Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Augustskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-11, 21:01   #101
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

var hos legen idag, og forhåpentligvis har han tatt meg på alvor denne gang og tok alle stoffskifteprøvene. fant en tråd her tidligere som egentlig handlet om noe annet i utgangspunktet hvor det var en smørbrødliste over stoffskiftesymptomer, og jeg kunne nærmest krysse av for halvparten...

spesielt ille er trøttheten og giddesløsheten jeg har hele tiden. orker ingenting, gidder ingenting, trøtt hele tiden uansett hvor mye jeg sover og når jeg sover.. og jeg er jo ikke passert 30 engang, bor for meg selv og burde egentlig ikke være så SLITEN hele tiden!

har tatt noen prøver tidligere, og de var sånn noenlunde innenfor normalen. men anti tpo har jeg ikke tatt før idag. så da får jeg svar neste uke antar jeg..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 13:24   #102
Albertina
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 40
Innlegg: 192
Albertina er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg er forresten og en av dem som alltid har hatt en tattovering som min siste mål-premie

Den skal symbolisere den jeg var før slankinga, den jeg er nå, og veien fra den ene til den andre. Og ikke minst at jeg ALDRI ALDRI ALDRI skal tilbake!!!

Det var også veldig lurt! Har du sett deg ut HVA du skal ha NÅR du når siste målet?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Skal til Alanya. Har lest om Pamukkale ja. Det er jo en idé Har ikke vært der. Man finner vel alltids noe å gjøre. Tenkte jeg skulle gå på Chillout Travel Cafe og se litt på lokal transport og steder av interesse i nærheten. Blir jo ofte litt lei etter to dager på ei strand

Dim Chai er også verdt et besøk! Kald elv oppi fjellene, hvor man sitter i "båser" på elva, og kan hoppe rett ut i elva. Sklier og matservering. Veldig deilig når det er temperaturer godt over 45+.
"Pendla" mellom Norge og Tyrkia i 1,5 år, var sammen med en tyrker.

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Ser en diskusjon i en annen tråd her om endelig mål og hvordan man ønsker å bli.
Hvor tynn har dere egentlig lyst til å bli?
Tenker litt på det selv..

Jeg har ikke satt meg noe sånn mål om hvor tynn jeg skal bli, vet ikke hva idealvekta er, i første omgang er det vel å gå ned 30 kilo.. Vanskelig spørsmål, må tygge litt på den.

__________________
Albertina`s
Albertina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gått vekk i fra ketolyse og er over på en mer moderat lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 12:10   #103
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Albertina, her.

Dim Chai er også verdt et besøk! Kald elv oppi fjellene, hvor man sitter i "båser" på elva, og kan hoppe rett ut i elva. Sklier og matservering. Veldig deilig når det er temperaturer godt over 45+.
"Pendla" mellom Norge og Tyrkia i 1,5 år, var sammen med en tyrker.


Jeg har ikke satt meg noe sånn mål om hvor tynn jeg skal bli, vet ikke hva idealvekta er, i første omgang er det vel å gå ned 30 kilo.. Vanskelig spørsmål, må tygge litt på den.

Takk for tips Skal sjekke det ut.

Jeg har nådd trivselsvekt før jeg nådde målet mitt jeg. Det var 27 kilo som måtte til. Jeg har fortsatt litt å ta av, men jeg har ikke tenkt å stresse med å få de av. Jeg liker faktisk deigmagen min jeg. Jeg er ikke stram og sikkert langt utenfor idealet. Men så lenge jeg kan se på meg selv i speilet og ikke bli lei meg... Og så tenner jeg jo kjæresten min, så hun har visst heller ikke problemer med det. *ganske fornøyd*

God helg alle sammen! Skal snart på jobb, jeg. Og kjæresten min kommer hjem fra ferie i morgen. Så deilig det skal bli!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 16:35   #104
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Hadde en skikkelig sprekk igår. Min aller første. Vi spiste middag og jeg hadde lagd hvitløksbrød til resten av familien. Det er noe jeg har savnet siden jeg begynte på lchf. Jeg har ingen god unnskyldning for å ikke lage det lavkarbo vennlig, det har bare ikke blitt sånn. Når jeg hadde spist opp middagen lå det to biter brød igjen og jeg kunne ikke styre meg. Jeg hadde et sånt "sug" etter noe godt. Det smakte SÅÅÅ godt at jeg spiste begge to. Så fikk jeg det dessverre for meg at nå som jeg først hadde sprukket, kunne jeg kose meg litt til. Det ble både potetgull, et par rosinboller og litt is utover kvelden.
Gjett om jeg angrer idag. Jeg har så vondt i hodet og magen og har vært småkvalm i hele dag. Det blir lenge til neste sprekk om det blir noen. Det lover jeg. Det var ikke verdt det. Det som irriterer meg mest er at det nå tar meg 3 dager å komme i ketose igjen. Waste of time!!

