Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Ny her!

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-11, 12:35   #1
HegeAndreassen
Nytt Medlem
 
HegeAndreassen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 3
HegeAndreassen er på en erverdig vei
Smile

Ny her!

Hei hei!

Jeg heter da Hege, og er 24 år. Imorgen starter jeg og samboeren min på denne dietten! Vi har begge latt det at vi har hatt litt bedre råd enn før - vises på vekta vår.. Og nå er vi lei, og har bestemt oss for at NÅ skal det endres!
Så hele familien skal over på lav-karbo( og som en "kickstart", starter jeg å sambo litt strengt ut..)

Håper dere er aktive her inne, slik at jeg kan spørre å grave litt om jeg lurer på noe.. hehe

"Drømmemålet" mitt er rundt 20 kg ned.. Men har det ikke travelt, å håper at en livsstilsendring kan hjelpe meg.
Mannen skal også ned endel, så er glad vi kan gå på dette sammen!


Nå skal jeg lese litt mer her inne, er på utkikk etter ukesplaner osv- hvor finner jeg det!?

Og vet noen om en NORSK south-beach bok til salgs? Finner den ikke på noen nettbutikker, så kanskje noen her inne ikke lengre trenger den!?

HegeAndreassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Diett, eller Lavkarbo generellt.. Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 19:02   #2
lh1985
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 28
lh1985 er på en erverdig vei

Sv: Ny her!

kjøpte min bok på bokkilden, men det kan hende det er blitt utsolgt siden slutten på mai anbefaler alle å lese boken, den er virkelig en tankevekker har mistet 14 kg så langt, og har igjen 11 ellers er det en flott diett som er super lett å følge, når man kommer litt inn i det de første 14 dagene er verst, men det er da man mister mest:O jeg tok av meg nesten 5 kg på de dagene masse lykke til, både til deg og samboer

__________________


lh1985 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 03:18   #3
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Ny her!

Velkommen

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Svar

Emneord
ny på forumet


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no