Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Her får du kjøpt lavkarbovarer

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-10, 15:30   #26
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dersom man velger billigste alternativ fra nutrition.com, overlever tortillasene uten å mugne på turen?

Det tror jeg helt sikkert Jeg har jo en bestilling inne nå med lengste leveringsalternativ, så jeg skal gi deg beskjed hvis de er grønne når jeg får de

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 15:57   #27
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

nutrition.com var forøvrig veldig billig, så en atkins bar lå på 25 på Meny(!), får jo en 5-pak hos nutrition.com til den prisen

Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 23:39   #28
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

nutrition.com var forøvrig veldig billig, så en atkins bar lå på 25 på Meny(!), får jo en 5-pak hos nutrition.com til den prisen

Hvis det er Atkins Endulge-barene du mener (de koster $4.99 for en 5-pk), så vil jeg bare opplyse om at de er en god del mindre enn dem du får kjøpt på Meny. Men de smaker 10 ganger bedre.

Ellers så lurer jeg på hvilke andre produkter dere har testet fra f.eks. netrition.com? Jeg har prøvd 2 kakemixer, de var helt greie, og er redningen når jeg er bedt i selskap. Dreamfields-pastaen er jo fantastisk, og ellers har jeg prøvd en pannekake- og vaffelmix som ikke frister til gjentakelse. Har forresten også kjøpt marshmallows der, de var utrolig gode, men FY så lett å spise for mye! Så dem kjøper jeg ikke igjen, de var rett og slett farlige!

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 02:55   #29
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Jeg bestilte fra Netrition 29 november. Jeg betalte totalt 52,65 dollar for varer + frakt. Jeg har ikke fått varene enda, og de har blitt borte veien. Pakken er borte vekke og den ligger ikke fast i tollen i Oslo heller, for da ville jeg fått beskjed. Jeg må vente til fredag for å få Netrition til å starte sine sporingsprosedyrer på pakken. Det er utrolig surt, for de 27 dollarne i frakt får jeg ikke tilbake uansett.

Så det er ikke bare positive ting med Netrition.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 12:18   #30
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dersom man velger billigste alternativ fra nutrition.com, overlever tortillasene uten å mugne på turen?

Imse: I dag kom Mama Lupes fra Neutrition, 10 Pakker Brukte billigste fraktalternativ, $51,75, og varene har brukt akkurat 14 dager. De ser helt friske og fine ut - ikke grønne i det hele tatt

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 12:44   #31
Ledestjerne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 49
Innlegg: 25
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Når de handler varer frå utlandet, er det ei grense på kr. 200,- i forholdt til toll eller andre ting? Synes eg har høyrt noko om det. Er det kr. 200,- uten frakt, eller korleis reknar de dette? Kva hvis eg bestiller over denne summen?

__________________




Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 12:48   #32
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Ledestjerne, her.

Når de handler varer frå utlandet, er det ei grense på kr. 200,- i forholdt til toll eller andre ting? Synes eg har høyrt noko om det. Er det kr. 200,- uten frakt, eller korleis reknar de dette? Kva hvis eg bestiller over denne summen?

Hvis du bestiller for under NOK 200,- kommer det ingen andre avgiften/toll/mva på bestillingen din Frakten kommer utenom, så regningen din kan være på 200,- + frakt. Hvis du handler for over kr 200,- kommer det en lite hyggelig tilleggsregning fra norske myndigheter

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 13:40   #33
saxpia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 128
saxpia er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Da har jeg lagt inn ei bestilling hos netrition.com. Klarer jo ikke å vente i to uker på varene, så portoen ble dyr, ja. Men håper det er verdt det. Bestilte litt forskjellig, så får vi se om noe av det blir bestilt på nytt.

Takk for tips.

saxpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 17:01   #34
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Netrition leverer raskt, etter min erfaring, men denne gangen "sitter varene fast" i tollen på Gardermoen, og der har de værti over to uker nå.. Er bare puh... glad for at jeg ikke bestilte Stevia, denne gangen

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 17:03   #35
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg bestilte fra Netrition 29 november. Jeg betalte totalt 52,65 dollar for varer + frakt. Jeg har ikke fått varene enda, og de har blitt borte veien. Pakken er borte vekke og den ligger ikke fast i tollen i Oslo heller, for da ville jeg fått beskjed. Jeg må vente til fredag for å få Netrition til å starte sine sporingsprosedyrer på pakken. Det er utrolig surt, for de 27 dollarne i frakt får jeg ikke tilbake uansett.

Så det er ikke bare positive ting med Netrition.

Du får IKKE beskjed om at de er i tollen. Jeg vet at mine er der fordi jeg har "tracket" dem via FedEx (befrakter). Har ikke hørt et eneste, lite pip fra tollmyndighetene..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 20:23   #36
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Du får IKKE beskjed om at de er i tollen..

Man får bare pakka veldig mye seinere, med en kjekk liten regning vedlagt

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 20:41   #37
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Hei,
Ved varekjøp i utlandet, husk at 200 kr grensen så gjelder ikke kjøpsdagens valuta men tollens egen omregningskurs som endres hver torsdag, så husk å legg inn litt slingringsmonn. Tollens omregningskurser finner du her:
http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:06   #38
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Du får IKKE beskjed om at de er i tollen. Jeg vet at mine er der fordi jeg har "tracket" dem via FedEx (befrakter). Har ikke hørt et eneste, lite pip fra tollmyndighetene..

