Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Frukt

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-12-10, 20:41   #1
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Frukt

hvilken frukt kan jeg spise når jeg går på lav karbo ?

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 20:46   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: frukt

Kommer an på hvilket karboinntak du legger deg på det. Studer

http://matportalen.no/matvaretabellen

f.eks. og se på karboinnhold og husk at det er pr. 100 g spiselig del.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 20:54   #3
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: frukt

tusen takk. jeg hadde håpet der var noe frukt jeg kunne spise om kvelden da jeg blir knaskesyk he he he

hva spiser dere når dere har lyst på knask og snop?

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:00   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

tusen takk. jeg hadde håpet der var noe frukt jeg kunne spise om kvelden da jeg blir knaskesyk he he he

hva spiser dere når dere har lyst på knask og snop?

På lavkarbo forsvinner sukkersuget og jeg har veldig lite lyst på det faktisk, men om jeg unner meg noe så er det f.eks. en stripe mørk sjokolade og en kopp te. En kopp te med en sukett er ofte nok også egentlig.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 21:03   #5
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: frukt

takk skal du ha trillTrall

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 10:33   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: frukt

Bær er mye bedre enn frukt, f.eks bringebær som har minst andel karbo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 11:08   #7
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: frukt

Jeg har spist epler, men det skal jeg slutte med den dag idag. Er intolerant overfor de tror jeg. Jeg skal forsøke grønnsaksmos av brokkoli, blomkål og rosenkål og smør istedet. Eller grønnsakssuppe. Grapefrukt har minst karbohydrater. Bær er enda bedre. En og annen pære kommer jeg til å unne meg kanskje. Det er også mulig å lage dip og grønnsaksstenger. Jeg vet noen spiser cottage cheese med litt syltetøy uten sukker i eller med litt funsaft oppi. Da jeg ikke spiste frukt eller annet unntatt grønnsaker som karbohydratkilde fordi jeg spiste ketolyseaktig spiste jeg litt stekt kyllingfilet med olje om jeg var sulten om kvelden. Om man ikke spiser så strengt kan man også spise litt av lavkarbonøttene og yoghurt, eller hva med bare ost? Stekte grønnsaker med smør og salt har også en søtlig smak.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 11:58   #8
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: frukt

takk for svar. men det jeg syns er litt vanskeligt,er at snopet er så lett å ta,mens den maten vi bør spise den må tilberedes så egentlig håpet jeg på ett svar der jeg kunne åpne skapdøra og ta noe lettvindt og ikke måtte lage til

men foreløpig så har jeg jo handlet inn en kasse med clemtiner som må spises opp,så jeg tygger på de nå i ett par dager, og igårkveld tok jeg og skar opp ei pære,noen agurkbiter og og tok en skinkesalat+ tungepålegg og koste meg med det. så jeg får prøve meg litt frem.

ellers igår så spiste jeg:
kokt egg på ei lita skive til frokost
salat med skinke og kylling til lunche
litt baconcrisp innimellom
en slikkepinne(jeg vet det)huffameg
og det som jeg skrev oppenfor her

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 12:58   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.


ellers igår så spiste jeg:
kokt egg på ei lita skive til frokost
salat med skinke og kylling til lunche
litt baconcrisp innimellom
en slikkepinne(jeg vet det)huffameg
og det som jeg skrev oppenfor her

Det der var da veldig lite mat og veldig lite lavkarbo...
Du bør låne deg en bok om lavkarbo (Fedon Lindbreg, Bedre uten brød, Sofie Hexberg...) på biblioteket eller kjøpe deg en bok eller to.
Du kommer ingen vei med å gå rundt å tro at du spiser lavkarbo...
Det er viktig at man spiser riktig og får i seg det kroppen trenger

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 15:30   #10
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: frukt

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det der var da veldig lite mat og veldig lite lavkarbo...
Du bør låne deg en bok om lavkarbo (Fedon Lindbreg, Bedre uten brød, Sofie Hexberg...) på biblioteket eller kjøpe deg en bok eller to.
Du kommer ingen vei med å gå rundt å tro at du spiser lavkarbo...
Det er viktig at man spiser riktig og får i seg det kroppen trenger

takk for tilbakemeld.
jeg trodde at d var meningen å leve på så lite karbo som mulig når jeg skulle slanke meg

jeg har skrevet ut den boka som er lagt ut her med div oppskrifter i, jeg skal prøve meg på den

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 15:32   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

jeg trodde at d var meningen å leve på så lite karbo som mulig når jeg skulle slanke meg

nja, man skal helst ha de riktige karbohydratene. Og ikke minst en riktig fordeling av andre næringsstoffer. Her finner du masse info:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 15:37   #12
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

takk for tilbakemeld.
jeg trodde at d var meningen å leve på så lite karbo som mulig når jeg skulle slanke meg

jeg har skrevet ut den boka som er lagt ut her med div oppskrifter i, jeg skal prøve meg på den

Ikke bare å holde seg så lavt i karber som mulig, men også sammensetningen
Skiva du hadde til frokost feks, var det vanlig brød eller lavkarbo?
I salaten din var det svært lite fett, slikkepinne og clementiner er heller ikke lavkarbo

Det du kan gjøre til du får lest deg mer opp er å begynne å lese innholdsfortegnelsen bak på matvarer, gjøre deg kjent med karbo"fellene", kikke etter andre alternativer, sette opp en meny osv.
Så begynne å kutte ned på karbohydratene, bak deg et lavkarbobrød/spis annen lavkarbofrokost. Så tar du det derfra.
Jo mer du leser deg opp jo enklere vil det bli!
Lykke til

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 21:06   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

takk for tilbakemeld.
jeg trodde at d var meningen å leve på så lite karbo som mulig når jeg skulle slanke meg

jeg har skrevet ut den boka som er lagt ut her med div oppskrifter i, jeg skal prøve meg på den

Du misforstår vel ikke karbo med kcalorier her? Jeg vet at det er vanskelig å tenke nytt - men det er ikke slanking på kcalorimåten som er cluet her - mest sannsynlig kan du spise MYE mat og gå ned i vekt bare du spiser lite karbo.

