Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som skal begynne 1. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-11, 20:11   #626
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Takk! Ikke vært noe i form i dag. Tar paralgin forte, voltaren og er ikke vant til så sterke medisiner. Men pga smertene må jeg ta dem. Svimte nesten av da jeg sto opp i dag. Har igrunnen sovet i hele dag. Klart å få i meg nesten en helt plate med Walters sjokolade. Trøstespising jada. Hånda veier dobbelt så mye. Og har fått mensen også. Syte innlegg... sorry.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 00:03   #627
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Næmen uffa da Bjella, alt vondt på en dag du da men da er du ferdig med det og Håper smertene er mindre i morgen!

Jeg skal veie meg i morgen, har mens så jeg forventer ikke noe nedgang. Lørdag skal jeg på festmiddag, og fest såd a spørs det om jeg greier å kjøre heeelt lavkarbo. Lavkarbomat skal nok gå bra, verre med lavkarbodrikke

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 15:41   #628
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg
Red face

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Næmen uffa da Bjella, alt vondt på en dag du da men da er du ferdig med det og Håper smertene er mindre i morgen!

Jeg skal veie meg i morgen, har mens så jeg forventer ikke noe nedgang. Lørdag skal jeg på festmiddag, og fest såd a spørs det om jeg greier å kjøre heeelt lavkarbo. Lavkarbomat skal nok gå bra, verre med lavkarbodrikke

Nå går alt så mye bedre
Veiingen gikk over all forventning i dag, hadde ikke trodd at jeg hadde gått ned noe, etter oprasjon og utskeielser, var redd for at jeg skulle ha gått opp.
Smertene er ikke så ille heller, så trenger ikke de sterkeste smertesstillende. Da blir jeg litt mer i form også.

Annne: er du ferdig med eksamen nå? Håper du ble fornøyd! Har du sommerferie nå?

Synes det er så lite aktivt her nå, hvor har mange av dere blitt av??? Vi blir jo en liten eksklusiv mai-klubb her nå, hyggelig det også altså. Men håper ikke folk har gitt opp. Ser jo på veietråden at det er noen fler der inne. Og så var det vel en som skulle på ferie nå???

Euphita du må superkose deg på festmiddag og fest! Kos deg med drikken også du. Etter hva jeg har erfart med min kropp, tåler den små utskeielser. Hvordan gikk veiingen din i dag?

__________________



Sist redigert av Bjella : 17-06-11 kl 15:51.
Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 19:28   #629
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jeg er her enda, styrer bare med mye jobbing for tiden. Vekta er enda -7.6kg men hadde meg en aldri så liten utskeielse på onsdag så skal ikke klage..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 20:17   #630
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jeg er her også, men har bare fått tid til å stikke rett innom og lese
Skal veie på søndag, men gleder meg ikke denne gangen siden vekten stod stille sist uke. Kjedelige greier, men forstod det slik at det er vanlig med en liten pause i vektnedgangen tredje uken?
Jeg har gått ned i cm, men allikavel plager det meg litt av vekta ikke har rikket seg :P
Jeg bakte lollypops ketolysebrød her en kveld og har spist litt av det de siste dagene. Det skal inneholde 2,24 kh pr 100 gram og det er jo kjempelite! Allikevel så lurer jeg på om det er det som gjør at jeg føler meg så oppblåst og tung i magen? Jeg er ferdig med mensen så det kan ikke være den nå lenger.
Noen andre som føler det slik når de spiser brød/knekkebrød? Det inneholder linfrø, cc, sesamfrø, egg, olje og kruskakli. Så jeg lurer rett og slett på om det er klien magen reagerer på, for alt det andre har jeg jo spist i snart fire uker.
Jeg skjærer tynne skiver (ca. 0,5 cm) og har masse pålegg oppå.

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:07   #631
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Har hørt at brøderstatninger kan være en hinder for noen, Men det er også noe med den berømte tredje uken...

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:29   #632
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Gikk skeis med veiingen her idag, men syns å huske fra sist mens, at jeg må bli ferdig med den for at mens-grammene slipper taket. 200g opp
Nå er det middag, nytt tilbehør. Skal fortelle om det ble vellykket eller ei

__________________




Sist redigert av Euphita : 17-06-11 kl 21:52.
Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 21:51   #633
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

og tilbehøret ble vellykket!
Smørdampet brokkoli som fikk kjøle seg av. La det i bunnen av en form. Helte over en blanding av majones, kesam og fløte. Fetaost og litt mais, resten av sausen oppå og på toppen smørstekt solsikkefrø. Det var supergodt! Lagde ene delen av formen med blomkål, men det var ikke så godt som brokkoli. Dette blir en slager ja

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:53   #634
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Så hyggelig at dere tar en tur innom lucifine og Tufso86 selv om det er travle tider.

