Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Søk kun i oppskrifter?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-10, 00:17   #1
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Søk kun i oppskrifter?

Er det mulig å begrense søkene sine til søk kun i oppskriftene? Hvis jeg trenger oppskrift på f.eks peppersaus og søker så får jeg jo opp alle innleggene med ordet peppersaus i og det er jo så upraktisk.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 00:31   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Søk kun i oppskrifter?

Jepp. Gå på søk, så videre på utvidet søk. Da får du opp en ny side. Der kan du merke av det området du vil søke i, trykk én gang på "oppskrifter" (der det står søk i fora), og så skriver du inn det du vil søke etter og trykker søk nå nederst. Da får du kun opp søket ditt i oppskriftsbasen. Jeg gjør dette hele tiden.

En annen ting som er lurt, er når du feks. skal søke etter noe med kylling men ikke husker om det er filet eller lår eller kjøttdeig eller feks en oppskrift som heter noe med kylling. Da kan du feks. skrive *kylling* i søket (med * på hver side av ordet slik jeg har skrevet det), for da søker den etter alle oppskrifter med kylling i, ikke bare akkurat presist det du søkte etter. Jeg bruker den ofte, siden jeg har gullfiskhukommelse og feks. ikke husker om en rett heter kyllinggryte eller kyllingform osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 16:03   #3
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Søk kun i oppskrifter?

Tusen takk for hjelpen og gode råd, Iset.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 16:57   #4
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Søk kun i oppskrifter?

Man kan også gå inn på oppskrifter, så står det "søk i dette forumet" oppe til høyre

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oppskrifter Stilken Ketolysekuren 1 06-10-08 14:20
Oppskrifter vilya Dr Lindbergs 1 27-09-08 16:29
Oppskrifter? Linnmk Ketolysekuren 2 15-11-07 23:26
Oppskrifter solsikke Ketolysekuren 4 17-10-07 21:16
Oppskrifter kristweh Ketolysekuren 1 03-09-07 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no