Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-10, 08:38   #401
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grillsesongen er herlig
Gleder meg til vi kan spise middag ute i solen etter jobb..
Herlig
Men før den tid må hagen fikses litt i , og plantes.
Har heldigvis aldri vært veldig glad i potetsalat jeg da , bruker grønnsalat med oliven og feta ost , kanskje bakte grønnsaker på grillen og noen gode sauser å duppe i. Herlig.
Griller mye sjømat også! Det er hele familien glad i heldigvis..

I går ble det en liten sykkeltur , og det håper jeg å få til i dag også.
Skal bli blondere i kveld Jeg er veldig mørk vanligvis men lysner veldig i sommersol så i år tenkte jeg å hjelpe den prossessen litt på vei

Farlig å kjenne at kroppen blir lettere og ønske om å fornye både garderobe og utseende blir sterkere Det blir mye shopping om dagen på meg!!

Ha en flott tirsdag!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 12:53   #402
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Prøvde meg på noe nytt igår....skulle jo lage superburgerene mine..men de er det brødsmuler i...så da byttet eg eg m litt kli og fiberhusk. Fiberhusk var kanskje ikke det beste valget...hehe..kraften som som kom ut av burgerene(bruner de i panna og steker ferdig i ovnen) ble veldig slimete. MEN smaken var god og guttene spiste til de trilla...hadde kjøpt miniburgerbrød og ungene syns jo det var stas Sambo og eg hadde deilig salat, tzatziki og ratatouille til NAM.
Burgerene er sånn...hvis noen vil prøve;
en pk. av hver kjøttdeig el karb.deig og svinekjøttdeig.
etpar ss dijonsennep, litt koriander pulver, salt, spisskummin, salt (evnt litt av santa maria sin Charmoula) ,en håndfull revet parmesan, 1 løk, hvitløk,2 egg...og litt kli/ fiberhusk el til passe konsistens .

Har shoppet litt idag eg og Anette...selv om eg ikke burde ennå.... Men var 30% på alt på CUBUS. Kjøpte en fin marineblå bukse som var hakket for liten (et mål for de neste ukene), en denimkjole/tunika, en topp og en singlet.

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 08:59   #403
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Godt å høre at det ikke bare er meg som shopper

I går lagde jeg kjøttboller med bacon og parmasan
Veldig fornøyd med resultatet! Ungene elsker dem også!
Var klar for sykkeltur i går men etter 2 km begynte det å snø og det ble iskaldt! Fyttikatta det var en kald opplevelse ja, så det ble ikke mange km på oss nei....Men sykkelen hadde akkurat kommet tilbake til meg etter en service og litt bytting av deler så det var greit å prøve den God som gull!!
I morgen er det veiedag igjen ...veldig spent!!

I dag blir det forhåpentligvis IKEA tur på meg..Jippi! Jeg elsker IKEA!!!

Ha en fin dag i solen selvom det er kaldt!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 13:11   #404
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God torsdag!
Snart helg igjen. Hurra for det, men nå blir det full skjerpings og ikke ukontrollerte utskeielser. Har gått superbra denne uken her da, men nå tok jeg et eple. Jaja... Denne uken har det stort sett gått i laks og eggerøre evt lavkarbobriks m kokt egg til frokost, salat med reker til lunch (KONGE salatbar etter vi flyttet med jobben) og chilligryte eller tacogryte til middag. Frøken variasjon slår til igjen..

Hamburgerne hørtes kjempe gode ut. Takk for oppskrift, de skal prøves når man har fått seg grill.
I går fikk jeg hjelp av pappa til og gjøre klar veranda, den er høytrykk spylet og fin, må bare tørke seg og få på olje så er det klart for nye møbler og grill. Jeg gleder meg!! Om noen har tips til både grill og møbler er det bare og legge inn link altså..

