Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tør du svare ærlig på dette?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-11, 21:20   #51
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Ja si det???????????????? beklager at jeg formulerte det slik, mange som ikke tørr vedgå at de veier seg hver dag.

Tror ingen ble fornærma, overskriften skrudde vel forventningene om noe skikkelig saftig opp

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 00:40   #52
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Grattis med baby forstår jo at du hopper på vekta da hver dag, rarser jo ned de første ukene. Lykke til med den lille.

Tuusen takk Vi koooser oss masse!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 07:31   #53
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Veier meg når jeg har lyst, jeg. Det kan være alt fra et par ganger om dagen til et par uker mellom. Jeg gjør dette fordi jeg ikke lar vekta styre humøret mitt og fordi jeg vet at det er helt naturlig at den svinger litt fra dag til dag. Hvis jeg merker at jeg obsesser, så setter jeg den bort for en periode. Eller sånn som nå: Jeg er inne i en stressa periode, jeg samler mye vann, jeg har nettopp begynt å trene og jeg har stått stille og sågar gått litt opp i vekt de siste par-tre ukene. Derfor har jeg nå satt bort vekta for en periode, og buker heller klær og målbånd for å sjekke at jeg ikke blir større.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 20:57   #54
blucher
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 813
blucher er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Som Cyan, så veier jeg meg når jeg har lyst!
Noen ganger kan det være både morgen og kveld, andre ganger kan det gå kanskje bortimot en ukes tid mellom hver veiing. Vil jo helst ha bra resultat, så hvis jeg har et dårlig tall om kvelden, så gidder jeg ikke veie meg neste morgen f.eks. Og kveldsvekt teller ikke her

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 22:04   #55
Ellekaramelle
Medlem
 
Ellekaramelle sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 52
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg har funnet ut at vekten bare får hvile seg innunder baderomsskapet...
Den gjør meg bare stresset, og vi er ikke venner. Kanskje jeg drar den frem til sommeren en gang.. Føler meg mye bedre uten å veie meg.

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 23:56   #56
Tommeline
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 52
Tommeline er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Noen ganger hver dag, andre ganger annenhver dag, men klarer ikke bare hver mandag som er veiedag

Tommeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men orker ikke telle karber Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 00:21   #57
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Foreløpig veier jeg meg på vekten hos bestemor, ettersom det er den jeg begynte å veie meg på.. Må nesten fortsette med den vekten da.. Fordelen/ulempen er at hun bor et stykke unna så det har blitt veiedag en dag iuken (søndag).

Har prøvd vekta her men det er bare vas ettersom den er en billig ikeavekt som bare går til 100kg (og jeg er over det!! lol) Prøver å måle meg tilstadighet men jeg måler ikke på samme sted virker det som så jeg tar ikke målene så høytidelig :P

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 01:48   #58
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jippi, jeg er normal her er jeg på vekta både morgen å kveld. Før var det pga spenning med vektnedgangen å en smule kontroll å motivasjon. Nå er det en vane men også litt kontroll for å se om det holder seg stabilt digger å gå på vekta

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 18:44   #59
caramba
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Nannestad
Innlegg: 92
caramba er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Har veid meg 2 ganger i år, samt 2 ganger der jeg har blitt veid av ernæringsfysiolog og lege.

Pakket vekk vekta i fjor sommer, og det er veldig behagelig å ikke vite nøyaktig hva jeg veier til enhver tid. Tallet på vekta sier jo ingenting enn akkurat det, og jeg nekter å la et tall ødelegge dagen min, noe som ofte har vært tilfelle.

Fikk egentlig råd om å knuse badevekta, men det turde jeg ikke. Kanskje jeg tør å gjøre det i sommer

caramba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:00   #60
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Jeg måler med målbånd og merker ingen endring. Bleh.
I dag veide jeg meg på en annen vekt (noe som jeg HATER for jeg har det for meg at de kan variere) og da hadde jeg jammen gått OPP 500g siden sist uke. Nedtur..

lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 22:53   #61
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

annenhver uke ca, har heldigvis ikke vekt i huset

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:26   #62
Kassiana
Juniormedlem
 
Kassiana sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 25
Kassiana er ny på veien

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Hver mandag morgen når mann og barn er avgårde til jobb og skole.
Hender at jeg sniker meg en ekstra tur på vekten en gang i uken.

Prøver å holde meg til en gang for å unngå å bli besatt av vekten, er besatt av mandager i stedet! Gleder meg til alle har forlatt huset

Kassiana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 22:46   #63
Dumphuska
Nytt Medlem
 
Dumphuska sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Stavanger
Alder: 45
Innlegg: 1
Dumphuska er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Hehe jeg gikk på vekta hver eneste dag en lang stund, men det blir man litt ko-ko av så har slutta med det nå... Ikke vært på vekta på snart 2 mnd, før jeg gikk på vekta for ca 1 uke siden og da hadde jeg gått opp 4 kilo For meg hjalp det kanskje å gå på vekta ofte for å "passe på"....

wanya@blogg.no

Dumphuska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-05-11, 12:13   #64
Wenche Verdensfarer
Juniormedlem
 
Wenche Verdensfarer sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 13
Wenche Verdensfarer er på en erverdig vei

Sv: Tør du svare ærlig på dette?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Hvor ofte trør du på vekta?

Var på vekta en gang i februar... Har ikke vekt hjemme engang.
Så jeg bruker stort sett speilet og klærne for å se om jeg går ned i vekt.
Og jada, jeg har gått ned litt, men vet ikke hvor mye/lite.

__________________
Wenche Verdensfarer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen svare meg på dette? Ny her! Ostepopp Ketolysekuren 7 12-10-10 14:38
Hva skal jeg svare? viet60 Ketolysekuren 0 05-06-10 00:14
Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolyse Trolla Ketolysekuren 5 17-08-07 22:30
Svare på lenker mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 21-01-05 02:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no