Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo og min positive fastlege!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-11-12, 19:36   #1
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei
Smile

Lavkarbo og min positive fastlege!

Ville bare dele min positive opplevelse med min fastlege forrige uke.

Var hos henne i mai og sa at jeg vurderte å teste lavkarbo. Det kunne hun
ikke anbefale, men foreslo å spise sunt og trening (standard).

Nå var jeg tilbake igjen for tenkte å teste hvordan kroppen hadde reagert på 2,5 måneder med streng lavkarbo. Legen hadde tydeligvis fått kursing om lavkarbo siden sist, og var nå meget positiv og støttet meg. Hun anbefalte ikke varig lavkarboendring, men sa faktisk at om noen av pasientene hennes trengte å gå litt ned i vekt, så satte hun dem nå på en 3 måneders lavkarbokur.

Da måtte jeg smile. Forøvrig støttet hun meg og kom med gode tips til videre ferd for meg. Gledelig!

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 21:29   #2
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Så bra! Godt å få støtte fra det holdet.

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 22:43   #3
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Flott! Så får vi håpe hun også lærer at om man går tilbake til det vanlige kostholdet etter tre måneder så går man opp igjen. Og at lavkarbo er en stor kategori av livsstiler. Faktisk kan man spise opp til 150 gram karbohydrater og fortsatt kalle det for lavkarbo.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 07:11   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Flott at legen er med på "laget"

Min egen fastlege mener jeg skal leve lavkarbo resten av livet, for da får jeg i meg masse næring og rein mat Og ikke masse tilsetningsstoffer og annet kroppen ikke trenger.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 10:31   #5
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Flott! Så får vi håpe hun også lærer at om man går tilbake til det vanlige kostholdet etter tre måneder så går man opp igjen. Og at lavkarbo er en stor kategori av livsstiler. Faktisk kan man spise opp til 150 gram karbohydrater og fortsatt kalle det for lavkarbo.

Jeg er jo selv en av dem som tenker å spise mer og mer karbohydrater igjen etterhvert, noe legen støtter meg i, men hun sier at "regelen" om at man nødvendigvis går opp igjen kan bøyes om man f.eks begynner å trene regelmessig, eller i mitt tilfelle, satser på å spise litt mindre til hvert måltid enn tidligere.

Mitt problem har aldri vært at jeg har spist totalt feil mat, men att jeg er glad i mat og dermed tar på den ekstra porsjonen på tallerkenen som jeg egentlig ikke trenger, men som gjør noe med vekten.

Min filosofi er at med trening og mindre tallerkenporsjoner kan jeg spise mer karborik mat etterhvert, uten å legge alt på meg igjen, legen støttet meg i det. Hva tror du?

Forøvrig var legen også klar på at kroppen min i hele 5 ÅR vil prøve å komme tilbake til vekten jeg hadde - altså at kroppen har en hukommelse på 5 år når det gjelder vekt.. det var skremmende å høre.. men greit å vite om..

Forøvrig lurer jeg på om man spiser opp mot 150 karber om dagen, må man ikke da etterhvert kutte litt på fettet? Eller?

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 11:07   #6
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Når det gjelder porsjonskontroll så vil jeg tipse om at det å rett og slett kjøpe middagstallerkener som er et par cm mindre enn normalt faktisk også minsker mengden man tar. Iallfall om man unngår den "koseporsjonen". (En av årsakene til at jeg vil kvitte meg med de store ikeatallerkenene våre.... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 14:57   #7
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Mitt problem har aldri vært at jeg har spist totalt feil mat, men att jeg er glad i mat og dermed tar på den ekstra porsjonen på tallerkenen som jeg egentlig ikke trenger, men som gjør noe med vekten.

Min filosofi er at med trening og mindre tallerkenporsjoner kan jeg spise mer karborik mat etterhvert, uten å legge alt på meg igjen, legen støttet meg i det. Hva tror du?


Jeg tror på å spise seg mett og fornøyd på riktig mat. Hvis du hver dag resten av livet må huske på å ikke spise den siste porsjonen – som gjør deg mett og fornøyd – vil du ikke klare å holde ut i lengden.

Vår alles kjære Pål Jåbekk har skrevet litt om dette temaet i bloggen sin:

http://paljabekk.blogspot.no/2012/11...elv-om-du.html


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 20:16   #8
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg tror på å spise seg mett og fornøyd på riktig mat. Hvis du hver dag resten av livet må huske på å ikke spise den siste porsjonen – som gjør deg mett og fornøyd – vil du ikke klare å holde ut i lengden.