Min sykkel har også vært på vårservice, og skal hente den i dag. Da tenker jeg at jeg tar en kombitrim, jogger bort og plukker den opp og sykler hjem. Burde gå bra bare man tar på seg varmedress og annen polstring..hehe..

I morgen blir det spennende, skal på Oslotur med middag hos en venninne der, så aner ikke hva man får. Blir koselig med tur da!
Kan ta turen innom Gina Tricot og bytte en kjole som var for stor også. HO Ho HO!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 13:12   #405
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Og ja: IKEA er fantastisk!!!! Håper det ble tur på deg!
Fine hagemøbler der?????

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 19:24   #406
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Da er eg på plass i havet....mange fristelser men klarer å unngå karbene
Siden eg er kokk,blir det jo litt smaking. Men har bestemt meg for å
holde meg lagt unna kaker og desserter.Kanskje eg unner meg noe
bær kesam på lørdag Blir endel nøtteknask nå, men bør vel
kanskje passe litt på der og....
deilig å føle seg vel og ikke stappmett som eg ofte pleide være.....før
i mitt gamle liv 2,5 uke uten sukker nå!!

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 08:30   #407
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Fredag og endelig helg!
Ukens beste dag er her og solen skinner men fy flate det er kaldt!!!! Og jeg har blitt enda mer forkjøla men pytt pytt DET ER HELG!!!!!!
Ikeatur ble det og der var det mye fint Heldigvis hadde vi lånt varebilen fra jobb Så vi fikk plass til myyyye.
Jeg har bestilt ny sofa og den kommer en gang neste uke (ikke Ikea), og da må jeg ha litt nytt på vegger osv..Gøy å få en ny look i stua synes jeg.Skal male salongbordet hvitt også men det må jeg vente litt med..
Skal pusse opp "barnerommet" til sønnen min også. Han ønsker seg mer "ungdomsrom" og det er egentlig helt forståelig siden han har blitt 9 år og ikke helt liker alle de barnslige tingene lenger... he he

Veiedag i dag..Minus 500 gram og jeg er tilbake på vekt fra før ferien. Til og med ned litt..Herlig! Så nå er det bare å jobbe på videre...

Ha en strålende helg alle sammen.

Ps : Victory : Veldig mye fint til uteplassen

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 20:44   #408
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God helg alle sammen Endelig ferdig med en travel 12 timers arbeidsdag og en tur på tredemølla.Nå en kjapp dusj også nytt på nytt og noen kosenøtter Klarer meg fortsatt fint uten karb... Føler meg kvikk og glad.... Og ingen lufti magen:

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:09   #409
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Halllooooo
Er det noen her , eller har alle blitt våryre og gått sin vei ??

Jeg holder koken , om enn i en litt redusert tilstand. Forkjøla så det holder om dagen , men har ett godt håp om å bli kvitt en rennende nese og sår hals snart...Det klør i armer og ben etter å sykle i dette fine været..

Ønsker dere alle en flott dag i nydelig vårsol

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:35   #410
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Halooooo!

Jeg er her også...men litt reduserte mengder her også, er også blitt sinnsykt forkjøla og har igrunn fått nok av pc når jeg kommer fra jobben, og her er et lite helvete om dagen (i form av MYE og gjøre) Så det blir litt mindre enn det var...
Men jeg må skjerpe meg, har behov for litt motivasjon kjenner jeg, kommer lissom ikke skikkelig i gang føler jeg.. Matmessig er jeg ganske flink, men skjer ikke en dritt på vekta! Nå har det vært så som så med trening en periode da, så håper det løsner igjen når jeg kommer meg skikkelig i gang der igjen. Jeg HATER og være fornuftig og vente til jeg er bedre..

Jaja, jeg får ta litt frokost da, i dag: 2 kokte egg, litt laks, brokkoli og paprika.
Lunch er pakket: Laks, brokkoli og noen cherrytomater.
Middag: THAI! Skal lage middag med en venninne, så da var det på tide og mimre litt over gode tider igjen.

