Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-12, 13:26   #551
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

Hallais!

Jeg har gått ned 2,6 kg siden tirsdag, love it!!

Kjempe bra jobba!!!

Jeg må finne nye batterier til vekta mi, det er sånne dumme runde (kaller de alltid for klokke batterier) så jeg får aldri kjøpt de.

Har unnet meg litt flere atkins barer fra iherb, gleder meg til de kommer i posten

  Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 09:38   #552
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

God morgen jenter, dagen idag startet med at jeg er nede på 79.1, ny rekord for meg Laveste vekta jeg registrerte før jul var 79.8. Nå er jeg ned nesten 12 kg og det er jeg kjempe stolt av!

Tok på meg en t-skjorte i dag som jeg liker veldig godt men la merke til at den liksom "henger og slenger" spesielt i ryggen og over magen. Har jeg virkelig krypet så mye??

På cm målene er det ingen endring men det er ikke rart så lite som jeg har trent i det siste. Jeg er bare glad for at jeg ikke har lagt på meg i cm

Hvordan går det med dere damer?
Jeg har endelig fått min søster til å få øyne opp for dette, hun ville gjerne ha stevia og skal unngå hvitt mehl og sukker i en periode. Hun har mye problemer med magen. Så jeg krysser fingrene for at hun finner ut av at det er bra for henne. Hun tåler heller ikke melkeprodukter, men jeg tror at når hun får "renset opp systemet" så kanskje hun vil tåle melk igjen også!

  Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 12:32   #553
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Ned totalt 9,1 kg siden oktober Er ganske fornøyd!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 09:46   #554
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.

Ned totalt 9,1 kg siden oktober Er ganske fornøyd!

Godt jobbet!!

Jeg trente for første gang etter en laang pause i desember. Herlighet så deilig, men akk så slitsomt!

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 09:30   #555
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

nå damer, hvordan går det med dere?

Jeg står vekta stille, men jeg er ikke overrasket over det. jeg har nesten ikke fått muligheten til å trene i det siste. Skjer så utrolig mye både på jobb og privat. Vi pusser opp hjemme og dermed går de fleste kveldene til å male eller legge gulv. helt ok altså

Håper å høre hvordan det går med dere

  Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 10:19   #556
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Her har det begynt å slippe litt igjen så nå er jeg på 80,4

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:53   #557
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

nå damer, hvordan går det med dere?

Jeg står vekta stille, men jeg er ikke overrasket over det. jeg har nesten ikke fått muligheten til å trene i det siste. Skjer så utrolig mye både på jobb og privat. Vi pusser opp hjemme og dermed går de fleste kveldene til å male eller legge gulv. helt ok altså

Håper å høre hvordan det går med dere

Oppussing er også litt trim. Ihvertfall aktivitet, så helt galt er det jo ikke! . Stå på videre. Du får betalt!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 11:56   #558
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg tok av 1 kilo siste uke, men har fremdeles 800gram til førjulvekt som står på tickeren her. Har nektet meg selv å oppdatere den til tyngre vekt.....

Er overrasket over at kroppen slapp 1 kilo denne uken da jeg var på 2-døgns cruise med Color Line i helgen. Mye god mat. Enda mer godt drikke osv osv.... MEN jeg la inn en treningsøkt på båten på lørdagen. Da må jeg innrømme at jeg følte meg skikkelig flink! Pakket treningstøy og brukte det! Ikke dårlig! .

Jeg trener mye og ser at kroppen min forandrer seg mye mer enn det vekta skulle tilsi. Jeg erstatter vel kroppsmasse med muskler. Antakelig.

En stor del av meg er fornøyd med kroppen min slik den er nå. Jeg er sterk, slank og passer inn i str 38. Alikevell har jeg et indre ønske om å få ned sifrene på vekta enda litt mer... får bare se om det er mulig.

Jeg spiser min mat og trimmer min trim og forsøker å fokusere på det viktigste.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 08:55   #559
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg tok av 1 kilo siste uke, men har fremdeles 800gram til førjulvekt som står på tickeren her. Har nektet meg selv å oppdatere den til tyngre vekt.....

Er overrasket over at kroppen slapp 1 kilo denne uken da jeg var på 2-døgns cruise med Color Line i helgen. Mye god mat. Enda mer godt drikke osv osv.... MEN jeg la inn en treningsøkt på båten på lørdagen. Da må jeg innrømme at jeg følte meg skikkelig flink! Pakket treningstøy og brukte det! Ikke dårlig! .

Jeg trener mye og ser at kroppen min forandrer seg mye mer enn det vekta skulle tilsi. Jeg erstatter vel kroppsmasse med muskler. Antakelig.

En stor del av meg er fornøyd med kroppen min slik den er nå. Jeg er sterk, slank og passer inn i str 38. Alikevell har jeg et indre ønske om å få ned sifrene på vekta enda litt mer... får bare se om det er mulig.

Jeg spiser min mat og trimmer min trim og forsøker å fokusere på det viktigste.

Så flink du har vært Lindemor!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Jeg ser sliter med å se at vekta har gått ned på kroppen. Jeg vet jo at mye har skjedd siden jeg får plass i mye mindre klær. Men når jeg står og ser på meg selv i speilet så ser jeg det ikke.

Merker også stor forskjell på når jeg trener jevnt, og når jeg ikke trener jevnt. Kroppen blir strammere når jeg trener jevnlig.

God Søndag til dere!

  Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 11:34   #560
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Ja da har jeg nådd 79.7 kg... har hatt god nedgang siste uka men nå stoppa det, igjen, er nok pga tanta Men jeg er hvertfall under 80, som var mitt første delmål

2.delmål er å nå 73 kg til påsken. Spent på om jeg klarer det

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninner på besøk Henriksen Spørsmål og svar 5 03-09-10 20:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no