Veldig vanlig med lite nedgang i uke 3 ja. Jeg er også opptatt av at vekta skal gå nedover, men det er jo cm som syns da

Sånne brøderstatninger med frø, syns jeg personlig at jeg liksom ikke blir mett av. Og ofte trigger det spise-mer-behovet hos meg.

Euphita: Å så gøy med noe nytt tilbehør, ofte det som stopper opp for meg. Må prøves. Og du neste uke er vekta riktig vei igjen jeg på deg.

Jeg har laget og fortært flere av disse i dag, gud så gode. http://lavkarbokjerringa.blogspot.co...ty-my-way.html
Falt i smak hos mann også.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 23:56   #635
Silversun
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 76
Silversun er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

(Sniker litt i tråden selv om jeg ikke begynte før 16. mai)
Måtte bare kommentere bounty-oppskriften. Liker egentlig ikke bounty, men de der såg veldig gode ut! Må nok prøve dem en gang ja Takk for tips!

__________________
Silversun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:12   #636
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Tove02, her.

(Sniker litt i tråden selv om jeg ikke begynte før 16. mai)
Måtte bare kommentere bounty-oppskriften. Liker egentlig ikke bounty, men de der såg veldig gode ut! Må nok prøve dem en gang ja Takk for tips!

Du trenger ikke snike selv om du begynte 16. mai. Du er jo en maiblomst du også.
Jeg syntes den var bedre enn vanlig bounty, test så får du heller gi bort resten

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:13   #637
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Jeg også er her inne fortsatt, men har mye jobb og prosjekter på gang om dagen så lite tid til internett.

Har nå vært på lavkarbo/ketolyse i 8 uker og gått ned 7,4 kg, strålende fornøyd med nesten 1 kg i uken i gjennomsnitt. Første delmål skal feires med tur til frisøren i morgen

Blir nok en aldri så liten sprekk i morgen også, så og si den første på 8 uker. Skal på fest, så tror det blir litt mere jarber enn ellers.

Ha en strålende dag alle sammen. Her står kakebaking på menyen i kveld. Har laget gerds ostekake i muffinsformer som jeg skal spise i morgen i selskap, så lager jeg moussekake som ikke er fullt like lavkarbovennlig...

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:16   #638
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Tove02, her.

(Sniker litt i tråden selv om jeg ikke begynte før 16. mai)
Måtte bare kommentere bounty-oppskriften. Liker egentlig ikke bounty, men de der såg veldig gode ut! Må nok prøve dem en gang ja Takk for tips!

Jeg begynte ikke før 22 mai jeg Så du trenger ikke å snike

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:18   #639
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Til de som skal på fest og liker hvitvin kan jeg anbefale Trulli (italiensk) med bare 0.3 kh pr liter! Kjempegod vin som jeg synest var lett å drikke for en som ikke liker vin sånn kjempegodt - og jeg er vant med søte viner med masse kh i
Fikk tipset i en annen tråd her inne.

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 00:41   #640
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Å så kjekt med mere liv her da!
Begynner man i mai, så er man maiblomst ja

Og takk Bjella jeg har litt problem med nok mat igjen, stress hjemme og da glemmer jeg å spise.
Brøderstatningsmat trigger sulten hos meg og!
Syns Nannahs knekkebrød er gode, mne jeg blir aldri mett liksom!

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 01:03   #641
Baringao
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 16
Baringao er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Heisann! Vært ein stille periode på meg no, har hatt veldig lite motivasjon, for stod å stangnerte veldig på 77 kg.. det var super kjedelig, samtidig som når eg jogga rolig, var pulsen min skyhøy konstant..

Forrige helg, i pinsen var eg heime hos foreldra mine og hos svigers, og der blei det litt sprekk på vanlig pizza, og heimelaga knekkebrød med pålegg på (var veldig sjalu på kjæresten som åt mamma sine rundstykker!), og antok at vekta var dårlig.... Men samtidig så var en shorts eg hadde kjøpt med 2 veker før begynt å bli stor, så gleden var stor på tirsdag morning når vekten viste 76.1! Før helgen var eg 76.9 tror eg (skriver opp vekten min hver dag, men den lappen ligger ikkje her), så det var kjempe herlig!

Og enda bedre, i dag var eg 75,6 ! så har gått ned 5,1 kg siden 16 mai! Kjempe gøy! Nå begynner folk å merke det litt også Har fått veldig shopping-mani, gøy å handle klær når en føler seg vel!

Nå er det 8 dager til bryllupet mitt, så dro hjem til foreldrene mine for å være her siste uka, og samboeren kommer på tirsdag Har fått handlet inn litt greier så eg har mat i huset, så forhåpentligvis vil vekta fortsette gå litt ned mot bryllupet Skal i bursdag imorgen, men har laget gele av fun light og oreokake. Så uansett kor masse eg har lyst på oreokake skal eg kun ete gele! Viktig å kun sprekke i bryllupet

Nå ble det MYKJE tekst her, beklager det God helg til alle sammen! Eg krysser fingrene for at vekta til mamma og de fungerer imåro, ellers må eg kjøpe en! Må ha!






