Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-10, 14:19   #26
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg måtte sjekke dette fordi jeg hadde lest dette med 50 KH på internettsiden til Allèvo. På mandag hadde jeg 5 måltider med forskjellig smak og da ble det 65,3 KH totalt og 23.8 av disse var fiber. Altså 41,5 KH på dagsrasjonen. Jeg kom i alle fall i ketose i underkant av to døgn. Så for meg så funker det.

slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 14:36   #27
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Dette er en test! har prøvd å lage meg en ticker.

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 15:16   #28
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har stort sett bare byttet mellom de ferdigblandede, den med sjokolade og den med melon... Styrter de ned.
Hører jo de på kurset snakker om alt de gjør, med varmt vann, isbiter o.l, stavmikser... Jeg liker ikke den smaken det er på, derfor har jeg de bare til å styrte ned mens jeg holder pusten.....
Men allevo smakte ikke så..ekkelt.. Huff, ikke meningen å være så negativ på en måte, syntes det er supert å komme hit og få tips. Men tror aldri jeg kan komme til å like smaken, dette er bare to-tre uker jeg skal, og det skal jeg takle. Mulig det blir litt allevo innimellom, hvis jeg fortsetter å være i ketose på de.

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 16:29   #29
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hver sin smak, jeg synes at de ferdigblandede med sjokolade er noe av det vondeste jeg noen sinne har smakt...

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 17:57   #30
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av slank63, her.

Jeg måtte sjekke dette fordi jeg hadde lest dette med 50 KH på internettsiden til Allèvo. På mandag hadde jeg 5 måltider med forskjellig smak og da ble det 65,3 KH totalt og 23.8 av disse var fiber. Altså 41,5 KH på dagsrasjonen. Jeg kom i alle fall i ketose i underkant av to døgn. Så for meg så funker det.

Kjempe flott det da
Mulig jeg bytter litt rundt da, smakte allevo i dag, med bringebær/banan, og den var grei . Har jo stics, så ser jo fort om jeg spretter ut av ketose igjen.
Men må jo si, når jeg har vært inne her og kikket på mange av oppskriftene, det er mye digg mat, med lite/ingen kh i. Så num num til jeg skal begynne å spise igjen sier jeg

Dere som går på kurs, xtravaganza, hvordan er dere fornøyd med opplegget så langt?

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:04   #31
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg har akkurat gått over fra intensivkurset til lifetime og kjenner at jeg savner ukentlige møter nå som det kun er annenhver uke. Synes det har fungert fantastisk med oppfølging i grupper og privat og masse oppfølging på treningen. Jeg er veldig fornøyd. Men jeg tipper at det er forskjellig fra senter til senter hvor bra det er. Det jeg er veldig misfornøyd med er nettsidene til Xtravaganza som jeg ga opp etter kort tid, for de var veldig lite brukervennlig.

Og så må jeg innrømme at jeg aldri hører på CDen...

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:06   #32
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Snoopa: fortell hvordan det går å mikse. Kunne sannelig være kjekt å ha mer valg, selv om jeg synes at sjokolade og blåbær er helt grei. Har Allevo noen middagsshaker? Jeg klarer nemlig ikke suppene til Xtravaganza lenger, men synes det er koselig å spise et varmt måltid med resten av familien.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 22:10   #33
NupiSnowJog
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 11
NupiSnowJog er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg skal starte på noe som heter Smartlife! Jeg tror ikke de bedriver pulvershaker, men det er noe ala Xtravaganza.

NupiSnowJog er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 00:30   #34
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av NupiSnowJog, her.

Jeg skal starte på noe som heter Smartlife! Jeg tror ikke de bedriver pulvershaker, men det er noe ala Xtravaganza.

Det ser veldig lurt ut. Det var noe sånt jeg egentlig så etter når jeg skulle begynne.

Men nå er jeg glad for at det var Xtravaganza jeg fant, for jeg hadde nok ikke hatt like stor nedgang uten pulveret.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 22:21   #35
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Men dere pulverspisere, hvor mye går dere ned?

Jeg gikk ned masse første uka, men denne uka (uke 2) har jeg "bare" gått ned 1,7 kg. Trodde man gikk ned masse uke nr 2 også, og så stabiliserte det seg fra uke 3? Hadde vært kjekt å gå ned 2 kg pr uke, altså.. Hvis ikke, så kan jeg jo nesten like gjerne spise lavkarbo mat.


