Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningstøy

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-11, 01:29   #1
plast
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 31
plast er på en erverdig vei

Treningstøy

I forbindelse med mitt nye og bedre liv, er planen å gjøre medlemskapet i Sats litt mer aktivt enn tilfellet har vært så langt. Men når jeg har vært innom GSport og butikken med det noe misvisende navnet XXL har det slått meg at det ikke selges treningstøy for oss store der, i hvert fall ikke når man i tillegg er nesten to meter på strømpelesten.

Så hvis noen har tips til steder der de faktisk selger treningstøy som passer de av oss som faktisk har behov for å få trent, så er jeg evig takknemmelig.

__________________


plast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent - prøver igjen... Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 01:31   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

Hvilke størrelser snakker vi da?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 01:35   #3
plast
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 31
plast er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Bukser er for så vidt ikke så vanskelig, men på trøyefronten er tre x'er minimum, sannsynligvis helst fire.

__________________


plast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent - prøver igjen... Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 01:37   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

T-skjorter bør vel ikke være så vanskelig å få ta i, i den størrelsen? Eller skal det være noe fancy`e greier?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 01:42   #5
plast
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 31
plast er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Synes det er litt ubehagelig å trene i bomull, blir så gjennomvåt, så det jeg er på jakt etter er vel heller noe litt mer teknisk, og det finner man ikke på Dressmann eller andre steder som har klær for store menn.

Men etter et lite søk rundt på nettet så fant jeg faktisk Sportmann, som har opp i 4XL til en rimelig penge. Så kanskje jeg burde kikke litt mer rundt før jeg spør om noe neste gang...

__________________


plast er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent - prøver igjen... Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:57   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

XXL har også en litt større kolleksjon som er veldig behagelig

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:07   #7
Makat
Medlem
 
Makat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Nordtroms
Alder: 53
Innlegg: 146
Makat er på en erverdig vei

Sv: Treningstøy

Jeg har også brukt Sportmann, merket "Röhnish" har store str, og jeg kjøpte to nye treningsukser derfra. De var helt herlige:-D

__________________


Delmål bmi 27
Makat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Dr.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:37   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Treningstøy

Stormberg har egen storkolleksjon.
http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/vital/

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstøy nemi81 Mer enn 30 kg overvekt 19 11-04-11 15:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no