Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-09, 09:31   #1
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Vi vurderer å reise 3 uker til Kreta i mai/juni. Jeg har pappaperm og da er det kos å kunne reise bort litt sammen med familien.
Vi vurderer et hotell som heter Lito Beach på Gerani, Kreta. Det ser ut som et helt OK hotell (vi har ikke de store kravene, så lenge det er rimelig rent og trivelig så trenger vi ikke luksus).
Men vi leser så mye forskjellig om stranden, at det ikke er barnevennlig der (brådypt, steinete, mye bølger) mens andre plasser skryter av den fine stranden...
Så jeg lurer på om det er noen som har vært der og kan gi oss litt "inside information".
Også fint om noen vet hvordan prisnivået er for mat & drikke der..

Vi har et budsjett på ca 15-17k fra Oslo for fly og hotell.
Har vært på Gran C og Mallorca så litt lyst å prøve noe nytt, og Kreta frister, men ikke om vi ikke kan ha barna på stranda.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:07   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Googlet og fant dette: http://www.feriepenger.com/sak/226/1...ene/Page1.html

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:12   #3
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Kreta er kjempeflott
Har blandt annet vært et sted mellom Platanias og Chania (Chrisi Akti, kan absolutt anbefalle Hotel Forum der, stille og rolig sted), og kan ikke huske at det var dårlige strender der.. Ser ut som Gerani ligger på andre siden av Platanias, men det er jo ikke de store avstandene..

ja. Kanskje ikke mye til hjelp

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:16   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Enig med Aereola Har vært to plasser mellom Platanias og Chania, og syns det er ålreit der. Kreta er vel ikke lenger blandt de billigste feriemålene når det gjelder priser på mat o.l, men det er ekstremt barnevennlig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 13:43   #5
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Det er en stor ulempe med Kreta - man blir lett så fascinert av øya at man tilbake gang etter gang.

Og for å ha sagt det med en gang: Det å disponere en bil på Kreta syns jeg er helt nødvendig.

På nordkysten av Vest-Kreta (Chania-området) er strendene utsatt når det blåser en del, faktisk kan det - en sjelden gang - være såpass store bølger at det er risikabelt å bade selv om man er en habil svømmer. Uansett finnes det unntak: Hvis dere bor i nærheten av Chania by er det en kort kjøretur til Stavros-stranden ytterst på Akrotiri-halvøya. Denne stranden er "pakket inn" av en odde, som gjør forholdene rolige selv om det blåser kuling fra nordvest. Svært barnevennlig. Ellers består hele området vest for Akrotiri-halvøya stort sett av fine sandstrender - med noen stenete partier innimellom.

Når dere er på Vest-Kreta og når dere først har leid en bil så bruk en times tid på å kjøre til Elafonisi-stranden helt nede på det sydvestlige hjørnet av Kreta. Jeg "samler" på strender, og har vært på de fleste berømte strendene rundt omkring i verden. Jeg har ikke funnet noen som matcher Elafonisi. Barnevennlig? Ja - naturligvis.

Kjøp boken "35 fotturer på Kreta" av den norske forfatteren Julia Schreiner Benito. Ta en tur i året til boken er brukt opp. Da kan jeg nesten garantere deg en god årlig opplevelse de neste 35 årene.



-


Sist redigert av Kula : 05-02-09 kl 16:31.
Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 21:28   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Sitat:

Det er en stor ulempe med Kreta - man blir lett så fascinert av øya at man må tilbake gang etter gang.

Ja Fine Kreta.
(når jeg blir litt sprekere vil jeg på vandretur der. Det må være en spesiell opplevelse!)

Ja, er man først rundt Chania eller rundt der, MÅ man til Elafonisi. Det er en lang og svingete kjøretur, men makan til langgrunt strand. Det er hit kreterne drar i flere timer for å bade.
Søk på det på google-maps, man kan se der hvor langgrunt det er.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:36   #7
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Familien har hatt "hytte" på Kreta i 6-7 år.. På vest kysten ca 1 time kjøring fra Rethymnon.. 15 min fra Georgioupoli..

