Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Trene?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-01-09, 22:21   #1
Aphrodithe
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 147
Aphrodithe er ny på veien

Trene?

Hvordan er det med trening egentlig, eller å bevege seg? Jeg går stort sett en liten time hver dag, til og fra jobb hvis været er bra.
Holder dette? jeg har ikke mulighet til å dra i treningsstudio, men tenker siden man spiser mye fett, så er det kanskje lurt å bevege seg litt mer? Eller holder det med den daglige turen?

Hva gjør dere?

Aphrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 19:04   #2
ripperoo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5
ripperoo er på en erverdig vei

Sv: Trene?

hei, det kommer helt ann på energi inntaket på hvor mye hver enkelt bør aktivisere seg. men det er helt klart at en times gåtur me relativt rask gange er veldig go mosjonering Ting er oxo avhenigig av hvilken jobb du har, om det er en stillesittende kontor jobb eller om det er arbeid som krever mye kroppslig aktivitet.

eg sjøl har bynt me å starte dagen me noen sit-ups og push-ups før jobb. og etter jobb forsøke å få til en gå/joggetur + enkelte ganger drar eg på studio for å trene litt mer intensivt.

Men hvis man ikje har tid til det er det greit å ta trappene i stede for heisen av å til eller gå på butikken hvis den er nærme. (alle di små tingene hjelper i en ellers hektisk hverdag) lykke til

__________________
ripperoo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: No pain, no gain Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 22:02   #3
Fetpåmidten
Medlem
 
Fetpåmidten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 195
Fetpåmidten er ny på veien

Sv: Trene?

Opprinnelig lagt inn av Aphrodithe, her.

Hvordan er det med trening egentlig, eller å bevege seg? Jeg går stort sett en liten time hver dag, til og fra jobb hvis været er bra.
Holder dette? jeg har ikke mulighet til å dra i treningsstudio, men tenker siden man spiser mye fett, så er det kanskje lurt å bevege seg litt mer? Eller holder det med den daglige turen?

Hva gjør dere?

Les tråden "Blir man tynn av å trene" av Chunky101

Fetpåmidten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/høyfett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Kan man trene opp kneet? mofe Trening 14 03-06-07 15:08
Å trene susanna Ketolysekuren 11 21-06-06 18:09
Skal jeg trene? Huldr Induksjonen 18 06-12-04 19:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no