Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-10, 15:19   #151
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Abbonerer

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:29   #152
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

jeg har begynt for alvor på spisdegslank i dag .satser på at jeg er i gang nå , har gått bra i dag, ikke vondt i hodet en gang
har prøvd noe av middagene tidligere og de smaker godt
hyggelig om flere som bruke dietten vil skrive noen ord om hvordan det går,og en kan bakke hverandre opp

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:52   #153
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Bruker - men lager nå måltidene selv og fryser ned Det fungerer glimrende for meg ihvertfall - mitt problem er at jeg spiser for mye mat - og selv om det er lavkarbo så går jeg da ikk ned...

Anbefaler cappuchino-smoothiesen for de som elsker sjokolade med kaffesmak

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:48   #154
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

derfor jeg syns det er så greit og få rettene ferdig, da er det tilmålt og jeg spiser ikke mer enn jeg skal.
og syns ikke det er dyrt heller .500kr i mat i uka, pluss at jeg må kjøpe litt pålegg,,, skal mye til for og få til mindre matbudsjett.

men jeg er nå bare på min første dag da. så får nå se hvordan det går framover,,ettervert kommer nok jeg også til og lage maten selv.

og denne dagen har gått bra , er sulten nå ,men er jo snart leggetid så

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:00   #155
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

derfor jeg syns det er så greit og få rettene ferdig, da er det tilmålt og jeg spiser ikke mer enn jeg skal.
og syns ikke det er dyrt heller .500kr i mat i uka, pluss at jeg må kjøpe litt pålegg,,, skal mye til for og få til mindre matbudsjett.

men jeg er nå bare på min første dag da. så får nå se hvordan det går framover,,ettervert kommer nok jeg også til og lage maten selv.

og denne dagen har gått bra , er sulten nå ,men er jo snart leggetid så

Hvor mange kcal om dagen ligger du på? Jeg må innrømme jeg spiste gourmet-dietten med 5 måltid og rundt 1200 kcal om dagen - var sulten i TRE dager -s iden har jeg egentlig ikke vært særlig sulten...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:24   #156
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

jeg bruker brøddietten tre brødmåltider, og en middag ,, fire måltider pr dag
hvor mange kalorier vet jeg ikke ,men ligger på snitt på 10--til 15 karbo om dagen

har gått like bra i dag .ikke sulten nå .men litt fysete

__________________
start 18.01.2016


Sist redigert av arkine : 31-08-10 kl 20:41.
arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:39   #157
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

jeg bruker brøddietten tre brødmåltider, og en middag ,, fire måltider pr dag
hvor mange kalorier vet jeg ikke ,men ligger på snitt på 10--til 15 karbo om dagen

har gått like bra i dag .ikke sulten nå .men litt fysete

Det går seg til . Jeg spiste bare ett brødmåltid om dagen og er kjempefornøyd med det. Om du er fysete - legg til et lite måltid. På 5 måltid om dagen var det med en dessert hver dag - ingen unnskyldning for å fyse på noe annet enn det som var del av dietten Anbefaler både mandelkaken, brownieskaken, smakssatt krem, belgiske vafler... Da hadde jeg noe å glede meg til hver dag - og klarte å holde meg unna andre ting. I tillegg kunne jeg drikke cappuchino-smoothien - som ihvertfall dekket MITT sjoko-behov (lager selv nå). En atkins-sjokolade i veska i tilfelle krise kunne også være et måltid
Når jeg gikk strengt på spis-deg-slank gikk jeg faktisk ned en kg i uka - og jeg SLITER med å gå ned! Nå går det saktere - men det skyldes nok at jeg spiser for mye mat - spiser fremdeles strikt lavkarbo - men er et matvrak - så jeg får vente med å spise mer til jeg er ferdig nedgått hehe.

Det er KJEMPELETT å lage måltidene selv - jeg gikk i 4 uker på bestillingsmat mens jeg leste boka og planla for å lage selv. Nå lager jeg gjerne en 10-15 måltider et par ganger i uka, "masseproduksjon" kan man si. FAvoritten er grillet kylling i karrydressing, torsk med bacon ogdressing og laks med dressing - i tillegg til smoothiesene da selvfølgelig.
Kjøper plastbokser på coop - de tåler både mikro, fryser og oppvaskmaskin - kjempehandy! Ta vare på smoothie-flaskene om du drikker de - de kan du også bruke om og om igjen senere.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 20:19   #158
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

tenkte jeg skulle bestille atkinssjokoladen ,men vet med meg selv at jeg sikkert kom til og spise fler enn jeg skulle. så prøver og vente en stund før jeg begynner med deserter også,skal heller kjøpe en sjokolade i ny og ne i butikken ,atkins
joda fysete er jeg i dag også...men har absolutt ikke noe mat her annet enn det jeg skal spise,, er i campingvogna, og tok med mat bare for i dag,og halve dagen morgen,

naboen her reiste hjem og lurte på om jeg hadde litt plass i fryseren til litt is hun hadde ,,sa heldigvis nei,, ellers så hadde det holdt hardt nå,,
så får legge meg tidlig i dag kjenner jeg ,,hehe
men er på min tredje dag ,å jeg vil ikke skjeie ut nå ,, snufs

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:28   #159
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

De første 3 dagene er tyngst - ihvertfall var de det for meg - da var jeg sulten... så gikk det over. Har du bestilt boka? Der fikk jeg mye tips om hvordan håndtere det mentale

STÅ PÅ - dette klarer du snuppa!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:32   #160
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

boka er lest fra perm til perm .og nå leser jeg den enda en gang

takk for oppmuntrtingen,,også snuppa da gitt ,,hehe

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 21:44   #161
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jepp - snuppa! Oppmuntringer er viktig - man kan ikke alltid klare å motivere seg selv - det trengs litt utenifra også!