Vår alles kjære Pål Jåbekk har skrevet litt om dette temaet i bloggen sin:

http://paljabekk.blogspot.no/2012/11...elv-om-du.html
-

Nå blir jeg som regel mett etter en tallerken, men problemet er at jeg spiser raskt, så jeg klarer alltid å dytte litt til ned, før magen rekker å registrere at den er mett.

Problemet er da at jeg ikke føler meg mett og fornøyd, men overmett - og at vekta går opp...

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 09:15   #9
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Nå blir jeg som regel mett etter en tallerken, men problemet er at jeg spiser raskt, så jeg klarer alltid å dytte litt til ned, før magen rekker å registrere at den er mett.

Problemet er da at jeg ikke føler meg mett og fornøyd, men overmett - og at vekta går opp...


Gjelder dette også når du spiser real lavkarbomat? Legger du på deg (over tid) hvis du spiser en ekstra ribbebit for eksempel?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 09:25   #10
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Nå blir jeg som regel mett etter en tallerken, men problemet er at jeg spiser raskt, så jeg klarer alltid å dytte litt til ned, før magen rekker å registrere at den er mett.

Problemet er da at jeg ikke føler meg mett og fornøyd, men overmett - og at vekta går opp...

Høres helt dust ut, men løs kryssord når du spiser..
For da må du faktisk tenke og da bruekr kroppen tid på å skjønne at du spiser..
For jeg har hatt samme problemet

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 21:45   #11
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Jeg er jo selv en av dem som tenker å spise mer og mer karbohydrater igjen etterhvert, noe legen støtter meg i, men hun sier at "regelen" om at man nødvendigvis går opp igjen kan bøyes om man f.eks begynner å trene regelmessig, eller i mitt tilfelle, satser på å spise litt mindre til hvert måltid enn tidligere.

Mitt problem har aldri vært at jeg har spist totalt feil mat, men att jeg er glad i mat og dermed tar på den ekstra porsjonen på tallerkenen som jeg egentlig ikke trenger, men som gjør noe med vekten.

Min filosofi er at med trening og mindre tallerkenporsjoner kan jeg spise mer karborik mat etterhvert, uten å legge alt på meg igjen, legen støttet meg i det. Hva tror du?

Forøvrig var legen også klar på at kroppen min i hele 5 ÅR vil prøve å komme tilbake til vekten jeg hadde - altså at kroppen har en hukommelse på 5 år når det gjelder vekt.. det var skremmende å høre.. men greit å vite om..

Forøvrig lurer jeg på om man spiser opp mot 150 karber om dagen, må man ikke da etterhvert kutte litt på fettet? Eller?

Kommer kun med egen erfaring her, men det med prosjonstr. og dårlig kontroll på det betyr for meg at jeg spiser høykarbo. Med det mener jeg at prosjonsstr. Var et megaproblem for meg på høykarbo, dette er null problem på lavkarbo. Kan det være at du har vanskelig for å kontrollere prosjoner om du går tilbake på høykarb etterpå, det har skjedd meg hver gang før. Jeg lærte av det, og nå lever jeg lavkarbo på 2 året. Mye bedre, og så spiser jeg heller karbo en dag i ny og ne om jeg vil. Men det med at lavkarbo ikke bør være livsstil gjør meg irritert egentlig. Det er så mye sunt og variert man kan spise. Men dette er jo et valg du må.ta selv, ut ifra hva du mener er best for deg. :-)

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:17   #12
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege! :)

Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.

Kommer kun med egen erfaring her, men det med prosjonstr. og dårlig kontroll på det betyr for meg at jeg spiser høykarbo. Med det mener jeg at prosjonsstr. Var et megaproblem for meg på høykarbo, dette er null problem på lavkarbo. Kan det være at du har vanskelig for å kontrollere prosjoner om du går tilbake på høykarb etterpå, det har skjedd meg hver gang før. Jeg lærte av det, og nå lever jeg lavkarbo på 2 året. Mye bedre, og så spiser jeg heller karbo en dag i ny og ne om jeg vil. Men det med at lavkarbo ikke bør være livsstil gjør meg irritert egentlig. Det er så mye sunt og variert man kan spise. Men dette er jo et valg du må.ta selv, ut ifra hva du mener er best for deg. :-)

Ja, er nok lettere å overspise på høykarbo, nå blir jeg jo veldig fort mett på lavkarbo, og har vel bare overspist 2-3 ganger på 3 måneder. Jeg har jo tro for at jeg vil lære meg til å kontrollere porsjonene bedre når jeg spiser mer høykarbo, men tiden får vise.