Ha en fin dag, og GOD BEDRING!!! Sykle, sykle, sykle snart!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:22   #411
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Godt å se at du holder koken Victory

Jeg også hater å være fornuftig å vente med fysyisk aktivitet til jeg er frisk , men foreløpig er det ikke noen annen utveg..

Jeg er også ganske flink matmessig så jeg håper på en liten nedgang iallefall...Har jo noen dager igjen til veiing..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 14:15   #412
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Eg er her spiser lavkarbo som bare det.... foruten en Haug m blåbær på lørdag ikke alverden trimming, 3xmølle siste uka, mølle igjen ikveld. Jobber 12-14 timer nå, så ikke mest energi etter det. Føles ikke som om vekta går b ned, men er spent på å få veid meg neste torsdag. Og gleder meg til å komme på land igjen, vil sykle i frisk luft og trene på Spenst

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 13:39   #413
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Godt vi er flere som trosser litt motgang og kjører på!
Saaavner og trene, funderer og prøve meg i dag, men er vel smart og drøye litt til og heller satse på litt god innsats i helga.
Hadde lyst og veie meg i dag, men nå skal jeg ikke gjøre det før fredag.

Jeg spiser forresten endel av disse lavkarbobriksene:
5 egg
2,5 dl solsikkefrø
2,5 dl sesamfrø
2,5 dl knuste linfrø
2,5 dl hakkede valnøtter
1 ts salt

Bland alle ingrediensene og hell røren i en smurt langpanne.
Stek den midt i ovnen ved 190 grader i 10-11 minutter.

Noen som har erfart at ting som dette stopper nedgangen eller gjør det saktere? Blir stort sett til frokost da, er så veldig greit og bare hive et kokt egg på. Snadder godt er det også!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 14:08   #414
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg hadde tenkt å snikveie meg i dag , men så var batteriene tomme!! he he
Kanskje like greit så får jeg holde ut til fredag

I dag er formen litt bedre heldigvis , så i dag skal jeg ut å klatre!!
Sønnen min skal ha bursdagsselskap i klatreparken og da må vel mor prøve seg litt også

Ha en fin onsdag folkens!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 22:11   #415
gladhverdag
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: finnmark
Innlegg: 42
gladhverdag er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Håper du hadde det gøy i klatreveggen Anette Takk for briks oppdkriften victory skal lage de imorgen den dag!!! Har noen kollegaer som lever lavkarbo og de blir sikkert glade de og. Idag sprakk eg skikkelig. Lesset innpå m kokosmakroner !! , fruktkompott og vaniljepudding!! Middagen ble et lite lsksestykke og grønnsaker... også avsluttet eg dagen m 40 min på mølla, gå intervall flatt/ bratt stigning.

gladhverdag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser et karboredusert kosthold...ketogent ble for ekstremt;) Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 08:16   #416
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Klatreløypa var vanvittigmoro!! En hinderløype liksom langt oppi trærne med fullt klatreutstyr. Må slenge seg ut fra høye platformer og "kjøre" nedover vaieren! Absolutt fantastisk kult og veldig god trening! Støl på merkelige steder

Fredag og veiedag , og den viste minus hele 200 gram!! he he.. jada..
Kan vel ikke si annet enn at ned er ned

God helg alle sammen.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 08:19   #417
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hipp hurra og fredag!

Jeg ser lys i tunellen, veide meg i dag, og jeg er hvertfall tilbake til vekt før ferie, påske og utskeielseskaoset som har holdt på en stund. Det betyr faktisk nesten tre kg denne uken det..Vann og karbohydrater, men de har hengt på lenge altså! Håper det kan løsne litt mer nå da, jeg har jo ligget på denne vekten nesten hele veien jeg.

En annen glede: Jeg har på meg i dag et skjørt jeg ikke har fått på meg før. Et skjørt jeg har GLEDET meg til og ha på, hvitt og utrolig sommerkoselig. Jippi!

