Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

"Fylla's" innvirkning på vektnedgang

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-10, 21:54   #1
stefanvp
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Skien
Innlegg: 2
stefanvp er på en erverdig vei

"Fylla's" innvirkning på vektnedgang

Hei!

Noen som har noen erfaringer om hvordan en skikkelig fyll påvirker vektnedgangen? Tenker da ikke på et glass vin eller 2, men skikkelig full pakke :-)

Har drivi på med lavkarbo siden 15. April, og gått ned 27 kilo. Så er veldig fornøyd med det, men man tenker jo tanken at det sikkert hadde vært enda mer om man hadde holdt seg mer eller mindre edru hele tia

Vært på skikkelig fylla en 8-9 ganger på disse 3 månedene. (En helflaske ++) Og ser jo det at for min egen del så er jeg skikkelig i underskudd på vann dagen etter. Også går det opp og ned noen dager før det stabiliserer seg.

Virker som om de fleste er veldig forsiktige med alkohol og lavkarbo, men regner meg jeg ikke er den eneste som ramler utpå i blant!? (Håper hvertfall ikke det...)

Mvh

Stefan

stefanvp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generellt Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 08:58   #2
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Fylla's" innvirkning på vektnedgang

Om jeg først skal ha alkohol, så gjør jeg det skikkelig altså! Men som småbarnsmor så er det ikke så ofte jeg får gjort det nå lenger. Det blir gjerne en gang annenhver måned eller så. Vekta har ikke gått opp etter de gangene, men om det hadde vert hver helg hadde det nok blitt anderledes! Prøver å holde meg til lavkarbo øl om jeg er på hjemmefest hvertfall.

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 09:53   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Fylla's" innvirkning på vektnedgang

Hvis det skulle gått fortere enn 27 kilos vekttap på tre måneder hadde det vel ikke vært annet enn løshud igjen av deg?

Har ikke inntrykk av at folk flest går inn for å være forsiktige med alkohol på lavkarbodiett, men opplever at de har lavere toleranse enn før, oftest. Selv drikker jeg sjelden eller aldri, men står aldeles stille vektmessig likevel.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 15:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 20:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no