Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

DN 12/12-2011: Lavkarbo er bare for joggere

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-12-11, 21:37   #1
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

DN 12/12-2011: Lavkarbo er bare for joggere


Lavkarbo er bare for joggere

Hard og langvarig utholdenhetstrening er umulig på lavkarbo, sier ernæringsprofessor Birger Svihus
Karbohydrater er svært viktig hvis du trener med høy intensitet. Du bør fylle på med karbohydrater både før og underveis hvis du for eksempel skal løpe eller gå en skitur på 1-2 timer i høyt tempo, understreker ernæringseksperten ved Universitetet for miljø- og biovitenskap i Ås.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:50   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: DN 12/12-2011: Lavkarbo er bare for joggere

Fagmiljøet har begynt å oppfatte lavkarbo som en trussel tror jeg. Nå er det vi som ler

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-12-11, 10:57   #3
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: DN 12/12-2011: Lavkarbo er bare for joggere

Kjære ernæringsprofessor Birger Svihus, som har kommet med uttalelser om lavkarbo i dagens dn.no. Du påstår at hard og langvarig utholdenhetstrening er umulig på lavkarbo.

IN YOUR FACE!


(se bokomtale her)

Som nevnt tidligere har jeg også en kjæreste som har vært på landslaget i 400 m (som lever på lavkarbo). Jo, også gikk vi fra Oslo til Jotunheimen med repektive 20 og 30 kg på ryggen i sommer, på lavkarbo.

Hilsen Ingrid

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo Bergen høst 2011 Angemi Ketolysekuren 30 05-09-12 05:37
DN 10/12-2011: Knusende dom over lavkarbo arnakristin Artikler 58 30-12-11 17:01
DN 30/6-2011; Disse bør holde seg unna lavkarbo arnakristin Artikler 3 01-07-11 08:37
Lavkarbo når man bare vil ned noen kg? Rødtoppen Lavkarbo generelt 18 10-02-10 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no