Smart å holde seg unna sjokoladen så lenge som mulig... jeg blir så fort hekta på søte ting... så må stadig vekk "rydde" opp litt (pepsi-max, cappuchino-smoothies, atkins-sjokolader... jordbær med fløte og søtning... sukk....)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:39   #162
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jepp - snuppa!

Ikke min business egentlig, men snuppa er noe av det mest nedsettende jeg hører noen si.... Jeg hadde aldri snakka til noen som hadde omtalt meg som det....

Forøvrig, spis deg slank er vel både magert og karbofattig? Det er naturlig å bli veldig sulten på denne dietten siden det er fettet som metter på LK.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 19:30   #163
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke min business egentlig, men snuppa er noe av det mest nedsettende jeg hører noen si.... Jeg hadde aldri snakka til noen som hadde omtalt meg som det....

Forøvrig, spis deg slank er vel både magert og karbofattig? Det er naturlig å bli veldig sulten på denne dietten siden det er fettet som metter på LK.

Da skal jeg huske å aldri kalle deg snuppa Bruker snuppa kun i positive ordelag om kvinner - men det er kanskje trøndersken i meg... der kaller vi venninnene våre og småjentan for snupper alle sammen

Spis deg slank er ikke "magert" - det er kcaloribegrenset - og det er sjeldent man er sulten - med unntak av de første dagene - noe som også gjelder generell lavkarbo Lavkarbo uten fett er ikke særlig bra for helsa - og med spis-deg-slank har JEG funnet den metoden som fungerer for vektnedgang hos min kropp...
(Oppskriftene inneholder mye smør, olje, majones, fløte, fet fisk, ost osv - det er kun porsjonene som er "kontrollerte" - noe som er genialt for oss som ofte spiser store porsjoner. Lavkarbo eller ei - energi inn og energi ut må balanseres rett for å få vektnedgang... og spis deg slank er EN måte å gjøre det på...)


Sist redigert av Nerthus : 02-09-10 kl 19:30. Årsak: edit: For den som ikke vet - så er jeg også ei "snuppe"... ;)
Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 19:32   #164
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke min business egentlig, men snuppa er noe av det mest nedsettende jeg hører noen si.... Jeg hadde aldri snakka til noen som hadde omtalt meg som det....

Forøvrig, spis deg slank er vel både magert og karbofattig? Det er naturlig å bli veldig sulten på denne dietten siden det er fettet som metter på LK.

jeg tar SNUPPA som et komplimang jeg,,,hehe
en kan da ikke være så hårsår,,og sans for humor er da veldig viktig,,og ikke ta alt så høytidlig

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 19:34   #165
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jepp - snuppa! Oppmuntringer er viktig - man kan ikke alltid klare å motivere seg selv - det trengs litt utenifra også!

Smart å holde seg unna sjokoladen så lenge som mulig... jeg blir så fort hekta på søte ting... så må stadig vekk "rydde" opp litt (pepsi-max, cappuchino-smoothies, atkins-sjokolader... jordbær med fløte og søtning... sukk....)

pepsimaxen er min redning,,men det andre søte holder jeg meg langt unna , så langt jeg klarer

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 00:49   #166
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

jeg tar SNUPPA som et komplimang jeg,,,hehe
en kan da ikke være så hårsår,,og sans for humor er da veldig viktig,,og ikke ta alt så høytidlig

Jeg er absolutt ikke høytidlig på ting, men snuppe er en av to ting; noe man hører i taxikø på vei hjem fra byen, snøvlet fram i et siste desperat forsøk på å få napp, eller et utrykk man bruker for å sette seg i et bedre lys enn den andre (mao hersketeknikk). Jeg har jobbet mange år i en mannsdominert bransje, og har sett bruk av slike utrykk fra begge kjønn. Og aldri på en positiv måte. Generellt har jeg regelen for meg selv om at jeg aldri vil bruke snakke til noen på en måte jeg ikke kunne brukt i et formelt møte. Og snuppe bruker man IKKE i et møte.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 08:51   #167
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

selfølgelig så sier en ikke SNUPPA i et formelt møte ,men litt uformell er det bare sunt og være ellers ,verden skal vel ikke være så alvorlig og forbanna formell hele tida vel
men ellers gjør det da ingen ting, ta det heller med et smil ,en med en sur mine
joda de i taxikøen slenger med leppa ,, ..men fulle folk sier så mye rart og de fleste har et smil på lur når de sier det,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:11   #168
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er absolutt ikke høytidlig på ting, men snuppe er en av to ting; noe man hører i taxikø på vei hjem fra byen, snøvlet fram i et siste desperat forsøk på å få napp, eller et utrykk man bruker for å sette seg i et bedre lys enn den andre (mao hersketeknikk). Jeg har jobbet mange år i en mannsdominert bransje, og har sett bruk av slike utrykk fra begge kjønn. Og aldri på en positiv måte. Generellt har jeg regelen for meg selv om at jeg aldri vil bruke snakke til noen på en måte jeg ikke kunne brukt i et formelt møte. Og snuppe bruker man IKKE i et møte.