Glede tre: Jeg fikk hagemøbler i går, det ble så koselig! I dag skal jeg dra og kjøpe et bord til, et lite rundt et som jeg kan ha i Champagnekroken min. Det blir koselig da, to stoler med fotskammel og champagnebordet. Der kan jeg kose meg ser jeg for meg!

Ja de briksene er SUPERGODE! Satser på at de ikke gjør så mye skade for målene mine.

Hvordan er det med dere denne fredagen da? ha en strålende dag hvertfall!!! Og jeg skal justere ticker igjen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 08:49   #418
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God tirsdag alle sammen!
Håper alle har hatt en fin helg! Hos meg var det ganske rolig.. Trim messig gikk det veldig fint, to lange sykkelturer. På lørdag syklet jeg 3.2 mil!! Det var min første langtur. Kansje ikke så lang for dere andre, men min kariere som "ute sykler" har ikke vart så lenge. Her er det bare og kjøre på med nye utfordringer!
I går var det ut og jogge, første gang siden nesten ukes pause fra trening..men faktisk gikk det ikke så ille, kanskje jeg har kommet meg dit at jeg faktisk ikke hater jogging så mye lenger! Haha, det hadde jo vært flott!
I dag er det full storm her, så i vill protest har mine planer om ny lang sykkeltur blitt erstattet med inntrim.

Matmessig....tja, helt ok unntatt lørdag som ble litt ulovelig, men men, opp på hesten og kjøre på. Akkurat hatt eggerøre og laks til frokost.

Ha en fin dag alle sammen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:04   #419
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

I dag er jeg så utrolig trøtt at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen
Jeg skal ha rød uke denne uken og da pleier det å bli sånn.. Jeg fikk syklet litt i helgen og jobbet masse i hagen så kroppen ble brukt skikkelig.
Jeg elsker våren jeg altså

Mat går ganske greit om dagen bortsett fra at jeg gikk berserk i M&Ms skåla til barna i går!! he he Ja ja gjort er gjort og spist er spist.
Så vi starter med friskt mot igjen i dag Kyllinggryte til lunsj i dag ( rester fra middag i går).

Har begynt å lage litt grove oopsier til kvelds og lunsj innimellom og det er deilig synes jeg..Liker muligheten for litt variasjon.

I dag blir det litt intervaller før jeg skal på info møte i den lokale seilforeningen før årets sesong starter for fullt der også

Ha en flott dag!!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 13:40   #420
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

God helg til alle sammen

Veiedag i dag og det ble stillestans denne uken.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 14:32   #421
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

halloen jenter

Etter en måneds pause er jeg kommet tilbake! Hehe. Men begynner å bli drittlei av å gå ned i vekt (ugh..) for så å gå opp igjen etterpå.. Men trives på kostholdet så det skal jo ikke være så vanskelig Og fra jul til nå har jeg klart å gå ned 2 kg og det er bedre enn 2 kg opp!

Problemet mitt er nok potetgull og sjokolade.. jeg klarer meg 2 måneder uten, men sååå sier kroppen nei, dette klarer jeg ikke leve uten! Og all den matlagingen lavkarbo behøver.. Noen ganger er det lettere å bare kjøpe ferdigpizza..

Så nå skal jeg ta det litt roligere. Har begynt på Jillian 30 day shred og kjøleskapet er på ny fyllt med egg Men jeg må nok innrømme at lørdagene tar jeg meg fri og så får vi se hvor sakte dette går nedover..