Vel, det var dagen lille utblåsing fra denne kanten.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 21:51   #105
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Mankell: Føler med deg, har gjort det samme i dag..
Jeg og datteren skulle til Oslo og jeg dro uten å ha spist frokost. Hadde planlagt å spise lavkarboburger på Max og hadde også med meg Atkinsbarer i veska. Men så kom vi på stasjonen og datteren min ville kjøpe en 3-pack med sjokoladeboller og da 'bare' måtte jeg spise en. I Oslo ble det en liten is, en halv liten italiensk pizza, liten cupcake, lakris og litt smågodt før jeg kom hjem. Var ikke mye mat her igården nei... En halv pizza og resten godis!!
Føler meg som en dritt og har lyst til å skeie ut i morgen da det er barnebursdag til barnebarnet vårt... Ellers så blir jeg hjemme!

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 21:54   #106
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Jeg skal forsøke å holde meg til riktig kosthold, sjøl om jeg har det helt forferdelig for tida. Pappaen min kommer til å dø av kreft i løpet av noen dager nå. Han fikk diagnosen for 2 uker siden, før det visste vi ikke at han var sjuk. Jeg er så lei at livet gir meg en på tygga hver gang endelig tror at jeg skal få det greit.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-08-11, 23:20   #107
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråden 30+

Må bare kondolere sistegang, dette var triste nyheter

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 08:26   #108
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.

barnebursdag til barnebarnet vårt... Ellers så blir jeg hjemme!

Jeg vet det kan være vanskelig, men ikke gi deg. Idag er en ny dag og ny mulighet til å gjøre opp for igår.
Har du barnebarn allerede?

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 08:28   #109
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Jeg skal forsøke å holde meg til riktig kosthold, sjøl om jeg har det helt forferdelig for tida. Pappaen min kommer til å dø av kreft i løpet av noen dager nå. Han fikk diagnosen for 2 uker siden, før det visste vi ikke at han var sjuk. Jeg er så lei at livet gir meg en på tygga hver gang endelig tror at jeg skal få det greit.

Huff så forferdelig. Mine tanker går til deg og din familie.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:03   #110
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Jeg skal forsøke å holde meg til riktig kosthold, sjøl om jeg har det helt forferdelig for tida. Pappaen min kommer til å dø av kreft i løpet av noen dager nå. Han fikk diagnosen for 2 uker siden, før det visste vi ikke at han var sjuk. Jeg er så lei at livet gir meg en på tygga hver gang endelig tror at jeg skal få det greit.

Å, nei.. Så leit! I tillegg til sorgen legger det et sjokk der også tenker jeg, og da blir lissom alt vanskligere.
Det hjelper nok ikke så mye nå, men da jeg mistet en god venn helt brått som var kon 30 år, sa venninna mi at sorgen vil bli bedre etter hvert selv om savnet bestandig vil være der. Og det hadde hun helt rett i. Det er bare så vanskelig å se når en er midt oppe i det.
Håper det går bra med deg og sender deg en stooor

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:06   #111
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Hadde en skikkelig sprekk igår. Min aller første. Vi spiste middag og jeg hadde lagd hvitløksbrød til resten av familien. Det er noe jeg har savnet siden jeg begynte på lchf. Jeg har ingen god unnskyldning for å ikke lage det lavkarbo vennlig, det har bare ikke blitt sånn. Når jeg hadde spist opp middagen lå det to biter brød igjen og jeg kunne ikke styre meg. Jeg hadde et sånt "sug" etter noe godt. Det smakte SÅÅÅ godt at jeg spiste begge to. Så fikk jeg det dessverre for meg at nå som jeg først hadde sprukket, kunne jeg kose meg litt til. Det ble både potetgull, et par rosinboller og litt is utover kvelden.
Gjett om jeg angrer idag. Jeg har så vondt i hodet og magen og har vært småkvalm i hele dag. Det blir lenge til neste sprekk om det blir noen. Det lover jeg. Det var ikke verdt det. Det som irriterer meg mest er at det nå tar meg 3 dager å komme i ketose igjen. Waste of time!!

Vel, det var dagen lille utblåsing fra denne kanten.

Ja, er det ikke typisk at når en først sprekker så føler man at man har feila så ille at man like gjerne kan unne seg litt til? Jeg sprakk en dag jeg hadde besøk her hele kvelden. Bestilte både pizza og drakk masse vin Skal ikke veie meg på noen dager

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:26   #112
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Nei, jeg er 'stebestemor', min mann har....

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 14:01   #113
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Sistegang - det er berre så innmari trist. Eg har liksom ikkje ord, berre klemmar til deg.

Med meg går det bra, eg har hatt ei fin veke og klart meg fint trass i at det er uvand å vere ute heimefrå og ikkje kunne ha mi eiga rytme om dagen. Og fast lunsjtid og greier. Men lavkarbomatboksen min, den er topp! (Har lånt ein av ungane sine, håpar eg snart får den eg har bestilt til meg, for når skolen startar på igjen så treng dei sine sjølve.)

No begynner eg å ha lyst på tatovering også. Eg må vere sprø. Dette gamle skrukkete skinnet her eignar seg nok ikkje for pynt. Skulle ønske eg var fast og fin og ikkje hadde slenge-skinn... Kva er bra og mindre bra stader for tatovering, med tanke på korleis huda endrar seg med åra, vekt-endringar osv? Eg kunne tenkt meg noko heilt lengst nede på magen like v bikinikanten, men med min mage og mitt mageskinn så blir nok ikkje dét nokon høydare, akkurat... Her er det heng minsann.

