Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor reiser du på ferie?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-07-12, 23:44   #1
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Hvor reiser du på ferie?

I år har jeg bevilget meg min første ferietur, siden ... 1990-tallet en gang

Reiser til Nederland og gleder meg noe voldsomt, selv om min "besettelse" av vekt og riktig kosthold sikkert blir en utfordring. Skulle ønske man kunne drasse med seg badevekten... i det minste

Hvor skal du, eller hvor har du vært?

__________________


Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 02:43   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Jeg skal ikke ha ferie i sommer (jobber ikke, så da blir det jo ikke mye ferie)...

Men, seiltur langs kysten i Kroatia er noe av det absolutt herligste jeg har vært med på. Pleide å feriere der når jeg var liten, mens landet ennå var Jugoslavia, og har trivdes der igjen.

Og så liker jeg Hardangerfjorden... Vet ikke hvorfor jeg er så opphengt i akkuratt den fjorden, men, det er vel gode minner som drar meg den veien.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 14:22   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Det er nok fjell og vann som røper høyest her. Har hatt 10 dager i femundsmarka de siste to ukene, er på vei hjem fra en ukes tur med telt og kano og to av ungene.

Før det hadde jeg en uke i telt i Idre i sverige med to av ungene og med kano. Gubben kommer som regel etter i helgene med minstejenta og hundene, for han må jobbe.

Vurderer ny kanotur til helga, for unga er skuffa for at vi må hjem allerede nå, etter en uke på tur.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 15:30   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Det blir ingen tur på meg i sommer. Jeg har hatt ferie to uker nå uten å gjøre noe annet enn å være med venner og familie og handle litt. Hadde besøk av et søskenbarn og hennes to barn i to dager forrige uke.

Skal en tur til Mormor som bor nesten fire timers kjøretur unna. Reiser i dag og tror jeg kommer tilbake på onsdag. Det er ikke allverdens å finne på der lenger... Jeg tilbrakte nesten hele sommeren der før, men vennene jeg hadde har flyttet. Har et søskenbarn (samme som nevnt over) som fortsatt bor i de traktene da, men that's it.

På torsdag kommer en ekskollega som skal være i disse traktene i helga for å være med på Fjellparkfestivalen i Flekkefjord. Jeg skal hente ham på Sola og så skal han sove hos meg første natta. Så blir det Fjellparken med kolleger. En kollega er nemlig nærmeste nabo, og det er helt genialt å være der. Det ene året måtte jeg betale inngangspenger til festivalen for å gå på vorspiel . Jeg gadd ikke å protestere fordi jeg skulle jo på festivalen. Neste år tok de til vettet og flyttet gjerdet sitt noen meter slik at man kunne gå til kollegaen min uten å gå innom festivalområdet. Det er flott å ha en skikkelig do selv om man er på festival. Det er jo bare 100m ekstra å gå.

Senere i sommer skal jeg en svipptur til Danmark. Til høsten skal jeg til Budapest med kolleger for å besøke en ekskollega, og så tror jeg at moren min og jeg skal ta oss en tannlege-og-spa-helg i Riga.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 17:07   #5
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Denne sommeren skal vi bare en tur til svigers. En 6 ukerts tur til Tanzania med skolen i mars/april tømte lommeboken ganske godt. De pengene jeg klarer å spare på å jobbe store deler av sommeren forsvinner i enda en obligatorisk skoletur til høsten (denne gang til Istanbul). Hadde jeg kunne reise der jeg ville nå, måtte det blitt til farfar sitt hus i Spania. Drømmer om strandliv og bading i basseng, heller enn fest- og kulturelle turer for tiden

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:20   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Denne sommeren skal vi bare en tur til svigers.

Stikk innom meg en tur da vel! Hvis jeg er hjemme da.

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

En 6 ukerts tur til Tanzania med skolen i mars/april tømte lommeboken ganske godt. De pengene jeg klarer å spare på å jobbe store deler av sommeren forsvinner i enda en obligatorisk skoletur til høsten (denne gang til Istanbul).

Det var da veldig med skoleturer. Så gøye turer også! Vi var ikke på en eneste skoletur da jeg studerte...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:57   #7
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

I sommer skal vi 4, broren min, damen hans, tantegutten og mine foreldre reise sammen til Ullared.Dette er min mors ønske for 60 års dags feiringen. Vi overnatter 1 natt på hotell i Gævle -skrives med a med tøddler over , men skjønner ikke hvordan man får til det på data...kremt..Blir i Ullared på campingen 1 uke. Så tar vi 2 netter i Oslo før vi drar hjem. Pakke ut opp og pakke ned, 2 dager etterpå drar jeg og mannen en uke til Riga, med oss tar vi med klær og utstyr til et senter for fattige barn der. En sjekk og noe småtteri hos tannlege Olga, ellers bare kos og shopping. Bading på Djurmalla-nydelig fin sandstrand, hvis været er fint Blir hjemme 5 dager etter det, så kjører vi til balestraqnd, hotell 2 netter der, skal levere eldste datter på internatskole der. Såeh..sommeren går nok unna i år også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 00:10   #8
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Stikk innom meg en tur da vel! Hvis jeg er hjemme da.

