base te i dag, med tanke på at jeg har mast sånn om syre-base balanse i det siste *fnis* Den var jo kjempegod! Smaker så... natur! Smaker grønt, men ikke som grønn te, om dere skjønner. En ren, naturlig smak som passer perfekt til meg (både psykisk og fysisk). Tusen takk for tipset!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-09-06, 16:44   #25
Marianne123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 47
Innlegg: 2
Marianne123 er på en erverdig vei

Sv: Te-Tråden ( TeTråden )

Så gøy med te-tråd. Jeg er en ivrig te-drikker.
Kjøper all min te på nettbutikken www.tetid.no. De har løsvekt te som er veldig god kvalitet. Mye bedre kvalitet enn tebutikken i byen og teposer fra supermarkedet. Anbefaler virkelig å prøve det ut.
De har masse sunne teer som Rooibos, grønn te, hvit te, gul te, urte te. Og noen mindre sunne som smaker fryktelig godt. Grønn te med sjokolade...

Marianne123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tja Svar med sitat
Svar

Emneord
te


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Stressmestringsråd tråden Summer Fysisk og mental helse 9 14-03-05 16:43
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no