Ellers sprakk jeg igjen i dag, utsulta etter møtemaraton der jeg ikke følte for å dra shaken min fram i offentligheten, og så kom det pizza og champagne på bordet. Så da ble det en skvett champis (det må da være lavkarbo? ) og pizzafyll på meg. Testa meg, og er heldigvis fortsatt i ketose, men tipper det betyr enda en dag i ro på vekta.

Huff, jeg takler ikke den ulvehungeren, altså. Ellers syns jeg det er både lettvindt og behagelig med pulverkur, men den sulten knekker all motivasjon.

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 13:27   #36
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Jeg tror muligens jeg går over på lavkarbo. Formen er dårlig, jeg er rett og slett svak, og det fungerer ikke når en er sykepleier. Skal inn og trene, og se om kursveilederen min er der, og snakke med henne om det nå..

Wish me luck...

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 18:36   #37
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Vet ikke helt hvordan en skal kombinere Xtravaganza og Allevo, tenkte kanskje å bytte ut ett av xtra.måltidene med 2 allevo... Eller noe sånt, blir vel litt mer kh da, men må bare se litt, om en holder seg i ketose eller ikke.

Sliter denne helga, alt er kjipt. Har ikke noe problem med å trene, formen er på plass, bare jeg er flink nok til å drikke vann. Men alle lager god mat rundt meg. Og vi har vært på tur med unger og mat.... Og der sitter jeg med pulveret mitt.
Har vondt av meg selv nå... Kjøpte en cola zero, og det var godt bare med noe smak. Men dette er vanskelig nå.

I forhold til vektnedgang, har ikke fått veid meg nå de to siste dagene. Men i januar når jeg gikk på pulver gikk jeg ned 5.8kg første uka, deretter et greit gjennomsnitt på ca 2kg i uka. Og litt saktere de aller siste ukene.

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 23:30   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av slank63, her.

Jeg kom i alle fall i ketose i underkant av to døgn.

Ketose på pulverkur kommer som regel fordi man sulter kroppen, og har lite med den sunne varianten av ketose å gjøre. Alle som spiser for lite kalorier kommer i ketose, og det er ikke noe magisk ved det. Forskjellen er at ved å sulte seg til ketose ved kaloriunderskudd tærer kroppen på muskler framfor fett fordi det er lettere tilgjengelig. Mindre muskler = dårligere forbrenning = sparebluss...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:01   #39
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Alle som spiser for lite kalorier kommer i ketose, og det er ikke noe magisk ved det.

Jentungen her kommer fort i ketose om hun har spysjuka og ikke får i seg mat på et lite døgn - da kommer amoniakk-ånden fort. Usj. Første gangen det skjedde ble jeg litt urolig på hva det var, men sjekket det opp og fant ut hva det var og det var jo ikke noe farlig. Guttungen har vel også opplevd det, men det er leeeeenge siden, han er aldri syk omtrent.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 00:44   #40
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Ninamor81, her.

Jeg tror muligens jeg går over på lavkarbo. Formen er dårlig, jeg er rett og slett svak, og det fungerer ikke når en er sykepleier. Skal inn og trene, og se om kursveilederen min er der, og snakke med henne om det nå..

Wish me luck...

Da ville jeg gått over på å spise lavkarbo mat. Gi kroppen din riktig og variert næring.

Og husk det er ditt valg. Ikke kurslederens For fungerer du ikke, så er det kroppen din som forteller deg at den ikke har det bra...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 17:55   #41
Ninamor81
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 42
Innlegg: 14
Ninamor81 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Gerd: Jeg har gjort det jeg. Gått over på lavkarbo altså. Spiser nå mat, egg, salater og kylling. Men problemet er jo da selvf. at jeg har gått opp igjen. Men egentlig gir jeg blaffen, jeg har ikke tid eller mulighet til å føle meg som jeg gjorde på pulveret. Kunne jo sikkert byttet ut 1 pulver med måltid, men har byttet helt om. Klarte ikke engang tanken på pulveret.

__________________


Ninamor81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 18:22   #42
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Ninamor81, her.