Noen plasser på vestkysten er utsatt for masse vind og kan også være brå dype.. Men her finnes også strander med flerehundre meter gange før man kommer opp i 1m dyp.. Det er variert, men spørr i resepsjonen så garanterer eg at de har flere barnevennlige strander i nærheten.. (eller klor badebasseng i bakhagen til hotellet:P )

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:51   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Opprinnelig lagt inn av vossajinto, her.

Familien har hatt "hytte" på Kreta i 6-7 år.. På vest kysten ca 1 time kjøring fra Rethymnon.. 15 min fra Georgioupoli..


Georgioupoli er et flott sted! (Men jeg skjønner ikke helt hvordan du får det stedet til å ligge på vestkysten?)


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:31   #9
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Georgioupoli er et flott sted! (Men jeg skjønner ikke helt hvordan du får det stedet til å ligge på vestkysten?)

ops.. LOL..

hehe.. vestkysten har vist sneket seg inn litt tidligere i posten enn det skulle.. stryk 'vest'.. ..kysten stemmer.. ehm.. litt i allefall.. (gamle fjelllandsby'en Argeoroupoli)..

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 08:04   #10
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Takk for tips. Kjenner jeg oss rett blir vi neppe å leie bil. Blir for mye styr - vi trenger tross alt to bilstoler, og det orker vi ikke drasse med oss fra Norge. Blir fort dyrt å leie bil også, så det gjør et litt for kraftig innhugg i lommepengekontoen.
Dessuten er problemet at begge prinsene trenger en ganske lang middagslur, og da er det greit å være sånn passe nært hotellet sånn at de kan sove der.
Kjenner jeg er halvskeptisk til å reise til en plass som er såpass utenfor allfarvei som Gerani virker å være, men kan jo være en moro opplevelse det også. Slipper iallefall at fruen skal shoppe så mye...

Hva spiser man der som er lavkarbo?

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 08:55   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Kjenner jeg er halvskeptisk til å reise til en plass som er såpass utenfor allfarvei som Gerani virker å være, men kan jo være en moro opplevelse det også. Slipper iallefall at fruen skal shoppe så mye...

Syns det hørtes ut som det var rimelig nær Chania jeg? Og Platanias. begge de er større steder, Chania er en by. Veldig ålreit by også faktisk Platanias er VELDIG turistifisert! Liker man typisk charter-plasser er den nok ok, men jeg er ikke så begeistret for det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:09   #12
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Ja, er 13km fra Chania, så nesten gangavstand, evt så går det vel buss eller noe sånt? Platanias ligger "rett borti gata".
Vel, vi reiser jo på chartertur, så må vel nesten regne med at det blir litt turistifisert der vi skal...

Regner med at vi sikker blir å bestille dit, så får vi bare leve med valget...hehe.

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:14   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Ja, er 13km fra Chania, så nesten gangavstand, evt så går det vel buss eller noe sånt? Platanias ligger "rett borti gata".
Vel, vi reiser jo på chartertur, så må vel nesten regne med at det blir litt turistifisert der vi skal...

Regner med at vi sikker blir å bestille dit, så får vi bare leve med valget...hehe.

Som jeg nevnte over så tror jeg det er et veldig greit sted å reise med barn.
Det går busser langs "hovedveien" der ja, veldig greit, bare å stille seg opp på nærmeste busstopp. Tror de gikk hver 10 minutt fordi der vi bodde, men det var litt nærmere Chania enn paltanias. Men vil tippe hvertfall hver halvtime.
Forøvrig er veien langs kysten der ganske traffikert, så dere bør passe på å ikke komme på et hotell for nær den. Veldig skummelt, og få fortgjengeroverganger... Så et barn som ble påkjørt der, men det gikk bra da

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:28   #14
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Prøvde et kjapt google-søk, og fikk opp bussruter som går rimelig ofte til og fra Chania, så da er vi vel berget.

Greit å reise til et land hvor de har euro...lettere å regne. Euroen er falt ned til 8,74 nå, så begynner å hjelpe på.

