Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Har mistet en side. Kan noen hjelpe meg

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-04-04, 22:55   #1
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Har mistet en side. Kan noen hjelpe meg

Jeg har da lagt inn vitale data på en body fat monitor/comp-side-greie... og markerte den som favoritter så jeg skulle finne tilbake. Men den er borte. Har forsøkt å søke på alle ordene men finner ikke tilbake!? Det er en side hvor man legger inn cm mål og får frem en analyse av hvor mye fett og muskler du består av samt hvor for tjukk og tynn man er her og der...

Nå tar jeg dette med en klype salt, da analysen viste at jeg måtte legge på meg mye mer rundt hoftene....Men likevel morro å følge litt med. Hvis jeg hadde fu nnet den igjen da.

Vet at noen andre bruker den, men hvem??

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-04, 17:17   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Kan det være www.mybodycomp.com ? Eller www.virtualmodel.com

Den første viser ikke hvordan du ser ut, men gi en grei oversikt om du har lagtpå/tatt av Lean Body Mass eller Fat Mass (en stooor trøst for meg som mister cm men ikke kilo !)

Den andre viser et datagenerert bilde av hvordan du ser ut/kan se ut alt etter hav du legger inn !

Lykke til

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-05-04, 21:41   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Takker og bukker for hjelpsomheten. Det var bodycompen jeg var ute etter. Nå har jeg bookmarked den. Den var morsom den andre også, selv om uansett hvor mye jeg forsøkte aldri fikk den til å ligne på meg i det hele tatt. HAr for få valgmuligheter for meg som ikke er A4 menneske

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25
Haster litt. Kan noen hjelpe meg med karbotelling? Iset Atkins kosthold 4 12-04-04 13:29
Vær så snill, kan noen hjelpe meg! Miro Generell ernæringsdebatt 2 04-04-04 23:00
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no