Brød er ikke særlig lavkarbo - hvis du da ikke spiser lavkarbobrød. Fram til du enten baker det selv eller kjøper mix (se svar i en annen tråd du startet) så hold deg unna brød

Spis feks røkelaks og eggerøre til frokost, eller kokt/stekt egg og bacon, eller en god omelett med ost i. Samme kan du spise til lunsj. Skal du spise salat, må den inneholde fett - dvs du kan gjerne spise litt salat med kylling, men lag den gjerne en olje- eller majonesdressing til. Middag bør bestå av kjøtt/fisk/kylling med litt kokte grønnsaker (blomkål, broccoli, asparges, sopp) og feks litt fløte eller creme fraiche i stekesjyen.

Hvis du er veldig fysen nå på kvelden, pisk deg kremfløte med søtningstoff i! Jeg bruker bare flytende natreen. Ha i litt bringebær eller jordbær hvis du vil. Noen biter mørk sjokolade kan du også spise - gjerne sammen med en liten neve nøtter (nb noen har mer karbo i seg enn andre - men nå i starten synes jeg det er viktigst at du får trent på lavkarbo).

Hvis du synes dette er veldig vanskelig i starten - kan jeg anbefale å bestille ferdigprodukter fra www.spisdegslank.no. Dette er en lavkarbo OG lavkcal diett hvor all maten kommer frossent levert. Bestill for to uker - mens du leser deg opp på enten boka spisdegslank eller andre retninger som feks ketolyse. Da får du kroppen i gang, du lærer deg måltider du kan spise, og du får kunnskap gjennom bøkene til å lage maten selv.

Ikke ta lett på dette - det tar MYE tid og energi for å lære seg dette slik at det føles naturlig og komfortabelt, men det er såååååå verdt det - spesielt for deg som har chrons!!

Les denne brosjyren - den inneholder det viktigste du trenger å vite. Skriv den ut og heng den på kjøla!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:14   #14
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Frukt

tusen hjertlig takk for ett utfyllende og greit svar.
idag har jeg spist.
frokost: yougort+ kokt egg
lunch: salat m skinke og ostebiter i olje
mellom måltid: yougurt
middag: brokkoli,blomkål, bacon og hamburger
kveldsmat: ommelett med bacon

er jeg på rett vei nå?


Sist redigert av inger synnøve : 29-12-10 kl 23:54.
inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:20   #15
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Frukt

yoghurt har vel en del karber og sukker i, eller?

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 23:54   #16
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

yoghurt har vel en del karber og sukker i, eller?

jeg har kjøpt en som er lav karbo. den heter alpro soja og har 9.3g karbo pr 100g.

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:00   #17
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Blir du mett og fornøyd på den maten da?

Dette hadde vært lite mat og lite fett for meg ..

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 00:01   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

jeg har kjøpt en som er lav karbo. den heter alpro soja og har 9.3g karbo pr 100g.

Soyaprodukter er ikke bra (pga likheten med østrogen) og alt over 5 karber pr 100 er ikke lavkarbo!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:07   #19
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Soyaprodukter er ikke bra (pga likheten med østrogen) og alt over 5 karber pr 100 er ikke lavkarbo!

okei.så lav karbo da skal det være under 5 karbo pr 100? tusen takk skal du ha

nå har jeg startet en ny dag:
frokost:eggeommelett med creme fresch+fløte+baconost. dette var en oppskrift jeg fant her inne i kokebokaså jeg rekner med at det blir noe slikt til lunch og da bare og med skinke eller kylling.

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:08   #20
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Frukt

Det høres bedre ut Mmm

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 09:34   #21
inger synnøve
Seniormedlem
 
inger synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: egersund
Innlegg: 479
inger synnøve er på en erverdig vei

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Det høres bedre ut Mmm

he he he det var godt.nå er jeg på rett vei da

inger synnøve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 13:58   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

okei.så lav karbo da skal det være under 5 karbo pr 100? tusen takk skal du ha

nå har jeg startet en ny dag:
frokost:eggeommelett med creme fresch+fløte+baconost. dette var en oppskrift jeg fant her inne i kokebokaså jeg rekner med at det blir noe slikt til lunch og da bare og med skinke eller kylling.

Mye å sette seg inni til å begynne med, men det blir lettere etter hvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 14:42   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Frukt

Opprinnelig lagt inn av inger synnøve, her.

jeg har kjøpt en som er lav karbo. den heter alpro soja og har 9.3g karbo pr 100g.

Men du spiser det jo flere ganger om dagen, nå aner jeg ikke hvordan den yoghurten er, men om den kommer i beger på 125 ml og du spiser to slike om dagen blir det jo ca. 24 g / kh bare det... Vanlig naturell yoghurt fra Tine eller den tyrkiske yoghurten inneholder mindre karber og ikke soya.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk! Iset Lavkarbo generelt 94 18-09-10 00:36
Frukt andreasoe Ketolysekuren 8 23-02-10 10:04
Frukt anette76 Fase II 0 18-01-10 09:29
Frukt! Gunilla Ketolysekuren 8 23-01-08 21:55
Frukt Dimmine Induksjonen 2 17-04-07 23:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no