Jeg kommer jo aldri til å spise like høykarbo som jeg gjorde før, jeg har jo lært mange gode lavkarbooppskrifter som jeg vil bruke videre uansett - men jeg tror ikke jeg klarer kun lavkarbo resten av livet heller. Dessuten er jeg bekymret for langtidsvirkningene for kroppen, selv om mange her inne mener det er null stress. Derfor var jeg jo nylig hos legen og tok tester for å se hvordan kroppens tilstand var, og jeg fikk svar fra legen i går.

Hun skriver at leverprøvene var fine, men at kolesterolet var lett forhøyet med 5,9 og LDL var 4,1.

Det sier ikke meg så mye, men jeg regner jo med at kolesterolet går opp pga. lavkarboen, og jeg tenker at noen måneder går greit, men årevis er jeg mer bekymret for da. Kan vel være forskjell fra person til person hvor godt man tåler lavkarbokosthold også?

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 08:32   #13
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Fikk du målt triglyserider?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 09:51   #14
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Et forhøyet kolesterol under nedgang og i en tid etter stabillisering er ikke unormalt. Det jevner seg som regel til - selv om man fortsetter med lavkarbo som livsstil.
Og triglyserider har en tendens til å stige med (større mengder & feil) karbohydrater.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 15:44   #15
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Legen mente at litt aktivtet også ville hjelpe på kolesterolet (jeg har ikke trenet noe til nå etter at jeg begynte lavkarbo)

Hva er triglyserider? Det står fS-Triglyseride 0,87 hvis det er hva dere lurer på? Hva innebærer det?

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 19:04   #16
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Legen mente at litt aktivtet også ville hjelpe på kolesterolet (jeg har ikke trenet noe til nå etter at jeg begynte lavkarbo)

Hva er triglyserider? Det står fS-Triglyseride 0,87 hvis det er hva dere lurer på? Hva innebærer det?

Det er et tall som er bra dersom det er lite. En del miljøer mener at triglyseridverdien sier mer om sykdomsrisiko enn kolesterol (HDL / LDL).

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 19:27   #17
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det er et tall som er bra dersom det er lite. En del miljøer mener at triglyseridverdien sier mer om sykdomsrisiko enn kolesterol (HDL / LDL).

Ok. Hvor høyt bør det være før det er for høyt da?

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-12, 19:45   #18
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Ok. Hvor høyt bør det være før det er for høyt da?

Jeg kjennert ikke til hvor sykdomsrisikoen øker, men dersom du har fått oppgitt normalområdet så kan du jo se i forhold til det.

Fant disse som kanskje kan gi en pekepinn:
http://www.nettdoktor.no/ernaering/k...dekosthold.php
http://www.diabetes.no/Triglyserider.b7C_wljS3e.ips

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 09:53   #19
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Opprinnelig lagt inn av knuttien, her.

Ok. Hvor høyt bør det være før det er for høyt da?


Hvis jeg ikke husker helt feil, er øvre grenseverdi for S-triglyserid satt til 1,7 mmol/l i listen over definisjonen av metabolsk syndrom.

Verdier mellom 0,5 og 1,0 mmol/l regnes for å være veldig bra.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 11:20   #20
knuttien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: Nesodden
Innlegg: 36
knuttien er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og min positive fastlege!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Hvis jeg ikke husker helt feil, er øvre grenseverdi for S-triglyserid satt til 1,7 mmol/l i listen over definisjonen av metabolsk syndrom.

Verdier mellom 0,5 og 1,0 mmol/l regnes for å være veldig bra.
-

Takk for svar! Da er jeg på trygg grunn der ihvertfall for tiden!

knuttien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bukplastikk, fastlege og gangen videre ElisaT Spørsmål og svar 78 09-08-13 12:35
Må man bytte fastlege om man flytter til en annen kommune? Timiane Generell diskusjon 11 09-07-11 21:33
Håpløs fastlege og blodprøve Adriane Fysisk og mental helse 18 09-06-11 11:31
Tips om LCHF-vennlig fastlege i Bærum? krb Spørsmål og svar 0 02-06-10 10:41
Nasjonalt råd for ernæring positive til lavkarbo trillian78 Nyheter / media 64 08-12-09 16:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no