Har som mål å gå ned 100 g i uken

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:05   #422
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Lenge siden jeg hadde skrivd noe her også.. Håper det går bra med folket! Jeg kommer lissom ikke helt inn i det igjen jeg heller nå, føler jeg gjør det riktig med maten, men ned går jeg ikke, ikke i det heletatt. Har blitt litt så som så med trening i det siste også..sitter på jobb nå, men tenkte jeg skulle komme meg ut en tur etterpå. Håper motivasjonen fortsatt er til stede når jeg kommer meg hjem!
Var på hyttetur i helga, og det gikk faktisk veldig bra uten store utskeielser, utenom vin da, men i slike tilfeller regner jeg godteri som utskeielser Og det klarte jeg meg nesten helt unna!
Er noe med helgene for tida, de er vanskeligere og holde strenger enn de var. Jeg må lese boka igjen jeg tror jeg, og få litt motivasjon igjen.

Lykke til videre med og overvinne kampem mot potetgullet! Dette skal vi klare!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 12:36   #423
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hmm rart at flere av oss sliter nå , etter ganske lang tid på dietten.
Det samme gjelder meg også! Jeg synes jeg spiser det samme som før men går ikke ned mange grammene hver uke..

Kanskje det ligger litt i at jeg ikke er så flink til å trene som jeg burde være..Jeg sykler jo litt da men det har vært så innmari kaldt noen uker nå..
Trøsten min er iallefall at jeg ikke går opp heller Jeg holder meg stort sett på de samme tallene. Håper å gå ned noen kg til før ferie i juli da men vi får se da..Jeg gir ikke opp ennå iallefall :-)

Det å sykle i bratte oppoverbakker er iallefall veldig mye greiere enn det har vært..Så noen kg har tydeligvis forsvunnet siden forrige sesong.

Ha en fin langhelg alle sammen! Jeg skal på harrytur igjen i morgen. Må fylle opp fryseren med masse godt å slenge på grillen

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 18:05   #424
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

For meg er det største problemet matlagingen.. Middagene går veldig greit og der spiser jeg lavkarbo nå også, men all den der brødbakingen og skal lage salater og middager til frokost/kvelds.. Jeg blir sprø :P Og jeg har fått skikkelig avsmak på alle de frøene som blir brukt i "brød" og slikt her inne, lukten av stekt frø gjør meg skikkelig kvalm..... hahaha.

Prøvde det foccacio-brødet nå, men ble en feil i oppskriften (typisk) så måtte hive oppi masse kli og det ble så grovt :P Skal gi det et forsøk til middagen i allefall

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 10:06   #425
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

God himmelsprett!!!
Og takk for at jeg er på jobb.... Men men, trøsten er at det er regnvær og at så lenge man er på jobb er det ikke helg, og heller ikke lov til og la seg friste til diverse ulovligheter!
Vi får holde ut og støtte hverandre, kanskje det er sånn at man innimellom bør kjøre et skikkelig hard core opplegg for og kickstarte seg igjen? Har tenkt på det, men jeg har skikkelig problemer med og holde et super strengt fase 1 opplegg nå kjenner jeg, er så mye koselige helger nå i vår og sommertiden at jeg blir jo vinfristet hver helg..hehe..men en gylden midelvei burde være greit da. Får ikke gi opp hvertfall.

En annen ting jeg har tenkt er at da jeg startet gikk jeg også utrolig mye på ski, tror det hjelp mya altså, imponert over hvor effektiv trening det var. Får finne frem stavene mine igjen når det begynner og bli tørrere i skogen.

Fornøyd med innsatsen i dag tidlig da, er jo ingen kantine her i dag, så da må man forberede seg, så før jeg dro på jobb stekte jeg laks og blomkål i ovnen, kokte egg, og laget klibrød frokost + en liten kornblanding til min yoghurt. Så da er jeg klar for en lang dag på jobb. Sånne dager på jobb erjo typisk bestille overtidsmat type pizza o.l så da gjelder det og være forberedt!

I dag skal jeg lage foccachia brødet også, håper jeg blir fornøyd, ser for meg at det kan være glimrende nå som rekesesongen virkelig setter igang. Har også tenkt tanken at jeg bør kutte ned litt på knekkebrød erstatningene...noen tanker om det???

Jaja, ha en super langhelg alle! Håper på sol!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no