Gerd: Jeg har gjort det jeg. Gått over på lavkarbo altså. Spiser nå mat, egg, salater og kylling. Men problemet er jo da selvf. at jeg har gått opp igjen. Men egentlig gir jeg blaffen, jeg har ikke tid eller mulighet til å føle meg som jeg gjorde på pulveret. Kunne jo sikkert byttet ut 1 pulver med måltid, men har byttet helt om. Klarte ikke engang tanken på pulveret.

Så klart vil vekta øke når kroppen får mat Men det vil snu, samtidig som at du vil føle deg bedre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 22:53   #43
Karikatur
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 101
Karikatur er ny på veien

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Høres fornuftig ut å spise mat, Ninamor! En anelse bittelitt misunnelig, må jeg innrømme Ser jo ut som folk glatt går ned en kilo i uka på lavkarbomat, så det går jo fort nedover uansett!

I dag har jeg vært på trening i to timer! Og gått tur med ei venninne og vært ute og lekt med dattera mi. Så utrolig herlig å føle at kroppen fungerer og har lyst til å være i aktivitet!

Hvordan går det med dere andre? Holder dere humøret oppe og vekta nede? Jeg skal på første kursdag i morgen, og gleder meg til det! Traff et par av de andre deltagerne på xtragavanza-trening forrige uke, og det var hyggelig, vanlige folk, så tror det blir bra. Håper det er flere på min alder også

__________________
Oppstart 25. august 2011!

Første mål er å komme seg under 80 kg.
Trivselsvekta ligger nok rundt 70 kg.
Karikatur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å begrense karbohydratene Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 11:35   #44
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Da var første uken over og jeg har gått ned 3,8 kilo. Det er jeg godt fornøyd med. Jeg trener styrke to ganger i uken, går minimum en time de andre dagene og jogger en gang i løpet av helgen. Det eneste jeg plages med er vond smak i munnen og dårlig ånde. Dette er plagsomt, spesielt på jobben. Er det noen som kjenner seg igjen?

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 11:38   #45
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Glemte og si at jeg syns Thai suppen til Allèvo er god.

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:20   #46
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av slank63, her.

Glemte og si at jeg syns Thai suppen til Allèvo er god.

Allevo har ingenting med lavkarbo å gjøre!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 21:25   #47
slank63
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 13
slank63 er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Beklager, men det var noen som spurte om hvilken av suppene til Allèvo som smakte godt. Så jeg svarte på det.

__________________


slank63 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pulver nå og over på fedon senere! Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 23:36   #48
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ved å sulte seg til ketose ved kaloriunderskudd tærer kroppen på muskler framfor fett fordi det er lettere tilgjengelig. Mindre muskler = dårligere forbrenning = sparebluss...

Det blir jo målt, i hvertfall der jeg går, fettprosent, og mange andre greier. FOr å hele tiden passe på at ikke vi tærer på musklene, men at vi bruker glykogenlagrene våre istede... Det eneste de har sagt til meg i hvertfall, er at overgangen fra "vanlig tilstand" og til ketose kan tære på de. Så cluet er å bestemme seg for enten det ene eller det andre, og ikke ligge og vippe fram og tilbake.

Og regner med at de som er her på denne tråden har valgt xtravaganza, easylife eller annet fordi de ønsker vektnedgangen på denne måten.... Er i hvertfall sånn jeg tenker det: Fort bort med vekt, og bruke masse tid på å stabilisere og bli der. Og da er kanskje lavkarbo i en eller annen form super.

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 23:38   #49
Snoopa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 12
Snoopa er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Allevo har ingenting med lavkarbo å gjøre!

Har det ikke??? Tror jeg blander mange av disse greiene enda... Så allevo er lav calori?? Eller?? Sånn jeg har forstått det så kommer folk i ketose på de Allevo-greiene også, og da må det vel være lite KH i det??

De har vel forskjellige ting, noe som er "full kur" og noe som bare er mellommåltid...og sånt...

__________________
Er du i tvil...så smil




Snoopa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 00:04   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Opprinnelig lagt inn av Snoopa, her.

Sånn jeg har forstått det så kommer folk i ketose på de Allevo-greiene også, og da må det vel være lite KH i det??

Som nevnt tidligere vil alle kurer med kraftig kaloriunderskudd også føre til ketose, det er ikke knyttet kun til karbohydrater. Ketose trenger ikke være sunt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 21:57
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 08:12
Flere som starter i morgen? Nike Lavkarbo generelt 18 26-05-08 10:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no