Vel vel, det var ikke det de sa på tollkontoret når jeg etterlyste pakka. Dessuten burde jeg fått både pakke og regning nå, etter 2 måneder, om man skal følge den analogien der, burde jeg ikke?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 22:13   #39
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Aner ikke hva du burde, vet bare at min (forrige gang dette skjedde) lå et par uker på Gardermoen, så fikk jeg en regning for tolldeklarering. FedEx har innlogget pakken på Gardermoen, og jeg har i alle fall aldri "mistet" pakke, de har bare blitt sene. Bortkastede penger å betale for rask leveranse, når verdien er over 200 kroner, i alle fall..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 23:41   #40
Amereta
Medlem
 
Amereta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Amereta er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Jeg kjøpte varer for ca 600kr + frakt før jul, og fikk en faktura på 150kr for moms for varene. Personlig synes jeg det er bedre å handle mer enn 200kr og betale 150kr ekstra for moms, i stedet for å bestille flere ganger varer for 200kr - siden frakten er ganske dyr. Vet ikke om flere har gjort det samme eller om jeg bare hadde flaks ?

Amereta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 00:25   #41
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man får bare pakka veldig mye seinere, med en kjekk liten regning vedlagt

Er dette noe spesielt med matvarer eller noe? Jeg kjøpte noen sko fra England for ikke så lenge siden, og da fikk jeg en telefon fra tollen først, der de ba om e-postadresse, og så en mail med regning for toll. Pakken fikk jeg først etter at jeg hadde betalt.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 00:25   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Er dette noe spesielt med matvarer eller noe?

ALdri bestillt matvarer, mine pakker det har skjedd med var shampo fra Lookfantastic.com

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:47   #43
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Har akkurat fått en hyggelig telefon fra FedEx, dvs dama var hyggelig, likte ikke helt beskjeden hun formidlet fra Tollvesenet. Mine varer var stoppet fordi "enkelte produkter inneholdt så mye vitaminer at de var klassifisert som legemidler". Og siden FedEx ikke får vite hvilke produkter det dreide seg om, så blir hele smæla returnert.. Skulle gjerne visst hva det gjaldt, sånn at jeg kan bestille en annen gang, og faktisk FÅ det jeg bestiller. Norge-dusteland, til tider. Aner meg at tollen har trappet opp på kontrollene sine. Mulig at det egentlig er bra for meg, vil jo gjerne vite hva jeg putter i meg, men akkurat nå passet dette maksimalt dårlig..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:46   #44
Amereta
Medlem
 
Amereta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
Amereta er på en erverdig vei

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Jeg vet at grensen går på 200kr når man bestiller CD, kosmetikk osv, men på matvarer er det ikke toll på alt. Men hvilken er jeg litt usikker på.
Jeg slapp i hvert fall unna på mine varer - kan ha hvert litt flaks også

Amereta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:25   #45
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Har akkurat fått en hyggelig telefon fra FedEx, dvs dama var hyggelig, likte ikke helt beskjeden hun formidlet fra Tollvesenet. Mine varer var stoppet fordi "enkelte produkter inneholdt så mye vitaminer at de var klassifisert som legemidler". Og siden FedEx ikke får vite hvilke produkter det dreide seg om, så blir hele smæla returnert.. Skulle gjerne visst hva det gjaldt, sånn at jeg kan bestille en annen gang, og faktisk FÅ det jeg bestiller. Norge-dusteland, til tider. Aner meg at tollen har trappet opp på kontrollene sine. Mulig at det egentlig er bra for meg, vil jo gjerne vite hva jeg putter i meg, men akkurat nå passet dette maksimalt dårlig..

Dersom du har kjøpt på netrition.com så oppgir de næringsinnholdet i de ulike varene, så det er ikke vanskelig å få vite hva du putter i deg. Dersom du har kjøpt kosttilskudd så er det strenge innførselsregler og de er dekket av legemiddelloven. Når det er sagt så er jo Amerikanerne også kjent for å tilsette vitaminer i alle mulige matvarer.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:38   #46
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Ikke et eneste, lite kosttilskudd i min bestilling. To typer proteinpulver (til matlaging), en smoothieblanding, 3 typer krydret ostechips.. TENKTE ikke engang på å sjekke vitaminer! Og gidder ikke sjekke vitamininnholdet i dem før jeg skal bestille neste gang, men da skal det gjøres til gangs!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:52   #47
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Ikke et eneste, lite kosttilskudd i min bestilling. To typer proteinpulver (til matlaging), en smoothieblanding, 3 typer krydret ostechips.. TENKTE ikke engang på å sjekke vitaminer! Og gidder ikke sjekke vitamininnholdet i dem før jeg skal bestille neste gang, men da skal det gjøres til gangs!

Skulle ikke forundre meg om de har tilsatt vitaminer eller mineraler i proteinpulveret...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:21   #48
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Tenker tanken, jeg også..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 18:24   #49
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer


Bestilte barer for i underkant av 200 og fikk varene ca 14 dager etterpå uten toll og tull Det var fra netrition.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 18:28   #50
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

http://www.lowcarbmegastore.com/

Kanskje denne er interessant? Lettere å få inn varer fra England siden det er EU land

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbovarer i England Helene Lavkarbo generelt 14 12-06-10 23:49
Noen som har tips om hvilke lavkarbovarer jeg bør kjøpe i Sverige? gamlasnyeliv Lavkarbo generelt 10 18-02-10 01:27
Hvor får man kjøpt? L.S Dr Lindbergs 7 14-10-07 18:42
Lavkarbovarer i England?! TinaF Atkins kosthold 4 01-06-05 00:07
Nettbutikk med lavkarbovarer? apple Lavkarbo generelt 7 13-10-04 13:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no