Det var da veldig med skoleturer. Så gøye turer også! Vi var ikke på en eneste skoletur da jeg studerte...

Det kan vi vel prøve å få til

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 01:34   #9
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

I sommer skal vi 4, broren min, damen hans, tantegutten og mine foreldre reise sammen til Ullared.Dette er min mors ønske for 60 års dags feiringen. Vi overnatter 1 natt på hotell i Gævle -skrives med a med tøddler over , men skjønner ikke hvordan man får til det på data...kremt..

Haha, prøv å bli med på TV-serien! Det virker som en kul butikk da. De har virkelig alt der...

For å få ä:
- Trykk tasten ved siden av enter som det står dette på: ^¨~
- Trykk på a-tasten
Dett var dett. For å få ö, trykk på o i stedet for a.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 01:35   #10
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Det kan vi vel prøve å få til

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 05:10   #11
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Hadde tenkt oss en tur til Rarotonga i August men vi får se

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 09:41   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Hatt en uke på cruise i Middelhavet, faren min sponset på hele familien fordi han ble 60.
Resten va ferien blir hjemme, men i siden vi akkurat har flytta føles det som hyttetur apropos hytte prøver vi nok å få til noen dager der. Ellers blir det dagsturer til Kolbu, Jessheim, Tønsberg, Hønefoss osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 10:28   #13
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Har vært ei ukes tid i Danmark med familien. Koste oss. Fikk sett både Skagen, Århus, Legoland, Odense og København. Har enda noen ferieuker igjen, skal være i nærområdet. Dessverre forsvant godværet i helga, skulle gjerne hatt litt mer denne uka..

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 10:44   #14
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Haha, prøv å bli med på TV-serien! Det virker som en kul butikk da. De har virkelig alt der...

For å få ä:
- Trykk tasten ved siden av enter som det står dette på: ^¨~
- Trykk på a-tasten
Dett var dett. For å få ö, trykk på o i stedet for a.



Supera, ikke se bort ifra at et kamera skulle fange oss oppTuuusen takk for "kurset", aldri kunnet å skrive ä eller ö¨på dataen før

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 00:03   #15
mayliss1979
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 34
mayliss1979 er på en erverdig vei

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Jeg hadde tre uker fri og var bare hjemme. Trente, gikk turer, kokkelerte og slapp å bli solbrent(sukk)...

mayliss1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 00:12   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor reiser du på ferie?

3 uker i Kissimmee/Orlando, Florida in the US. Big luxury house, private pool, parking, internet/wifi, you name it, it had it.
Svidde av ca 70 000,- på 3 uker bare på shopping, pleasure og mat. Greit at ferien var kun 3 uker for feriekassa var tom uansett. USA er et forbruksland, men dæven, I like it!
We`ll be back, you bet!

  Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 09:26   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

3 uker i Kissimmee/Orlando, Florida in the US. Big luxury house, private pool, parking, internet/wifi, you name it, it had it.
Svidde av ca 70 000,- på 3 uker bare på shopping, pleasure og mat. Greit at ferien var kun 3 uker for feriekassa var tom uansett. USA er et forbruksland, men dæven, I like it!
We`ll be back, you bet!

Sambo er ihuga Disneyfan og har vært i Orlando mange ganger. Planen er at ungene og jeg skal være med en tur til høsten. Gleder meg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 09:30   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Irland seff! Sambo og jeg reiser i morgen eller søndag, avhengig av når vi får plass på flyet. Vi skal bo på spahotel og nyte alt som gjør godt for kropp og sjel. Jeg skal endelig oppleve det jeg har drømt om siden jeg var ei lita jente på ca 8 år; rusle rundt på de irske heder i Wicklow mountains der mange store flotte filmer er innspilt. Det er bare nydelig der. Gleder meg vanvittig mye!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:11   #19
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sambo er ihuga Disneyfan og har vært i Orlando mange ganger. Planen er at ungene og jeg skal være med en tur til høsten. Gleder meg!

Ja, høst/vinter er antakelig noe bedre både varmemessig og shoppingmessig. Selv i Florida så var de naturlig nok "fri førr" jakker og gore tex klær hos alle de store merkene pga sesongen. Kun om vinteren de hadde slikt....vinter i florida??? Ok den perioden det er under 25 Plussgrader da sa de.

  Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 10:18   #20
LaLa77
Medlem
 
LaLa77 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 355
LaLa77 har en fantastisk aura rundt segLaLa77 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Ferien har startet i dag!
Først Springsteen konsert i kveld, så går turen til Sverige og hytta vår der.
Satser på at det endelig dukker opp noe sol...

__________________


LaLa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som fungerer for meg :) Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 19:23   #21
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Skal snart tre uker til varme nydelige deilige Tyrkia

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Reiser på ferie i 3 uker 9292 Spørsmål og svar 7 24-11-11 13:32
Lavkarbo når man reiser mye Mariposa Lavkarbo generelt 4 07-04-09 08:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no