Og hadde eg ikkje hatt slasket, så hadde det vel ikkje vore nokon super idé uansett, mtp kanskje å få ein til bebis ein dag, om klokka går sakte nok

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 00:34   #114
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Sistegang - det er berre så innmari trist. Eg har liksom ikkje ord, berre klemmar til deg.

Med meg går det bra, eg har hatt ei fin veke og klart meg fint trass i at det er uvand å vere ute heimefrå og ikkje kunne ha mi eiga rytme om dagen. Og fast lunsjtid og greier. Men lavkarbomatboksen min, den er topp! (Har lånt ein av ungane sine, håpar eg snart får den eg har bestilt til meg, for når skolen startar på igjen så treng dei sine sjølve.)

No begynner eg å ha lyst på tatovering også. Eg må vere sprø. Dette gamle skrukkete skinnet her eignar seg nok ikkje for pynt. Skulle ønske eg var fast og fin og ikkje hadde slenge-skinn... Kva er bra og mindre bra stader for tatovering, med tanke på korleis huda endrar seg med åra, vekt-endringar osv? Eg kunne tenkt meg noko heilt lengst nede på magen like v bikinikanten, men med min mage og mitt mageskinn så blir nok ikkje dét nokon høydare, akkurat... Her er det heng minsann.

Og hadde eg ikkje hatt slasket, så hadde det vel ikkje vore nokon super idé uansett, mtp kanskje å få ein til bebis ein dag, om klokka går sakte nok

Korsryggen er vel et av de stedene på kroppen hvor huden siger minst ned. Dessuten er det enkelt å skjule tatoveringen i settinger hvor det ikke passer så bra

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 09:23   #115
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Så trist å høre Sistegang! Håper du har noen å være med i tiden som kommer som støtter deg godt! Klem

Jeg skal til legen i dag. Jeg har tidligere fått utslett på hendene og i ansiktet, der det på hånden (kun venstre) er blemmer. Denne gangen her er det derimot mye verre, det brenner, svir og klør. Nå jeg lurer jeg på om det jeg trodde var at jeg var solbrent i ansiktet, kanskje ikke er det likevel.
Jeg skal begynne i skole på torsdag og vil virkelig ikke se slik ut.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 09:46   #116
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Kondolerer, Sistegang. Mange klemmer og varme tanker til deg!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 10:06   #117
tattoogl
Medlem
 
tattoogl sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Aurskog/Høland
Alder: 47
Innlegg: 172
tattoogl er ny på veien

Sv: Augustskravletråden 30+

Da var min første uke gjennomført med - 1.7 kg ned. Hadde det ikke vært for utskeielsen på lørdag så hadde jeg gått nedmer, for på lørdag morgen viste vekta - 2.5 kg ned Så litt ekstra vann fikk jeg som takk!!

tattoogl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Max 40 g karbohydrater Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 15:37   #118
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Har nå fått vite at jeg enten har en allergi, eller at det er en allergi/et utbrudd fra i fjor (hadde en stygg reaksjon på utgått sminke) som kommer tilbake med jevne mellomrom. Skal i alle fall gå på prednisolon og zyrtec i 9 dager. Noen som har erfaring på dette området?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 15:53   #119
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har nå fått vite at jeg enten har en allergi, eller at det er en allergi/et utbrudd fra i fjor (hadde en stygg reaksjon på utgått sminke) som kommer tilbake med jevne mellomrom. Skal i alle fall gå på prednisolon og zyrtec i 9 dager. Noen som har erfaring på dette området?

njash, jeg spiser zyrtec daglig fra mars/april og ut august-ish. det er helt fint, jeg klør ikke ^_^

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 17:10   #120
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

njash, jeg spiser zyrtec daglig fra mars/april og ut august-ish. det er helt fint, jeg klør ikke ^_^

Ok, da rekner jeg med at det ikke er noen bivirkninger av det unormale

Er ekstremt glad for tiden, om man ser bort fra hudproblemene. Skal begynne på skole torsdag, hoppende glad for å ha kommet inn. OG min mor handlet klær til meg i helgen, på en butikk der det som oftest er kun tynne folk som handler. Greit, jeg måtte ha l og xl, men likevel! Og jeg følte meg både pen og vel i de. Ønsker alle en flott dag

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:13   #121
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Ok, da rekner jeg med at det ikke er noen bivirkninger av det unormale

Allergimedisiner kan gjøre deg noe søvning, men det bruker å gå over etter noen dager.

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Og jeg følte meg både pen og vel i de. Ønsker alle en flott dag

Og det burde du, de er flott! Så det. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 18:47   #122
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Fant akkurat pippipen min død på gulvet

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:01   #123
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.


Og det burde du, de er flott! Så det. :P

Takk <3

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:39   #124
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Takk <3

Jeg kan visst bare skrive "du" rett halvparten av tiden. :P

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 19:45   #125
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Fant akkurat pippipen min død på gulvet

åååh

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no