Baringao er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:12   #642
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Så flott Baringao!! Det er lett å bli demotivert når vekten stagnerer, kjenner til det selv om jeg bare har holdt på i fire uker. Veide det samme uke 3 og 4, men nå går det sakte nedover igjen. Jeg er bare 3-4 kg fra målet mitt, så regner med det er derfor det går sakte her hos meg

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:29   #643
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Så bra Baringao! Spennende med bryllup da!

Jeg var på fest i går, stor sprekk med bacalao til middag, mandelkjernepudding til dessert samt 2 øl. Ja for ikke å glemme 3 slicer med brød...MEN, det var ikke så godt som jeg husket så hurra for den
Idag er det tilbake på lavkarbo og skal i ketose igjen. Reiser på ferie lørdag, så da blir det nok ikke ketosekosthold, men skal kjøre lavkarbo.
Må veie meg i morgen, men regner med å ha gått opp.

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:33   #644
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Spurte mannen i dag om han ser noe forskjell på meg (har gått ned 8,4kg). svar: han vet ikke for han ser på meg hver dag. :sukk: Hurra for ærligheten..

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 21:39   #645
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hahaha fantastisk Lucifine! Du får ta frem ett bilde fra 1.mai eller deromkring, så får du nok ett annet svar

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:25   #646
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Jeg var på fest i går, stor sprekk med bacalao til middag, mandelkjernepudding til dessert samt 2 øl. Ja for ikke å glemme 3 slicer med brød...MEN, det var ikke så godt som jeg husket så hurra for den

Som jeg skulle skrevet det selv Sprekk med bacalao her også på fest i går, men ble bare 1 stykke brød, hadde med meg lavkarbo lapper som jeg hadde ved siden av, men fristelsen ble for stor til å smake på urtebrødet som ble servert. Men som du sier også, det var ikke så himla godt det brødet.

Måtte selvsagt smake på kakene også, men ego som jeg er hadde jeg tilbudt meg å bake og laget både fromasj og ostekake i lavkarbo

Holdet meg til vin, prøvde den som ble anbefalt i tården her en dag tidligere, var det Trulli den het? Var hvertfal god, selv om jeg har en forkjærlighet for søte viner

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 22:28   #647
Cirius
Juniormedlem
 
Cirius sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 47
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Spurte mannen i dag om han ser noe forskjell på meg (har gått ned 8,4kg). svar: han vet ikke for han ser på meg hver dag. :sukk: Hurra for ærligheten..

Samme svar som jeg også får fra mannen Ser ikke det selv heller, men kjenner det på klærne Herlig!!

Her kom jeg i havn med første delmål til helgen, så da var belønningen en frisørtime, gjorde godt med litt forandring

__________________




1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 23:05   #648
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Cirius: lurt å tilby seg å bake ja

Altså, jeg får ikke noen voldsom respons hos mannen jeg heller. Mamman min ser det da og sier det. Men hun ser meg heller ikke hver dag.

Tror pinade jeg er i ketose igjen jeg. Svakt utslag isted. Og alkoholen er ute av kroppen nå, så da er jeg vel det da?

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 16:33   #649
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Vært avgårde i helgen. Hotellopphold og fornøyelsespark. Tenkte å prøve og leve så nært ketolyse kost jeg klarte.
Gått sånn passe. Blitt noen baconpølser, en hamburger alt uten brød selvfølgelig. Fyllet på pizza, en nydelig kyllingsalat og fett og god hotellfrokost. Men på vei hjem, noe blakk ble det pizza på familien. Erfaringen er at, det er litt dyrt, ensformig og utfordrende, men mulig.

Ser det på vekta i dag at det ikke har vært helt vellykket.

Er nok best å ta med seg noe hjemmefra og planlegge mer. Men da har jeg fått testet det.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:52   #650
Baringao
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 16
Baringao er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Spurte mannen i dag om han ser noe forskjell på meg (har gått ned 8,4kg). svar: han vet ikke for han ser på meg hver dag. :sukk: Hurra for ærligheten..


Uff, de mannfolka! Heldigvis så seier sambuaren min at han ser forskjell på meg somme plasser, på mine no mista 5,5 kg Og tru meg, om du ser litt tilbake på bilder for nokre måneder siden, så ser ein lett forskjell, for 8,4 kg er masse! Så stå på viare Lucifine! Syns det er bra jobba! Merker sjølv eg er meir fornøyd med meg sjølv etter eg har mista nokre kilo! Så lite som skal til liksom.. Men håper å komme meg ned til 60-tallet, sjølv om mamma gjorde eit lite hikst når eg sa eg skulle ned 10 kg til

Baringao er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor skal jeg begynne? SiljeX Spørsmål og svar 3 25-03-11 13:18
Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai? Drømmepie Ketolysekuren 53 01-07-09 10:29
Hvor skal jeg begynne? Vaffel Spørsmål og svar 3 13-10-05 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no