Snuppe for DEG er en av to ting - det er andre - som meg selv - som også opplever det som et positivt ord - sagt mellom venner/venninner.

Hvis jeg skal snakke uformelt til mennesker på samme måte som jeg kan gjøre i et møte blir det sannelig ikke mye hyggelig prat Hver sin anledning - hvert sitt "språk" mener jeg.
Jeg jobber også i en mannsdominert bransje - men har heldigvis vært forskånet fra hersketeknikker som uttrykk brukt for å være nedsettende. (Selv om en kollega kaller meg kjære og jeg kaller han vennen - men her er det en gjensidig fleip og forståelse inn i bildet som gjøre arbeidsdagen mye triveligere )
Jeg forstår at du har et anstrengt forhold til ordet "snuppa" - men en del andre har ikke det - og JEG velger å bruke det til skjønne kvinner i min omgangskrets - for å gi uttrykk for at jeg synes de er skjønne - og av og til på et forum der jeg IKKE kjenner mottakeren - men der jeg synes litt uformell boost (som JEG mener snuppa er) er passende. Nå brukte jeg heller ikke snuppa på deg - men til Arkine - og det ser jo ut som om hun satte pris på det

Foreslår at vi avslutter her - om ingen har mer de vil tilføye? Dette da det er en spis-deg-slank tråd... (Vi kan alltids flytte diskusjonen et annet sted om noen vil det )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:43   #169
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

ja diskusjonenen er avsluttet

ellers er jeg på min 5 dag med spisdegslank,og det har gått bedre enn jeg fryktet,ingen hodeverk heldigvis,og energien kommer snikende
tok meg et glass rødvin til maten nå i ettermidda . er jo tross alt på camping..men da merket jeg at likegyldigheten kom snikende,kanskje jeg skulle ta litt av den potetgullposen som jeg helt hadde glemt var her i vogna,,men satte bort rødvin, og posen er ikke rørt
så ikke noe mer alkohol her nei ,,nå skal det sies at jeg tåler nesten ingenting da,,hehe

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 20:51   #170
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja diskusjonenen er avsluttet

ellers er jeg på min 5 dag med spisdegslank,og det har gått bedre enn jeg fryktet,ingen hodeverk heldigvis,og energien kommer snikende
tok meg et glass rødvin til maten nå i ettermidda . er jo tross alt på camping..men da merket jeg at likegyldigheten kom snikende,kanskje jeg skulle ta litt av den potetgullposen som jeg helt hadde glemt var her i vogna,,men satte bort rødvin, og posen er ikke rørt
så ikke noe mer alkohol her nei ,,nå skal det sies at jeg tåler nesten ingenting da,,hehe

Flink du er! Dag 5 er en fin dag - nå er du i gang på ORDENTLIG!!! Innrømmer at jeg er litt sløv for tida... ikke på lavkarbo - men på mengder... skal feire stordag om 4 uker så jeg burde jo klart å skjerpe meg i FIRE uker liksom!! Hjernen min er en rar sak altså...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:03   #171
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

da er første uke straks gått og det har gått nesten bra ,,to glass rødvin og et par never store med potetgull ,, som jeg hadde glemt ,men jaggu dukket den opp i går kveld ,,og den var som en magnet

så nå er alt kjemisk renset både hjemme og i campingvogna
å jeg er på ny frisk igjen ,, spennende og veie meg i morgen..snikveiet litt i ettermidag,,så noe har jeg gått ned i alle fall
og er jeg så heldig at jeg går ned en kilo i uka ,, så er jo 15 kilo borte til jul,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:14   #172
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

vel så ble det en gledens dag på min første veiedag,, 2 kilo ned første uke

sier meg fornøyd med det,,( skulle jo helst vært 10 kilo da)

jeg spiser denne gangen MAT , får den ferdig ,,passer meg ypperlig,den smaker godt tilogmed,,og koster meg 500 kr uka
energien begynner å komme seg ,ikke har jeg hatt vondt i hodet denne gangen heller,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 16:35   #173
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hurra og gratulerer! Omtrent det jeg gikk ned første uka - nå er det verste over - fortsett å stå på!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 18:01   #174
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

takk for oppmuntring , ja føler at jeg er på god gli nå

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:50   #175
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Har bestilt mat fra spis deg slank flere ganger før, og har nå hentet mat for 3 uker. Spist ketogent siden mandag og ferdigmat siden i går..
Hvordan går det med dere andre her inne?

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no