Vel, da blir det vel bestilling, så satser vi på at vi blir fornøyde!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:51   #15
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Hva spiser man der som er lavkarbo?

Ikke noe problem å spise lavkarbo med det kretiske kjøkkenet. Jeg tror at olivenproduksjon fremdeles er av større økonomisk betydning for Kreta enn turisme. Den lokale olivenoljen brukes til "alt". De bruker mye lam, oster og friske grønnsaker i matlagingen.

I området i og rundt Platanias finnes det mange gode restauranter. Platanias er preget av turisme - for å si det mildt - men du skal være uheldig for å bli servert dårlig mat. En soleklar anbefaling er restauranten Kosmos nesten øverst i åsen over Platanias. Bestill bord på forhånd - og smak på lokal vin fra Kissamos.

God tur!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:58   #16
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Vi var i platanias i 2006 og da var poden 4 år. Det er brå dypt på stranden der vi bodde, men ikke værre enn at vi kunne sitte i vannet helt inne på grunna med ham. Men barn vil gjerne bade i basseng. Problemet på stranda er ofte at det er så stor bølger at man ikke får lov å bade der. Derfor vil det nok være greit med et hotel ved stranden med basseng Et populært hotel som vi også likte var Blue Star caldera bay...http://www.startour.no/feriereiser/h...on=sommer-2009
Vi skal tilbake til Platanias i august vi. Veldig mange av restaurantene har egne lekerom / lekeplasser for barna.
Hvor gamle er barna da?


Sist redigert av Pipp : 06-02-09 kl 10:03.
Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 10:06   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Og pass på å få tatt en tur på matmarkedet midt i Chania by, iog kjøp med noen gode olivenoljer og oster hjem!
(dessuten er det sikkert morro for barna å se de svære korgene med levende snegler de har i butikkene der har ikke helt kommet over det synet! )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:45   #18
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Opprinnelig lagt inn av Pipp, her.

Vi var i platanias i 2006 og da var poden 4 år. Det er brå dypt på stranden der vi bodde, men ikke værre enn at vi kunne sitte i vannet helt inne på grunna med ham. Men barn vil gjerne bade i basseng. Problemet på stranda er ofte at det er så stor bølger at man ikke får lov å bade der. Derfor vil det nok være greit med et hotel ved stranden med basseng Et populært hotel som vi også likte var Blue Star caldera bay...http://www.startour.no/feriereiser/h...on=sommer-2009
Vi skal tilbake til Platanias i august vi. Veldig mange av restaurantene har egne lekerom / lekeplasser for barna.
Hvor gamle er barna da?

Barna vil da være 2 1/2 og 1/2 år...
Størstemann vil nok svært gjerne leke i sanda...Selv foretrekker jeg å ligge på en solseng en plass hvor det ikke er sand og vann, da bading IKKE er min greie. Men med 2 små gutter må jeg vel bare venne meg til det.

Vi regner med å bestille på Lito beach, eneste som er igjen som er nært stranda og som er innenfor vårt budsjett. Vi må tross alt betale nærmere 5k for fly til Oslo...går ikke fornuftig prisede turer fra Tromsø, og nesten ingen 3-ukers...fikk pris på 3-ukers til Kreta her fra Tromsø...40k!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:35   #19
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Håper dere får en flott tur

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 18:37   #20
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Kreta (Gerani) i mai/juni - noen som har vært?

Der var turen bestilt. Reiser ned 14.mai og kommer hjem 5.juni...
Kom på under 20k totalt med fly tur-retur Tromsø - Oslo også.
Det er jo ikke så ille...så får vi satse på at vi blir fornøyde og at været er bra, maten god (og lavkarbo!!!) og at vi finner en fin bit sandstrand til prinsene!

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som har vært på Meny i/på helgerudgården i Sandvika? lille_flode Ketolysekuren 5 10-11-07 19:25
Noen her som har vært hos Siri Aabel? winterblue Generell diskusjon 2 20-07-06 15:33
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15
Kreta-døgn av Tove Nilsen Anne Andre bøker 1 02-07-04 11:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no